Stránky

utorok 21. júla 2026

Alejandro Sanz, Emilia: La cita/ Rande/ A date (preklad piesne/ lyrics translation)

 

   Z každého štýlu po troške (možno ešte po nočnej večer stihnem dať niečo z rapu a flamenga, ešte hodinka a ide sa domov😇😅😛), toto je také mierne šľahnuté kizombou a nočným mestom. Napokon, rande v bare sa cez deň ani poriadne urobiť nedá 😅😎💖👫

    A little bit of every style (maybe I´ll be able put here some rap- flamenco fusion, one hour and I´ll be on my way home 😇😅😛), this song is sprinkled with a tiny amount of kizomba- like rhytm and night city. After all, having a proper bar date during the day is not even possible, is it? 😅😎💖👫


ALEJANDRO SANZ, EMILIA- LA CITA

Bebé, la primera vez
Lo recuerdo como ayer
Que me llevaste al bar
Y no supe volver

Me preguntaste por mi edad, y yo te pregunté si te gustaba
El mar o la montaña, ¿qué cantas cuando te bañas?
Llegó el trago, dije: Gracias, sonreíste, ¿qué te pasa?
Que me gustas, me dijiste mientras me besabas

Vos me preguntaste qué es lo que yo haría
Con todo el dinero, ¿pa' dónde me iría?

Ay, me quedaría contigo, contigo, contigo todita la vida
Me quedaría contigo, contigo, contigo todita la vida
Me quedaría contigo, contigo, contigo todita la vida
Me quedaría contigo, pa' to'a la vida, contigo

Me demostraste que el tiempo no existe Porque ha pasa'o tanto y me parecen horas
La rutina contigo es un chiste
Por más que lo hacemo', lo hacemo' y mejora

La piscina del barrio contigo, es Bora Bora
¿Pa' qué quiero dinero? Si te tengo a ti ahora

Tú me preguntaste qué es lo que yo haría
Con todo el dinero, ¿pa' dónde me iría?

Ay, me quedaría contigo, contigo, contigo todita la vida
Me quedaría contigo, contigo, contigo todita la vida
Me quedaría contigo, contigo, contigo todita la vida
Me quedaría contigo, pa' to'a la vida, contigo

Me quedaría contigo, contigo, contigo to'íta la vida
Me quedaría contigo, contigo, contigo to'íta la vida
Me quedaría contigo, contigo, contigo to'íta la vida
Me quedaría contigo, pa' to'a la vida, contigo

Rande

Miláčik, na ten prvý krát
Si pamätám ako včera
Zobral si ma do baru
A nevedela som sa vrátiť

Opýtal si sa ma na vek, a ja som sa ťa spýtala
Či sa ti páči more alebo hory, čo spievaš, keď sa sprchuješ?
Prišiel pohárik, povedala som: Ďakujem, usmial si sa: čo sa s tebou deje?
Páčiš sa mi, povedal si, kým si ma bozkával

Pýtala si sa ma, čo by som robil
So všetkými peniazmi, kam by som šiel?

Zostal by som s tebou, s tebou, s tebou, celučký život
Zostal by som s tebou, s tebou, s tebou, celučký život
Zostal by som s tebou, s tebou, s tebou, celučký život
Zostal by som s tebou, na celý život, s tebou

Ukázala si mi, že čas neexistuje
Lebo ho prešlo toľko a vidí sa mi ako hodiny
Rutina je s tebou ako žart
Čím viac a viac to robíme, zlepšuje sa to

Bazén v susedstve je s tebou Bora Bora
Načo chcem peniaze? Ak mám teraz teba

Pýtala si sa ma, čo by som robil
So všetkými peniazmi, kam by som šiel?

Zostal by som s tebou, s tebou, s tebou, celučký život
Zostal by som s tebou, s tebou, s tebou, celučký život
Zostal by som s tebou, s tebou, s tebou, celučký život
Zostal by som s tebou, na celý život, s tebou

Zostal by som s tebou, s tebou, s tebou, celučký život
Zostal by som s tebou, s tebou, s tebou, celučký život
Zostal by som s tebou, s tebou, s tebou, celučký život
Zostal by som s tebou, na celý život, s tebou


A date

Baby, the first time
I remember it as if it was yesterday
You took me to the bar
And I wasn´t able to go back

You asked for my age, and I asked you if you liked
Sea or mountains, what do you sing when you have a shower?
Then the shot came, I told you: Thanks, you smiled, What´s going on with you?
I like you, you told me while you were kissing me

You asked me what would I do
With all that money, where would I go?

Ey, I would stay with you, with you, with you, for the whole life
I would stay with you, with you, with you, for the whole life
I would stay with you, with you, with you, for the whole life
I would stay with you, for the whole life, with you

You showed me that time doesn´t exist
Because so much time has passed and to me it seems like hours
Routine is a joke with you
The more we make it, we make it and it gets better

The swimming pools in the neighbourhood is Bora Bora
For what I want money? If I have you

You asked me what would I do
With all that money, where would I go?

Ey, I would stay with you, with you, with you, for the whole life
I would stay with you, with you, with you, for the whole life
I would stay with you, with you, with you, for the whole life
I would stay with you, for the whole life, with you

Ey, I would stay with you, with you, with you, for the whole life
I would stay with you, with you, with you, for the whole life
I would stay with you, with you, with you, for the whole life
I would stay with you, for the whole life, with you

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára