Nech ste celý týždeň plný energie, lásky, pohody, dobrej nálady a magnetického vyžarovania...a ktovie, možno sa na vás aj nejaký ten poklad prilepí 👼😉😛💓🌞
May you be the whole week full of energy, love, calm, good mood and magnetic attraction...and who knows, maybe you attract some kind of treasure, too 👼😉😛💓🌞
|
CLAUDIA ARENAS- COMO UN IMÁN No había encontrado alguien que me haga soñar Tu que me has dado algo que quiero cuidar Había olvidado que soy tan sentimental Busco en tus manos la certeza de que no hay final Pasarán años viéndote despertar Y por la noches no me quiero acostar Sé que tu lo sientes igual Quería estar aquí Vienes hacia mi No lo podemos evitar Pegaditos como un iman No te dejo ir Corro hacia ti Y se secan mis lagrimas Tu eres el que me hace inmortal Te quiero un poco más Cada día un poco más No quiero nada más En un sueño no te vi Y me quería despertar Todo pintado de gris Me moriría si te vas Espero que llegue abril Para volverte a besarte Lo quiero todo de ti No cambiaría nada Pasarán años viéndote despertar Y por la noches no me quiero acostar Sé que tu lo sientes igual Quería estar aquí Vienes hacia mi No lo podemos evitar Pegaditos como un imán No te dejo ir Corro hacia ti Y se secan mis lagrimas Tu eres el que me hace inmortal Te quiero un poco más Cada día un poco más No quiero nada más Te quiero un poco más Me muero si te vas No lo puedo evitar Cuando me pierdo Te siento cerca Eres como un imán (El viento frío me corta la cara Tus labios en mis mejillas rosadas) Eres como un imán (Que hago con estas ganas de verte Quien me diría que esta es mi suerte) Eres como un imán (El viento frío me corta la cara Tus labios en mis mejillas rosadas) No quiero nada más (Que hago con estas ganas de verte Quien me diría que esta es mi suerte) |
Ako magnet Nenašla som nikoho, kto by ma donútil snívať Ty si mi dal niečo, o čo sa chcem starať Zabudla som, že som taká sentimentálna V tvojich rukách hľadám istotu toho, že niet konca Roky budú plynúť tým že sa budem pozerať, ako sa prebúdzaš A cez noc sa mi nechce ísť ľahnúť Viem, že cítiš to isté Páčilo by sa mi byť tam Prichádzaš ku mne Nemôžeme sa tomu vyhnúť Nalepení na sebe ako magnet Nenechám ťa ísť Bežím k tebe A moje slzy vysychajú Si to, čo ma robí nesmrteľnou Mám ťa rada trochu viac Každý deň o trochu viac Nechcem nič viac Nevidela som ťa v sne A chcela som sa zobudiť Všetko vymaľované na sivo Zomrela by som, ak odídeš Čakám, kým príde apríl Aby som ťa znovu pobozkala Chcem od teba všetko Roky budú plynúť tým že sa budem pozerať, ako sa prebúdzaš A cez noc sa mi nechce ísť ľahnúť Viem, že cítiš to isté Páčilo by sa mi byť tam Prichádzaš ku mne Nemôžeme sa tomu vyhnúť Nalepení na sebe ako magnet Nenechám ťa ísť Bežím k tebe A moje slzy vysychajú Si to, čo ma robí nesmrteľnou Mám ťa rada trochu viac Každý deň o trochu viac Nechcem nič viac Mám ťa rada o trochu viac Ak odídeš, zomriem Nemôžem tomu zabrániť Keď sa stratím Cítim ťa tak blízko Si ako magnet (Studený vietor mi šľahá do tváre Tvoje pery na mojich ružových lícach) Si ako magnet (Čo urobím s tou túžbou vidieť ťa Kto by povedal, že toto je môj osud) Si ako magnet (Studený vietor mi šľahá do tváre Tvoje pery na mojich ružových lícach) Nechcem nič viac (Čo urobím s tou túžbou vidieť ťa Kto by povedal, že toto je môj osud) |
|
Like a magnet I haven´t found anyone who would make me dream You gave me something that I want to take care of I had forgotten that I´m such a sentimental person In your hands, I look for a certainty of the final that doesn´t exist Years will pass by watching you waking up And at nights, I don´t want to go to bed I know that you feel the same I´d like to be there You come to me We can´t avoid it Stuck like magnets I won´t let you go I run to you And my tears dry out You are what makes me immortal I like you little bit more Every day, little bit more I don´t want anything else I didn´t see you in a dream And I wanted to wake up Everything painted in grey I would die if you leave I hope that April comes In order to kiss you again I want everything from you I wouldn´t change anything |
Years will pass by watching you waking up And at nights, I don´t want to go to bed I know that you feel the same I´d like to be there You come to me We can´t avoid it Stuck like magnets I won´t let you go I run to you And my tears dry out You are what makes me immortal I like you little bit more Every day, little bit more I don´t want anything else I like little bit more I´m gonna die if you leave I can´t avoid it When I get lost I feel you so close You are like a magnet (The cold wind cuts my face Your lips on my rosy cheeks) You are like a magnet (What do I do with that desire to see you) Who would tell me that this is my fate) You are like a magnet (The cold wind cuts my face Your lips on my rosy cheeks) I don´t want anything else (What do I do with that desire to see you) Who would tell me that this is my fate) |

Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára