Stránky

utorok 21. júla 2026

Cultura Profética: Bendito vicio/ Požehnaná vášeň/ Blessed passion (preklad piesne/ lyrics translation)

 

    Krátky hudobný "úryvok" z červenej knižnice, ktorý možno využiť na lenivé stredajšie ráno či zmyselný pikantný večer alebo siestu...Lebo inšpirácii, rukám a ústam sa medze nekladú 👌👀😈😇😜💋

    A short musical "extract" from bodice ripper that you can use for the lazy Wednesday morning or spicy sensual evening or siesta...Because inspiration, hands and lips don´t have set limits 👌👀😈😇😜💋


CULTURA PROFÉTICA- BENDITO VICIO

Ondeaba en ti la eternidad
De horizonte, cielo y mar
Yo de piruetas y de más
De brujo, arquero y capitán
Oh, la vida se volcó
Oh, tus pies en la pared
Oh, tu tez de cerca, Dios
Oh, tus manos como ven

Uh, me viste como quien
Ve corriendo libre a un corcel
Bendito vicio
Bendito vicio
Uh, y tuve que volver
Por una corona de laurel
Bendito vicio
Bendito vicio

Palpé tu pecho y saltó tu pulso
La otra mano, sola, siguió su curso
Deseo intruso que se fue abriendo paso
A ese llano que dio nombre al verano
De tus praderas a los picos de tus Alpes
Por cada vereda me propuse a aventurarme
Hasta adentrarme al bosque por la parte oscura
Que vine a quedarme, que no haya duda, y no
Traje un quinqué, ey, pero traje leña
Pa' prender el fuego ahí en la boca de la cueva, babe
Me desenvuelvo en este ambiente sin problema
Y mantengo el fuego vivo hasta que lluevas

Uh, y tuve que volver
Solo por verte llover
Bendito vicio
Bendito vicio
Uh, y tuve que volver
Por una corona de laurel
Bendito vicio
Bendito

Quien lo viera, quien supiera
Perdería la cordura
Quien tuviera la osadía
Probaría la delicia, delicia

Y tuve que volver
Solo por verte llover
Bendito vicio
Bendito vicio
Uh, y tuve que volver
Por una corona de laurel
Bendito vicio
Bendito

Delicia de este idilio que ya está rayando en vicio
Desquicio exquisito, el capricho por tus delirios, uh
Bendito vicio
Bendito vicio
Que nos disculpen los vecinos si el placer nos sobrevino
Y con nuestro rito rompimos el conticinio, uh
Bendito vicio
Bendito


Požehnaná vášeň

Vlnil som sa v tebe na večnosť
Ako obzor, nebo a more
Ja, čo stváram piruety a všetko ostatné
Som čarodej, lukostrelec a kapitán
Život sa preklopil
Hej, tvoje nohy na stene
Tvoja pleť tak blízko, Bože
Ako vyzerajú tvoje ruky

Uh, videla si ma ako niekoho
Kto beží slobodne ako tátoš
Požehnané nech sú vášne
Požehnané nech sú vášne
Hej, a musel som sa vrátiť
Po víťazný veniec
Požehnaná buď vášeň
Požehnaná buď vášeň

Nahmatal som tvoje prsia a tvoj pulz vyskočil
Druhá ruka samovoľne pokračovala svojím smerom
Nezvaná túžba si postupne razila cestu
Do tej planiny, čo dala meno letu
Od tvojich lúk až po alpské štíty
Rozhodol som sa odvážiť sa ísť každou cestičkou
Až kým som neprenikol do lesa v temnej časti
Kde som prišiel, aby som zostal, bez pochybností, a nie
Priniesol som olejovú lampičku, a hej, priniesol som drevo
Aby som zapálil plameň pri vchode do tej jaskyne, miláčik
V tomto prostredí sa bez problémov vyznám
A udržiavam oheň na pokožke, kým nezapršíš

Ehm, a musel som sa vrátiť
Len aby som ťa videl pršať
Požehnaná vášeň
Požehnaná vášeň
A hej, musel som sa vrátiť
Po víťazný veniec
Požehnaná vášeň
Požehnaná

Kto by to videl, kto by to vedel
Prišiel by o rozum
Kto by mal tú trúfalosť
A ochutnal by tú slasť, rozkoš

A musel som sa vrátiť
Len aby som ťa videl pršať
Požehnaná vášeň
Požehnaná vášeň
A hej, musel som sa vrátiť
Po víťazný veniec
Požehnaná vášeň
Požehnaná

Potešenie z tejto dokonalosti, ktorá hraničí s pokušením
Ten nádherný zmätok, rozmarnosť tvojho šialenstva, hej
Požehnaná vášeň
Požehnaná vášeň
Nech nám susedia odpustia, ak nás náhle prepadla vášeň
A naším rituálom sme porušili nočný kľud
Požehnaná vášeň
Požehnaná


Blessed passion

I was waving in you for eternity
Like a horizon, sky and sea
Making pirouettes and other things
I was bewitching wizard, archer and captain
Oh, and life overturned
Oh, your legs on the wall
Oh, your skin so close, my God
Oh, look at your hands

Oh, you saw me as someone
Who is running free like a steed
Blessed be the passion
Blessed be the passion
Uh, and I had to come back
For a laurel wreath
Blessed be the passion
Blessed be the passion

I touched your chest and your pulse jumped high
Other hand, on its sole will, kept on going its own way
An intrusive desire that made its way
To that plains that named summer
From your meadows to the peaks of Alps
I decided to take a risk through every path
Until I got into the wood from the dark part
And I came to stay, no doubt, and no
I brought an oil lamp, ey, but I also brought stick and firewood
In order to ignite a fire right there at the entrance of the cave, baby
In this environment, I cope without problems
And I keep the fire alive until you rain

Uh, and I had to come back
Just in order to see you rain
Blessed be the passsion
Blessed be the passion
Uh, and I had to come back
For the laurel wreath
Blessed passion
Blessed

Whoever sees it, whoever knows it
Would lose his mind
Whoever had that audacity
Would try this pleasure, this pleasure

Uh, and I had to come back
Just in order to see you rain
Blessed be the passsion
Blessed be the passion
Uh, and I had to come back
For the laurel wreath
Blessed passion
Blessed

What a pleasure is this romance that is already on the verge of vice
An exquisite confusion, a caprice for your madness, uh
Blessed passion
Blessed passion
May the neighbours forgive us if the pleasure occured without warning
And with your rite we broke the dead time of the night, uh
Blessed passion
Blessed be

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára