Stránky

streda 25. septembra 2024

Nanpa Básico ft. Santa RM: Solo tú/ Len ty/ Only you (preklad piesne/ lyrics translation)

 


           Taká...hriešna. Aj pohodová. Plná lásky aj vášne aj na rozbúrenie predstavivosti. Nanpa Básico nikdy nič nepokazí. A v stredu nie je nutné byť (po)slušnými, cudnými a dobrými 👄🔥😎

            Such a...sinful song. Yet calm. Full of love and passion and great for awakening the imagination, too. Nanpa Básico can never go wrong. And on Wednesdays, there´s no need to obedient, modest, chaste and good- mannered 👄🔥😎

 

NANPA BÁSICO FT. SANTA RM- SOLO TÚ

 

Solo tú y tú

Desnuda me enloqueces

Tú y tu presencia me estremece

Tú y tu calor me pertenece

Eres tú, solo tú

Solo tú y tú

 

Desnuda me enloqueces

Tú y tu presencia me estremece

Tú y tu calor me pertenece

Eres tú, solo tú

 

Como me encanta verte al natural

Sentirme un vampiro y morder tu yugular

Dejar esas marcas que te hacen sentir tan mía

Mezclarnos como esta letra y melodía

Quiero que me beses tú, que me digas cuanto tiempo va a pasar

Para que me dejes ser el hombre que te acompañe en tu hogar

Quiero una vida contigo, más que novio ser tu amigo

Caminar de beso a beso, de boca y hasta el ombligo

 

Hoy vine a besarte toda

Vine acariciarte toda

Vine pa' robarte entera

Y hacerte lo que tú quieras

 

Cuando la luz se apaga, empieza nuestra saga

Quitándote las bragas mi éxtasis se embriaga

Como me encantas mujer

Aunque mi amor es como yo, difícil de entender

 

Solo tú y tú

Desnuda me enloqueces

Tú y tu presencia me estremece

Tú y tu calor me pertenece

Eres tú, solo tú

 

Solo tú y tú

Desnuda me enloqueces

Tú y tu presencia me estremece

Tú y tu calor me pertenece

Eres tú, solo tú

 

Y si tú quieres, yo sigo, hasta llegar a los pies

O me detengo a la mitad, para quitarte el estrés

De 10 a 10 centímetros y comerte muy despacito

Estás tan buena nena y debe ser delito

Y si es delito

Me deleito y que me den pena perpetua

Siempre serás mi musa, medusa vuélveme estatua

Tatúame en la piel los labios, deja varios

Quiero llenarme de ti, píntame los necesarios

 

Me basta tu cintura, me bastan tus ojos

Y tu piel canela rima con tus labios rojos

Tus mensajes en la noche, cuando por algo me enojo

Y esa sonrisa picará, si tal vez me sonrojo

Yo no, no necesito más

Con tu amor me basta

Tus besos me alcanzan

Para esta vida y más

 

Solo tú y tú

Desnuda me enloqueces

Tú y tu presencia me estremece

Tú y tu calor me pertenece

Eres tú, solo tú

 

Solo tú y tú

Desnuda me enloqueces

Tú y tu presencia me estremece

Tú y tu calor me pertenece

Eres tú, solo tú

 

 

 

Len ty

 

Len ty a ty

Nahá, privádzaš ma do šialenstva

Ty a tvoja prítomnosť mnou otriasa

Ty a tvoje teplo mi patria

Si to ty, len ty

Len ty a ty

 

Nahá ma privádzaš do šialenstva

Nahá, privádzaš ma do šialenstva

Ty a tvoja prítomnosť mnou otriasa

Ty a tvoje teplo mi patria

Si to ty, len ty

 

Ako sa mi páči vidieť ťa tak prirodzenú

Cítiť sa ako upír a hrýzť na krčnú tepnu

Zanechať tie stopy, čo spôsobujú, že sa cítiš byť tak mojou

Pomiešať sa ako tieto slová a melódia

Chcem, aby si ma pobozkala, aby si mi povedala, koľko času uplynie

Kým ma necháš byť mužom, ktorý ťa doprovodí k tebe domov

Chcem s tebou prežiť život, viac než frajerom byť tvojím priateľom

Kráčať od bozku k bozku, od úst a až k pupku

 

Dnes som ťa prišiel vybozkávať

Celú ťa pohladiť

Prišiel som ťa celú ukradnúť

A urobiť ti, čo len budeš chcieť

 

Keď sa zhasne svetlo, začína naša sága

Dávam ti dole nohavičky a moja extáza ma opája

Ako veľmi sa mi páčiš, žena

Hoci moja láska je ako ja, ťažká na pochopenie

 

Len ty a ty

Nahá, privádzaš ma do šialenstva

Ty a tvoja prítomnosť mnou otriasa

Ty a tvoje teplo mi patria

Si to ty, len ty

 

Len ty a ty

Nahá, privádzaš ma do šialenstva

Ty a tvoja prítomnosť mnou otriasa

Ty a tvoje teplo mi patria

Si to ty, len ty

 

A ak chceš, pôjdem ďalej, až kým neprídem k nohám

Alebo sa zastavím v polovici, aby som ťa zbavil stresu

Po desiatich centimetroch a veľmi pomaly ťa zjem

Si tak chutná, dievča a musí to byť zločin

A ak je to zločin

Vychutnám si to a nech mi dajú doživotný trest

Vždy budeš moja múza, medúza, urob zo mňa sochu

Vry sa mi ako tetovanie do kože, pier, nechaj ich viac

Chcem sa tebou naplniť, namaľuj mi tie potrebné

 

Stačí mi tvoj pás, tvoje oči

A tvoja škoricová pokožka sa rýmuje s tvojimi červenými perami

Tvoje nočné správy, keď sa pre niečo nahnevám

A ten šibalský úsmev, keď sa náhodou začervenám

Nie, ja nepotrebujem viac

Stačí mi tvoja láska

Tvoje bozky mi vystačia

Na tento život a viac

 

Len ty a ty

Nahá, privádzaš ma do šialenstva

Ty a tvoja prítomnosť mnou otriasa

Ty a tvoje teplo mi patria

Si to ty, len ty

 

Len ty a ty

Nahá, privádzaš ma do šialenstva

Ty a tvoja prítomnosť mnou otriasa

Ty a tvoje teplo mi patria

Si to ty, len ty


 

Only you

 

Only you and you

When you´re naked, you make me go crazy

You and your presence makes me shiver

You and your heat belong to me

It´s you, only you

Only you and you

 

When you´re naked, you make me go crazy

You and your presence makes me shiver

You and your heat belong to me

It´s you, only you

 

How I like to see you so natural

To feel like a vampire and bite your jugular

To leave those traces that make you feel so mine

To blend like this lyrics and melody

I want you to kiss me, to tell me how long does it take

To let me be a man who takes you to your home

I want a life with you, more than your boyfriend, be your friend

To walk from kiss to kiss, from mouth and until the belly button

 

Today, I came to kiss you all over

I came to caress you whole

I came to steal you entirely

And do to you whatever you want

 

When the lights go off, our saga begins

Taking off your panties, my ecstasy makes me drunk

How I love you, woman

Although my love is like me, difficult to understand

 

Only you and you

When you´re naked, you make me go crazy

You and your presence makes me shiver

You and your heat belong to me

It´s you, only you

 

Only you and you

When you´re naked, you make me go crazy

You and your presence makes me shiver

You and your heat belong to me

It´s you, only you

 

And if you want, I will go on, until coming to the feet

Or I stop in the middle, in order to take your stress away

Every ten centimetres and I´ll eat you very slowly

You taste so good, babe, and it has to be a crime

And if it´s a crime

Then I enjoy it and let them give me life punishment

You always be my muse, Medusa, turn me into a statue

Tattoo me into the skin, into the lips, leave me various tattoos

I want to fill myself with you, paint me how many are necessary

 

With your waist, with your eyes, I have enough

And your cinnamon skin rhymes with with your red lips

Your night messages when I get angry for something

And that mischievous smile if I, by any chance, blush

No, I don´t need more

With your love, I have enough

Your kisses are enough for me

For this life and beyond

 

Only you and you

When you´re naked, you make me go crazy

You and your presence makes me shiver

You and your heat belong to me

It´s you, only you

 

Only you and you

When you´re naked, you make me go crazy

You and your presence makes me shiver

You and your heat belong to me

It´s you, only you


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára