Stránky

pondelok 7. októbra 2024

Bauti Mascia: Muero x decírtelo/ Povedať ti to/ Dying to tell you ( preklad piesne/ lyrics translation)

 


        Keď nastal čas hovoriť, čas vysloviť sa, čas na hodinku úprimnosti 💓💪 (Plus pár slov niekomu "konkrétnemu" na konci príspevku :-P). 

           

       When a time has come to speak out loud, to confess, a time of telling the truth 💓💪

 

BAUTI MASCIA- MUERO X DECÍRTELO

 

Dejaría todo pa’ que te quedaras

Todo tiene más sentido cuando es con vos

Que construyan un museo pa’ ver tu cara

Tan grande como un imperio es tu corazón

 

Y puede que yo sea tu fanático

Y puede que yo para ti sea poco estético

Te regalo lo que tengo de romántico

Y felicito a tu mamá por lo genético

 

Y yo muero por decírtelo

Quiero que nuestros días sean de a dos

Que no se nos pase el tren

Muero por decírtelo

Yo también quiero que sea con vos

Que se pique de una vez

Muero por cumplírtelo

Cuando estés un poco mal

Ser tú dos pa’ ‘star mejor

 

Te mentí, disimulé que era así

Que no me enamoraba siempre que te vi

Voy a decirte todo ahora que acá te tengo

No me mires así que tus ojos me dejan ciego

 

Y siento pasará una vida que vida

Y quiero tus ojos como Biblia en tu alma

Pegada a la mía tu voz como guía eh

 

Pasará una vida que vida

Quiero tus ojos como Biblia en tu alma

Pegada a la mía tu voz como guía

 

Y puede que yo sea tu fanático

Y puede que yo para ti sea poco estético

Te regalo lo que tengo de romántico

Y felicito a tu mamá por lo genético

 

Y yo muero por decírtelo

Quiero que nuestros días sean de a dos

Que no se nos pase el tren

Muero por decírtelo

Yo también quiero que sea con vos

Que se pique de una vez

Muero por cumplírtelo

Cuando estés un poco mal

Ser tus dos pa’ ‘star mejor

 

 

 

Povedať ti

 

Nechal by som všetko, aby si zostala

Všetko má viac zmysel, keď je to s tebou

Nech postavia múzeum, aby bolo vidno tvoju tvár

Tvoje srdce je tak veľké ako ríša

 

A možno som tvoj fanatik

A možno, že pre teba nie som veľký krásavec

Darujem to, čo mám z romantika

A gratulujem tvojej mame za tvoju genetiku

 

A zomieram túžbou povedať ti

Chcem, aby naše dni boli o dvoch

Aby nám neušiel vlak

Zomieram túžbou povedať ti

Že tiež chcem byť s tebou

Ísť konečne von a dať si niečo spolu

Zomieram túžbou splniť ti to

Keby to bolo trochu zle

Byť pre teba tým druhým, aby ti bolo lepšie

 

Klamal som ti, tváril som sa, že je to tak

Že som sa nezamiloval vždy, keď som ťa videl

Teraz ti to všetko poviem, keď ťa tu mám

Nepozeraj na mňa tak, lebo tvoje oči ma oslepujú

 

A cítim, že prejde život, aký život

A chcem tvoje oči ako Bibliu v tvojej duši

Pritisnutú k mojej, tvoj hlas ako sprievodca

 

Prejde život, aký život

A chcem tvoje oči ako Bibliu v tvojej duši

Pritisnutú k mojej, tvoj hlas ako sprievodca

 

A možno som tvoj fanatik

A možno, že pre teba nie som veľký krásavec

Darujem to, čo mám z romantika

A gratulujem tvojej mame za tvoju genetiku

 

A zomieram túžbou povedať ti

Chcem, aby naše dni boli o dvoch

Aby nám neušiel vlak

Zomieram túžbou povedať ti

Že tiež chcem byť s tebou

Ísť konečne von a dať si niečo spolu

Zomieram túžbou splniť ti to

Keby to bolo trochu zle

Byť pre teba tým druhým, aby ti bolo lepšie

              

 

Dying to tell you

 

I´d leave anything in order to make you stay

Everything makes more sense when it´s with you

May they build a museum to see your face

Your heart is as big as empire

 

And maybe I´m your fanatic

And maybe I´m just little bit esthetic for you

I give you what I have of my romantic side

And congratulations to your mother for the genetic

 

And I´m dying to tell you

I want our days to be of two

I don´t want us to miss our train

I´m dying to tell you

That I want to be with you, too

If only we can go to have some meal together

I´m dying to fulfill it for you

When you´re feeling a little bit unwell

To be your second half to make you feel better

 

 

 

I lied to you, I hid that it was like this

I acted like I wasn´t falling in love everytime I saw you

I´m gonna tell you everything now, when I have you here

Don´t look at me ´cause your eyes blind me

 

A life will pass, what a life

And I want your eyes like a Bible in your soul

Stuck to mine, your voice like a guide

 

And maybe I´m your fanatic

And maybe I´m just little bit esthetic for you

I give you what I have of my romantic side

And congratulations to your mother for the genetic

 

And I´m dying to tell you

I want our days to be of two

I don´t want us to miss our train

I´m dying to tell you

That I want to be with you, too

If only we can go to have some meal together

I´m dying to fulfill it for you

When you´re feeling a little bit unwell

To be your second half to make you feel better

        



















        (A keď máme tú hodinku úprimnosti, tak ju využijem aj ja :-)

         Rada by som venovala zopár riadkov svojmu tajnému ctiteľovi, ktorý navštevuje môj blog a určite si rád prečíta aj tento odstavec... Milý môj záhadný ctiteľ, neviem, kto si, ale som rada, že sa Ti moje príspevky páčia a že sem chodíš rád. Vážim si každého, kto sem zavíta a nájde si tu niečo, čo sa ho dotkne alebo mu len tak zlepší deň, alebo mu ukáže novú hudbu, akú nepozná.

          Drahý môj, musím sa priznať, že čím dlhšie sem chodíš, tým viac začínam byť zvedavá, kto vlastne si. Sú veci, ktoré si viem nejako odvodiť, na základe času, toho, čo vyberáš a ako reaguješ. Možno toho, čo mi občas pošepká intuícia. Som si istá, že si tanečník a že ma poznáš z tanečnej, dokonca sa obávam, že s tebou vo štvrtok tancujem, keď sa meníme, a ani o tom pravdepodobne neviem. Určite sa priatelíme na Fb. Si fajčiar, vieš byť náladový, máš veľké ego, cit pre hudbu a rytmus a nemáš pevný pracovný čas ani režim. Obklopuje Ťa aura slávy, minimálne považuješ sám seba za verejne známu osobu. Neukazuješ ľuďom vonku pravú tvár, to najcennejšie pred nimi skrývaš. Vrátane toho, kým naozaj si. Teraz si zadaný, lebo "chodíme spolu".  :-) Si niekto, kto má o mne prehľad, vie, kam sa chystám cez víkend, no nie natoľko blízky, aby so mnou komunikoval priamo a teda vedel, ak sa mi plány zmenia alebo kedy mám stráviť čas s rodinou. 

            Veľa krát mi naznačuješ, žeby si chcel viac ("keby si chcela"), no ja Ti viac dať nemôžem. Nie preto, lebo by som nechcela...ale jednoducho preto, lebo neviem, kto si. Ja si o Tebe veci môžem len domýšľať, ísť podľa indícií, hmlistých signálov, pozorovania toho, čo ladí vonku s tým, čo sa deje tu. A potom využívať metódu pokus- omyl, teda sa niekoho priamo opýtať, či je Tebou alebo nie. Raz som to už urobila, asi pred dvoma týždňami som niekomu napísala a spýtala sa ho. Odpoveď znela nie. Dúfam, modli sa, aby som si kvôli Tebe nevyrobila doživotný trapas, možno až dvojitý :-)

            Chcem Ti napísať, že ja pred Tebou neutekám, ani Ťa neopúšťam, ani sa k Tebe nemôžem vrátiť...lebo neviem, kto si. Môžem to len tušiť, no nemôžem chodiť od známeho k známemu a každého, kto sa hodí na Tvoj profil, sa pýtať, či to náhodou nie si ty. Z nás dvoch si ty ten, kto má oproti mne obrovskú výhodu, lebo vieš moje meno, s určitosťou ma vídavaš tancovať, si so mnou v kontakte a máš väčší priestor a možnosť dostať sa  ku mne. Ja mám ruky zviazané hranicami štatistík tohto blogu, ženskej domýšľavosti a obrazotvornosti a tým, že musím spojenia medzi virtuálnym a reálnym hľadať. Ty to máš jednoduchšie.

             Ak je Tvoj záujem o mňa len platonický, teda Ti ide o to, že Ti stačí to, čo máš, stačí Ti byť so mnou na diaľku a možnosť občasného dotyku, páči sa Ti to, ako prekladám alebo zdieľaš môj výber hudby, a je Ti dobre, keď si skrytý a schovaný, pokračuj v tom, bude to zaujímavý rozhovor cez piesne a texty. Nemusíš ísť von, ak je toto to čo chceš. 

             No ak je Tvoj záujem o mňa aj fyzický, osobný, chcem Ťa o niečo poprosiť: vezmi si čistý hárok papiera, prelom ho po dĺžke napol, hore napíš "Ak sa rozhodnem postaviť sa sám za seba a povedať jej, kto som, tak"...a do jedného stĺpca si napíš všetko to dobré, čo to pre Teba obnáša, čo by si tým mohol získať, a do druhého zase všetko to zlé, čo by Ti to mohlo priniesť. Strach, obavy z odmietnutia, maličkosti aj veľké veci, zmeny, ktorých by si bál, zranenia. A keď už to budeš mať pred sebou čierne, resp. modré na bielom, so všetkými rizikami aj "ziskami", opýtaj sa sám seba: "Stojí mi tá žena za risk? Som ochotný ísť do toho aj za cenu toho, že..." Ujasni si, či Ti stojím za Tvoj čas, za Tvoje myšlienky, za snahu.  Možno zistíš, že som len prelud, ktovie. Nenahnevám sa.  Nemôže každému záležať na každom, ani mať každý každého rád či ho milovať. Ide o to, že keď budeš poznať odpoveď vo svojom vnútri, budeš ju môcť dať vedieť aj mne. Nech už ale bude akákoľvek, treba si za ňou stáť a správať sa podľa nej. 

           Láska sa nedá vynútiť, no nedá sa ani zakázať či brániť sa jej, to viem. Nie som vo vzťahoch dokonalá, to je jasnačka, ale na jednu vec sa muži u mňa nikdy nesťažovali- na úprimnosť a férovosť. Vždy vedeli, na čom sú a čo k nim cítim, nemám v povahe zavádzať niekoho. Ak chceš žiť v tajnosti, rešpektujem to. No ak chceš byť so mnou, ty si ten, čo drží v rukách kľúč od vlastného osudu a šťastia. 

         Chcem byť- nie, zaslúžim si byť s niekým, komu stojím za risk, komu stojím za zranenie, za otvorenie srdca. Každý z nás si zaslúži :) Napokon, v hre je vždy aj moje, nezabúdaj. Chcem byť s niekým, kto sa vie postaviť za mňa aj vedľa mňa- s hrdosťou, láskou, istotou, tým, že je šťastný, že ma má. Pre koho som dôležitá. Kto sa rád so mnou prejde láskyplne po sále držiac sa za ruky a objímajúc ma okolo pása, kto sa ma rád dotýka.  

         Ak teda je to, čo ku mne prechovávaš, niečo viac než len kratochvíľa, zabíjanie času, či hra, a ty chceš prejsť zo sveta písmeniek do reálneho sveta, musíš prísť ku mne. Napísať, zavolať,  ozvať sa, zamávať. So svojím skutočným menom, priezviskom; svojou tvárou, hlasom, vystupovaním, osobnosťou. Ja Ti nikam neutekám, ale ani sa k Tebe nemôžem priblížiť či večne čakať, lebo netuším, kam presne- ale ak cítiš, že Ti za to stojím, som tu. Ty si ten, čo rozhoduje. Ty si ten, čo má v rukách tromfy...ak si chceš so mnou zatancovať, musíš ma najprv o tanec požiadať a len vtedy Ti môžem povedať, či šancu máš alebo nie...Možno ju máš, ale Tvoja hra na schovávačku mi nedovolí vidieť, čo mám pred sebou a pár chvíľ osamote by nám pomohlo zistiť, ako spolu ladíme...Veľa šťastia a dobrú noc...všetkým :-)

              


        


       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára