Stránky

streda 9. októbra 2024

Raquel del Rosario: El deshielo/ Topenie/ Melting (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Trošku šamanská, liečivá, nežná, mystická pieseň...nech sa srdcia aj hrdlá liečia, hoja, topia a otvárajú, mužské aj ženské, zvnútra aj zvonka...💕😏😙

         A little bit shamanic, healing, tender, mystical song..may the hearts and throats be healed, cured, melted and open, both masculine and feminine, from inside and outside, too...💕😏😙

 

RAQUEL DEL ROSARIO- EL DESHIELO

 

Quiero olvidar el tiempo en este instante

Ser solo la presencia en la que amarme

 

Provocar el deshielo de mi corazón

Sentir las corazas caer

 

Quiero abrazar la niña que llevo dentro

Decirle que la quiero

Que los fantasmas ya se fueron

 

Provocar el deshielo de mi corazón

Sentir como cambio de piel

 

Vuelvo a renacer

 

Y dejar que cicatricen

Lentamente las heridas

Permitirme un vuelo libre

Sin temor a la caída

Y provocar el deshielo

 

Quiero olvidar en tiempo en este instante

 

 

Topenie

 

Chcem zabudnúť v tejto chvíli na čas

Byť len prítomnosťou, v ktorej sa milovať

 

Spôsobiť roztopenie svojho srdca

Cítiť, ako padá pancier

 

Chcem objať to dievčatko, ktoré nosím vo vnútri

Povedať jej, že ju mám rada

Že prízraky už odišli

 

Spôsobiť odmäk svojho srdca

Cítiť, ako sa zvliekam z kože

 

A znovu sa rodím

 

A nechať, aby sa rany

Pomaly zmenili na jazvy

Dovoliť si voľný let

Bez strachu z pádu

A spôsobiť odmäk

 

Chcem v tomto okamihu zabudnúť na čas

  

 

Melting

 

I want to forget the time in this moment

To be only a presence in which to love myself

 

To cause the melting of my heart

To feel the breastplate falling down

 

I want to hold that small girl that I carry within me

To tell her that I love her

That the phantoms are already gone

 

To cause the melting of my heart

To feel how I´m shedding the old skin

 

I´m getting reborn again

 

And allow my wounds

To slowly turn into scars

To allow myself a free flight

Without being worried of falling

And to cause the melting

 

I want to forget the time in this moment

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára