Stránky

sobota 28. septembra 2024

Los Bacilos: Enredadera/ Popínavka/ Creeper (preklad piesne/ lyrics translation)

 


        Keď vám láska prerastie cez hlavu až do srdca tak, že pohltí a prekoná všetko, aj váš najväčší strach :-) 

        ( Včera som mala pekný večer, aj vytancovaná, aj som si pokecala, aj sa od srdca zasmiala...u mňa je znakom toho,  že som zažila pekný večer, pohltená tancom aj pohodou ako tou popínavkou, to, že ma to dobíja energiou natoľko, že na druhý deň nemám problém fungovať a byť v pohybe aj napriek spánkovému deficitu. A dnešok a moje ranné naladenie je toho dôkazom :-) Dnes pokračujeme a svadbujeme :-P :-P ). 

      When  love grows over your head to your heart the way it absorbs and takes away everything, even your biggest fear :-)        

 

LOS BACILOS- ENREDADERA

 

Cuando me di cuenta ya

Habías crecido a mi alrededor

Como una enredadera llena de flores de colores

 

Cuando me di cuenta ya

Estaba todo envuelto por ti

Y aunque no podía moverme bien yo ya sabía

 

Que solo era cuestión de abrir los brazos

Para zafarme de ti, y lo hice

 

Lo hice porque aún había algo de otra, en mi cuerpo en mi mente

Un ruido insistente de viejas derrotas

Lo hice porque no me diste tiempo a quitarme ese luto

Este miedo a sufrir y a dejar cosas rotas

 

Pero cuando me hablan de ti

Pero cuando me hablan de ti

Pero cuando me hablan de ti

 

Yo no sé qué decir

Oh oh oh oh

Yo no sé qué decir

Oh oh oh oh

Yo no sé qué decir

Oh oh oh oh

Yo no sé qué decir

Oh oh oh oh

 

Esos días tuyos son una sensación espacial

De vapor y humo, de aguardiente y marihuana

Esos días tuyos son, una sensación especial

De viaje a las estrellas, y discusiones de marcianos

 

Pero solo era cuestión de abrir los brazos

Para zafarme de ti, y lo hice

 

Y ahora me parece tan difícil pasar por tus calles y no tener miedo

A tener que llamarte

Y ahora me da miedo encontrarte y sentir que mis manos

Que mis propias manos aun quieren tocarte

 

Pero cuando me hablan de ti

Pero cuando me hablan de ti

Pero cuando me hablan de ti

 

Yo no sé qué decir

Oh oh oh oh

Yo no sé qué decir

Oh oh oh oh

Yo no sé qué decir

Oh oh oh oh

Yo no sé qué decir

Oh oh oh oh

 

Me pregunto por qué

Todo tuvo que ser así

Me pregunto por qué no me enredas

Por qué no me enredas de nuevo

 

Me preguntó por qué

Todo tuvo que ser así

Todo fue una cuestión de momento

Cuestión de lugar y de hora

Me perdí, yo lo sé, me perdí

Ven enrédame de nuevo

Y perdona la demora

 

No se va, no se olvida

No se va, no se olvida nada

 

Si te voy a perder

Quiero perderme contigo

 

Estoy ya cansado de estar endeudado

De verte sufriendo por cada centavo

Dejémoslo todo y vámonos para Miami

 

¿Miami? ¡está carísimo!

 

 

Popínavka

 

Kým som si to uvedomil

Už si obrástla okolo mňa

Ako popínavá rastlina plná pestrofarebných kvetov

 

Kým som si to uvedomil

Všetko bolo pokryté tebou

A hoci som sa nemohol poriadne hýbať, už som vedel

 

Že to bola len otázka otvorenia náruče

Aby som od teba unikol, a urobil som tak

 

Urobil som to, lebo ešte zostalo niečo z tej druhej, v mojom tele, v mojej mysli

Neodbytný hluk starých prehier

Urobil som to, lebo si mi nedala čas na to, aby som zbavil toho trúchlenia

Toho strachu z utrpenia a prepustenia starého

 

Ale keď mi hovoria o tebe

Ale keď mi hovoria o tebe

Ale keď mi hovoria o tebe

 

Neviem, čo povedať

Oh oh oh oh

Neviem, čo povedať

Oh oh oh oh

Neviem, čo povedať

Oh oh oh oh

Neviem, čo povedať

Oh oh oh oh

 

Tie dni s tebou sú ako pocit z vesmíru

Z pary a dymu, pálenky a marihuany

Tie dni s tebou sú výnimočným pocitom

Z cesty na hviezdy, a marťanských diskusií

 

Ale bola to len otázka otvorenia náruče

Aby som od teba unikol, a urobil som tak

 

A pripadá mi tak ťažké ísť po tvojej ulici a nemať strach

Z toho, že ti musím zavolať

A teraz mám strach z toho, že ťa stretnem a budem cítiť, že moje ruky

Že moje vlastné ruky sa ťa ešte stále chcú dotýkať

 

Ale keď mi hovoria o tebe

Ale keď mi hovoria o tebe

Ale keď mi hovoria o tebe

 

Neviem, čo povedať

Oh oh oh oh

Neviem, čo povedať

Oh oh oh oh

Neviem, čo povedať

Oh oh oh oh

 

Neviem, čo povedať

Oh oh oh oh

 

Pýtam sa prečo

Všetko muselo byť takto

Pýtam sa, prečo ma nezamotáš

Prečo ma nezamotáš znova

 

Pýtal som sa prečo

To všetko muselo byť takto

Všetko bolo otázkou okamihu

Otázkou miesta a času

Prehral som, viem, prehral som

Príď, pomotaj mi znova hlavu

A odpusť mi to zdržanie

 

Neodchádza to, nedá sa zabudnúť

Neodchádza to, nič sa nezabúda

 

Ak ťa stratím

Chcem  sa stratiť s tebou

 

Už som unavený z toľkých podlžností

Že ťa vidím trpieť pre každý cent

Nechajme všetko tak a poďme do Miami

 

Miami? Veď to je sakra drahé!

           

 

Creeper

 

When I realised it

You´ve already grown around me

Like a creeper full colourful flowers

 

When I realised it

Everything was already wrapped by you

And although I couldn´t move well, I already knew

 

That it was just a question of opening the arms

In order to escape from you, and I did

 

I did it because there was still something left from another, in my body, in my mind

A persistent noise of old defeats

I did it because you didn´t give me time to get rid of the mourning

Of that fear of suffering and letting go the old things

 

But when they talk me about you

But when they talk me about you

But when they talk me about you

 

I don´t know what to say

Oh oh oh oh

I don´t know what to say

Oh oh oh oh

I don´t know what to say

Oh oh oh oh

I don´t know what to say

Oh oh oh oh

 

Those days with you are of space feeling

Of vapour and smoke, of moonshine and marihuana

Those days with you are of an extraordinary feeling

Of travelling to stars and Martian discussions

 

 

 

 

 

But  it was just a question of opening the arms

In order to escape from you, and I did

 

And now I find it so hard to walk by your street and not be afraid

Of having to call you

And now, I´m afraid of finding you and feel that my hands

That my own hands still want to touch you

 

But when they talk me about you

But when they talk me about you

But when they talk me about you

 

I don´t know what to say

Oh oh oh oh

I don´t know what to say

Oh oh oh oh

I don´t know what to say

Oh oh oh oh

I don´t know what to say

Oh oh oh oh

 

I ask myself why

Everything had to be like this

I ask myself why don´t you tangle me

Why don´t you tangle me again

 

I asked mysefl why

Everything had to be like this

Everything was a matter of moment

Question of place and time

I lost it, I know, I lost it

Come, tangle me again

And forgive me being late

 

It won´t leave, I can´t forget it

It won´t leave, I can´t forget anything

 

If I´m gonna lose you

I want to get lost with you

 

I´m already tired of being in debt

Of seeing you suffer because of every cent

Let´s leave everything and let´s go to Miami

 

Miami? That´s pretty expensive!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára