Stránky

streda 9. októbra 2024

Santa Fe Klan: Algo más/ Niečo viac/ Something more (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Príjemná večerná hudobná clivota z Mexika...🎶🎸💗 (Začni hovoriť ty, s trapasmi som už skončila :-P). 

         A cozy, comforting musical nostalgia from Mexico...🎶🎸💗 (Your turn to talk, I´m done with embarassment :-P). 

 

SANTA FE KLAN- ALGO MÁS

 

Yo me enamoré de tus ojos

De tu sonrisa y tu modo

Tan bonito de querer

 

Imagínate nosotros

Sentados allá en la playa

Mirando el amanecer

 

Sin rumbo camino solo

No sabía ni a dónde iba

Conocerte fue un placer

 

Vámonos a otro lado, solos

Donde nadie nos encuentre

Te quiero hacer mi mujer

 

Niña, por ti me vuelvo loco

Tengo el corazón roto

Ando amanecido, borracho y loco

 

Niña, por ti me vuelvo loco

Tengo el corazón roto

Ando amanecido, borracho y loco

 

Para mí serán perfectos

Tus errores y defectos

Pa' mi un gusto conocerte

Cambiaste tú a mi suerte

Vives dentro de mi mente

 

Dime si conmigo tú te vas

Que no quiero solo una noche

Yo quiero algo más

 

Dime si conmigo tú te vas

Que no quiero solo una noche

Yo quiero algo más

 

Imagínate nosotros

Sentados allá en la playa

Mirando el amanecer

 

Pa' mi un gusto conocerte

Cambiaste tú a mi suerte

Vives dentro de mi mente

 

Dime si conmigo tú te vas

Que no quiero solo una noche

Yo quiero algo más

 

Dime si conmigo tú te vas

Que no quiero solo una noche

Yo quiero algo más

 

 

Niečo viac

 

Zamiloval som sa do tvojich očí

Do tvojho úsmevu a toho nádherného spôsobu

Akým miluješ

 

Predstav si nás

Ako si len tak sedíme na pláži

A pozeráme na východ slnka

 

Kráčam sám bez cieľa

Nevedel som ani, kam idem

Bolo mi potešením spoznať ťa

 

Poďme niekam preč, sami

Tam, kde nás nik nenájde

Chcem ťa spraviť svojou ženou

 

Dievča, idem sa za tebou zblázniť

Mám zlomené srdce

Kráčam s úsvitom slnko, opitý a šialený

 

Dievča, idem sa za tebou zblázniť

Mám zlomené srdce

Kráčam s úsvitom slnko, opitý a šialený

 

Pre mňa budú dokonalé

Tvoje chyby a nedostatky

Rád som ťa spoznal

Ty si zmenila môj osud

Žiješ v mojej mysli

 

Povedz mi, či pôjdeš so mnou

Lebo ja nechcem len jednu noc

Ja chcem niečo viac

 

Povedz mi, či pôjdeš so mnou

Lebo ja nechcem len jednu noc

Ja chcem niečo viac

 

Predstav si nás

Ako si len tak sedíme na pláži

A pozeráme na východ slnka

 

Rád som ťa spoznal

Ty si zmenila môj osud

Žiješ v mojej mysli

 

Povedz mi, či pôjdeš so mnou

Lebo ja nechcem len jednu noc

Ja chcem niečo viac

 

Povedz mi, či pôjdeš so mnou

Lebo ja nechcem len jednu noc

Ja chcem niečo viac


 

Something more

 

I fell in love with your eyes

With your smile and your beautiful

Way of loving

 

Imagine us

Sitting there on the beach

Looking at sunrise

 

I walk alone aimlessly

I didn´t know where I was going

It was a pleasure to meet you

 

Let´s go somewhere away, alone

Where nobody can find us

I want to make you my woman

 

Girl, I go crazy for you

I have a broken heart

I walk early in the morning, drunk and mad

 

Girl, I go crazy for you

I have a broken heart

I walk early in the morning, drunk and mad

 

For me, even your mistakes and imperfections

Will be perfect

I was happy to meet you

You changed my destiny

You live inside my mind

 

Tell me if you go with me

Because I don´t want only one night

I want something more

 

Tell me if you go with me

Because I don´t want only one night

I want something more

 

Imagine us

Sitting there on the beach

Looking at sunrise

 

I was happy to meet you

You changed my destiny

You live inside my mind

 

Tell me if you go with me

Because I don´t want only one night

I want something more

 

Tell me if you go with me

Because I don´t want only one night

I want something more

 

 

          

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára