Stránky

pondelok 7. októbra 2024

Debi Nova: Primera cita (ft. Caztro)+ Primer beso/ Prvé rande+ prvý bozk/ First date+ first kiss (preklady piesní/ translations of the lyrics)

 

          Filozofická otázka na dnes: čo bolo prvé- sliepka alebo vajce? A čo býva prvé v láske- rande alebo bozk? 👄😛🐥🐣👀

                                          


 

DEBI NOVA, CAZTRO- PRIMERA CITA

 

Quiero amanecer contigo

Tomados de la mano

Y caminar despacio

En noches de verano

 

Yo quiero tu confianza

Tus problemas, tu deuda

 

Quiero esa primera cita

Y que siempre se repita

Que las horas contigo se vuelvan infinitas (infinitas)

Tenerte aquí a mi lado

Es una necesidad

 

Ay, ay, ay

La vida es solo un suspiro

Ay, ay, ay

Yo la quiero contigo

 

Quiero hacer una casita

Donde veamos las horas

No necesitamos mucho

Para tenernos a solas

 

No hay más te lo aseguro

Que prefiera que tus brazos

Esto que tu y yo sentimos

No tiene reemplazos

 

Quiero veintisiete horas al día para darte, amor

 

Ay, ay, ay

La vida es solo un suspiro

Ay, ay, ay

Yo la quiero contigo

 

Ay, ay, ay

Quiero contigo, contigo

Me miras, te miro, suspiro

Contigo yo quiero

Sin todo, yo (yo) me muero

 

Ay, ay, ay

La vida es solo un suspiro

Ay, ay, ay

Yo la quiero contigo

 

 

 

The first date

 

I want to wake up with you

Holding each other´s hand

And walk slowly

During summer nights

 

I want your trust

Your problems, your debts

 

Iwant that first date

And may it repeat again and again

May the hours with you become infinite (never-ending)

To have you by my side

Is my need

 

Ay, ay, ay

Life´s just a blink of eye

Ay, ay, ay

I want to spend it with you

 

I want to build a tiny house

Where we could watch the hours

We don´t need much

In order to be alone

 

There´s nothing more, I assure you

That I´d prefer more than your arms

What you and I feel

Can´t be replaced

 

I want twenty seven hours a day to give you, my love

 

Ay, ay, ay

Life´s just a blink of eye

Ay, ay, ay

I want to spend it with you

 

Ay, ay, ay

I want it with you, with you

I look at you, you look at me, I take a deep breath

I want it it with you

Without any doubt, I´m dying

 

Ay, ay, ay

Life´s just a blink of eye

Ay, ay, ay

I want to spend it with you

 

Prvé rande

 

Chcem sa pri tebe zobúdzať

Držiac sa za ruky

A pomaly kráčať

Letnými nocami

 

Chcem tvoju dôveru

Tvoje problémy, tvoje dlhy

 

Chcem to prvé rande

A nech sa vždy opakuje

Nech sa hodiny s tebou stanú nekonečné (nekonečné)

Mať ťa pri sebe

Je to, čo potrebujem

 

Ay, ay, ay

Život je len také krátke nič

Ay, ay, ay

A ja ho chcem s tebou stráviť

 

Chcem postaviť domček

Kde by sme sa pozerali na hodiny

Nepotrebujem toho veľa

Aby sme boli osamote

 

Niet nič viac, uisťujem ťa

Čo by sa mi páčilo viac ako tvoja náruč

To, čo my dvaja cítime

Sa nedá nahradiť

 

Chcem dvadsať sedem hodín, aby som ti ich mohla dať, láska

 

Ay, ay, ay

Život je len také krátke nič

Ay, ay, ay

A ja ho chcem s tebou stráviť

 

Ay, ay, ay

S tebou chcem, s tebou

Pozeráš sa na mňa, ja na teba, hlboký nádych

S tebou chcem

Bez všetkého, umieram (umieram)

 

Ay, ay, ay

Život je len také krátke nič

Ay, ay, ay

A ja ho chcem stráviť s tebou

          A philosophical question for today: what came first: chicken or egg? And what comes first in love- a date or a kiss? 👄😛🐥🐣👀         

                                         


 

DEBI NOVA- PRIMER BESO

 

El primer beso fue perfecto, como me lo imaginé

Noche en verano, luna llena, nunca supe a qué hora fue

Creo que el mundo entero pudo escuchar mi corazón

Tan fuerte latía que le dio ritmo a esta canción

 

Mmmm

 

Para el invierno éramos uno y nos dolía por dos

Tazas de drama al desayuno, nos decíamos adiós

Pero el adiós era la excusa para un nuevo comenzar

Nos atrevimos a perder para ganar

 

Ay, bésame

Como aquel beso hecho melodía

Ni con un millón me alcanzaría

Ay, bésame

Como aquel beso que

Me cambió la vida

 

Mmmm

 

Quince veranos han pasado y no me canso de contar

Bien aprendimos que en la cima hay otro valle por cruzar

Dame tu boca regresemos a esa noche de verano

Antes que la vida se nos escape de las manos

 

Ay, bésame, como aquel beso hecho melodía

Ni con un millón me alcanzaría

Ay, bésame, como aquel beso que

 

Vino a quitar la gravedad de mi mundo

Y levitamos en lo eterno por un segundo

Me muerdo los labios pa' saber si esto es real

O si me confundo

 

Ay, bésame

Como aquel beso hecho melodía

Ni con un millón me alcanzaría

Ay, bésame

Como aquel beso que

 

Ay, bésame

Como aquel beso hecho melodía

Ni con un millón me alcanzaría

Ay, bésame (Ay, bésame)

Como aquel beso que (Yeah-yeah)

Nos cambió la vida

 

Mmmm

 

 

 

Prvý bozk

 

Prvý bozk bol dokonalý, tak ako som si to predstavovala

Letná noc, spln, nikdy som nevedela, koľko bolo hodín

Myslím si, že celý svet mohol počuť moje srdce

Bilo tak silno, že udalo rytmus tejto piesni

 

Mmmm

 

V zime sme už boli jedno a bolelo nás to za dvoch

Šálky drámy na raňajky, vraveli sme si zbohom

Ale to zbohom bolo len výhovorkou na nový začiatok

Odvážil sme sa stratiť, aby sme získali

 

Pobozkaj ma

Tým bozkom, čo sa ako vtedy zmenil na melódiu

Nestačilo by mi ich ani milión

Pobozkaj ma

Ako vtedy, tým bozkom

Čo mi zmenil život

 

Mmmm

 

Uplynulo pätnásť liet a mne neunavuje rozprávať

Ako rýchlo sme sa naučili, že za každým vrcholom je ďalšie údolie, ktoré treba prejsť

Daj mi tvoje ústa, vráťme sa do tej letnej noci

Skôr než nám život prekĺzne pomedzi prsty

 

Pobozkaj ma

Tým bozkom, čo sa ako vtedy zmenil na melódiu

Nestačilo by mi ich ani milión

Pobozkaj ma tým bozkom

 

Čo vzal môjmu svetu tiaž

A na jednu sekundu sme sa vznášali vo večnosti

Hryziem si pery, aby som zistila, či je to skutočné

Alebo sa len mýlim

 

Pobozkaj ma

Tým bozkom, čo sa ako vtedy zmenil na melódiu

Nestačilo by mi ich ani milión

Pobozkaj ma

Ako vtedy, tým bozkom

 

Pobozkaj ma

Tým bozkom, čo sa ako vtedy zmenil na melódiu

Nestačilo by mi ich ani milión

Pobozkaj ma (pobozkaj ma)

Ako vtedy, tým bozkom

Čo nám zmenil život

 

Mmmm


 

First kiss

 

The first kiss was perfect, just like I imagined

A summer night, full moon, I never knew what was the time

I think that the whole world could hear my heart

It was beating so strong that it gave a rhytm to this song

 

Mmmm

 

When winter came, we were already one and it hurt us for two

Breakfast cups of drama, we used to say each other goodbye

But that goodbye was just an excuse to start from the beginning

We dared to lose in order to gain

 

Hey, kiss me

Like that kiss that has become a melody

I wouldn´t get enough of them even with a million

Hey, kiss me

Like that kiss

That changed my life

 

Mmmm

 

Fifteen summers have passed and I´m not tired of telling

That we learnt fast that in the peak, there´s always another valley to go through

Giveme your mouth, let´s go back to that summer night

Before life leaks out of our hands

 

Hey, kiss me

Like that kiss that has become a melody

I wouldn´t get enough of them even with a million

Hey, kiss me like that

Like that kiss which

 

Came to take away the gravity of my world

And were levitating for the second in the eternity

I bite my lips in order to know if this is real

Or I´m just confused and wrong

 

Hey, kiss me

Like that kiss that has become a melody

I wouldn´t get enough of them even with a million

Hey, kiss me

Like that kiss

 

Hey, kiss me

Like that kiss that has become a melody

I wouldn´t get enough of them even with a million

Hey, kiss me

With that kind of kiss

That changed our life

 

Mmmm


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára