Stránky

pondelok 13. mája 2024

Leoni Torres: Quiéreme mucho/ Miluj ma veľmi/ Love me much (preklad piesne/ lyrics translation)

 


            Nová salsa od Leoni Torresa na rozbeh do nového týždňa :-)

             A new salsa by Leoni Torres to stepping right into a new week :-)

 

LEONI TORRES- QUIÉREME MUCHO

 

Yo quiero que me traten bonito

Quiero un amor que valga la pena

Para que cuando seamos viejitos

Solo nos queden las cosas buenas

 

Para toda la vida y por eso

Quiero una relación duradera

Y darle mi amor bonito

Romance de una telenovela

 

De las cosas que tiene la vida

Prefiero una sonrisa que

Que me alegra el corazón.

Alguien que me llene de caricias

 

Ay sus caricias

 

Y que el brillo de sus ojos

Me despierte la pasión

Y así sentir que me quieren

Como la quiero yo

 

Saber que estoy enamorado

De su café en la mañana

Y decir que ella me ama

Eso es lo que quiero yo

Por eso es que te quiero cantar

 

Yo quiero que me traten bonito

Quiero un amor que valga la pena

Para que cuando seamos viejitos

Solo nos queden las cosas buenas

 

La la la la la

 

Para toda la vida y por eso

Quiero una relación duradera

Y darle mi amor bonito

Romance de una telenovela

 

Eso

 

Si me quieres

Te voy a querer

Si me quieres

Mi amor te entregaré

Si me quieres

Si tú me quieres mujer

Si me quieres

Quiéreme quiéreme

 

Si me quieres

Quiéreme mucho

Si me quieres

Dulce amor mío

Si me quieres

Que yo te voy a querer

Si me quieres

Hasta que me muera

 

Niña

Estoy pa' ti

 

Si me quieres

Mi corazón es tuyo

Si me quieres

Mi corazón te entrego

Si me quieres

Al cielo te llevaré

Si me quieres

Y tocarás las estrellas

 

Yo quiero que me quieran

Yo quiero que me traten bonito

Quiero un amor que valga la pena

Para que cuando seamos viejitos

Solo nos queden las cosas buenas

 

Para toda la vida y por eso

Quiero una relación duradera

Y darle mi amor bonito

Romance de una telenovela

 

La la la la la la la la

 

Miluj ma veľmi

 

Chcem, aby sa ku mne pekne správali

Chcem  lásku, ktorá stojí za to

Až pokým nezostarneme

Nech nám zostanú len tie pekné veci

 

Na celý život a preto

Chcem trvalý vzťah

A dať svoju krásnu lásku

Romantiku ako z telenovely

 

Z tých vecí, čo v živote sú

Mám radšej úsmev

Čo mi poteší srdce

Niekoho, kto ma naplní dotykmi a nehou

 

Ach, jej dotyky

 

A nech žiara jej očí

Vo mne prebudí vášeň

A tak cítiť, že ma miluje

Tak ako ju milujem a chcem ja

 

Vedieť, že som zamilovaný

Do jej rannej kávy

A povedať, že ona ma miluje

To je to, čo chcem

A preto ti chcem zaspievať

 

Chcem, aby sa ku mne pekne správali

Chcem  lásku, ktorá stojí za to

Až pokým nezostarneme

Nech nám zostanú len tie pekné veci

 

La la la la la

 

Na celý život a preto

Chcem trvalý vzťah

A dať svoju krásnu lásku

Romantiku ako z telenovely

 

Presne tak

 

Ak ma miluješ

Budem ťa milovať

Ak ma miluješ

Odovzdám ti tvoju lásku

Ak ma miluješ

Ak ma miluješ, žieňa

Ak ma miluješ

Miluj ma, miluj ma

 

Ak ma miluješ

Miluj ma veľmi

Ak ma miluješ

Moja sladká láska

Ak ma miluješ

Budem ťa milovať

Ak ma miluješ

Až pokým nezomriem

 

Dievča

Som tu pre teba

 

Ak ma miluješ

Moje srdce je tvoje

Ak ma miluješ

Odovzdám ti svoje srdce

Ak ma miluješ

Vezmem ťa do neba

Ak ma miluješ

A dotkneš sa hviezd

 

Chcem, aby ma milovali

Chcem, aby sa ku mne pekne správali

Chcem  lásku, ktorá stojí za to

Až pokým nezostarneme

Nech nám zostanú len tie pekné veci

 

Na celý život a preto

Chcem trvalý vzťah

A dať svoju krásnu lásku

Romantiku ako z telenovely

 

La la la la la la la la


 

Love me much

 

I want to be treated nicely

I want a love that´s worth it

To last until we get old

Only good things might be left to us

 

For a lifetime and that´s why

I want a long-lastin relationship

And give you my beautiful love

A romance of a soap opera

 

Of the things that life has

I´d rahter have a smile

That makes my heart happy

Someone who fills me of touch and tenderness

 

Och, her touch

 

And the shine of her eyes

Awakens my passion

And that way, to feel that they love me

LIke she loves me

 

Knowing that I´m in love

With her morning coffee

And tell that she loves me

That´s what I want

That´s why I want to sing to you

 

I want to be treated nicely

I want a love that´s worth it

To last until we get old

Only good things might be left to us

 

La la la la la

 

For a lifetime and that´s why

I want a long-lastin relationship

And give you my beautiful love

A romance of a soap opera

 

 

Right

 

If you love me

I´m gonna love you

If you love me

I´ll give you my love

If you want me

If you love me, woman

If you love me

Love me, love me

 

If you love me

Love me much

If you love me

My sweet love

If you love me

I´m gonna love you

If you want me

Until the day I die

 

Hey, girl

I´m here for you

 

If you love me

My heart´s yours

If you love me

I give you my heart

If you want me

I´ll take you to the sky

If you want me

And you´ll touch the stars

 

I want to be treated nicely

I want a love that´s worth it

To last until we get old

Only good things might be left to us

 

For a lifetime and that´s why

I want a long-lastin relationship

And give you my beautiful love

A romance of a soap opera

 

La la la la la la la la


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára