Stránky

nedeľa 19. júla 2026

Zhamira Zambrano: Salto defe/ Risknúť to/ Leap of faith (preklad piesne/ lyrics translation)

 

   Občas to jediné, čo nás delí od zmeny, je schopnosť riskovať...👀😎💪💞

   Sometimes the only thing that separates us from the change is an ability to take a leap of faith 👀😎💪💞


ZHAMIRA ZAMBRANO- SALTO DE FE

Un encuentro entre la espada y la pared
Batallando sentimientos que hasta un ciego puede ver
Buscando el impulso pa’ un salto de fe
Debo aceptar que en realidad tú me haces falta

Y de nada vale ocultar esto que siento, sí
Cuando cae la noche siempre llega tu recuerdo, y yo
Vuelvo a llamarte otra vez
Qué difícil es

Cuando no hay palabras para decir
Cuando el corazón solo sabe latir por ti
Y vuelvo a caer otra vez

Cuando no hay palabras para decir
Cuando el corazón solo sabe latir por ti
Y vuelvo a caer otra vez

Vuelve, vuelve y cae
He tratado de esquivarte y no me sale
Y ya, de nada vale
Esconder lo que ya todo el mundo sabe
Es que el tiempo me enseñó a estar sola
Por cómo son las cosas de la vida, pero
Yo contigo soy otra persona
Me tienes pensándote todo el día

Y de nada vale ocultar esto que siento, sí
Cuando cae la noche siempre llega tu recuerdo, y yo
Vuelvo a llamarte otra vez
Qué difícil es

Cuando no hay palabras para decir
Cuando el corazón solo sabe latir por ti
Y vuelvo a caer otra vez
Vuelvo a llamarte otra vez
Qué difícil es

Cuando no hay palabras para decir
Cuando el corazón solo sabe latir por ti
Y vuelvo a caer otra vez

Risknúť to

Stretnutie medzi dvoma mlynskými kameňmi
Bojujúc proti cito, ktoré dokáže vidieť aj slepý
Hľadám podnet, aby som to riskla
Musím priznať, že v skutočnosti mi chýbaš

A nemá žiadnu cenu skrývať to, čo cítim, hej
Keď padne noc, prichádza vždy spomienka na teba, a ja
Ti zas a znova volám
Aké je to ťažké

Keď niet slov čo povedať
Keď srdce vie biť len pre teba
A znova ti prepadám

Keď niet slov čo povedať
Keď srdce vie biť len pre teba
A znova ti prepadám

Vráť sa, vráť sa a prepadni tomu
Pokúšala som sa ti vyhýbať a nevychádza mi to
A nemá to už žiadnu cenu
Skrývať to, čo už každý vie
Lebo čas ma naučil byť sama, ale
S tebou som iným človekom
Myslím na teba celý deň

A nemá žiadnu cenu skrývať to, čo cítim, hej
Keď padne noc, prichádza vždy spomienka na teba, a ja
Ti zas a znova volám
Aké je to ťažké

Keď niet slov čo povedať
Keď srdce vie biť len pre teba
A znova ti prepadám
Zas a znova ti volám
Aké je to ťažké

Keď niet slov čo povedať
Keď srdce vie biť len pre teba
A znova ti prepadám

A leap of a faith

A meeting between a rock and a hard place
Fighting against feelings that even a blind person can see
Looking for an impulse for a leap of faith
I have to accept that in fact, I need you

And it´s not worth to hide what I feel, yes
When the night falls, the memory of you always comes, and I
Call you once again
How hard it is

When there are no words to say
When the heart can only beat for you
And I´m falling for you again

When there are no words to say
When the heart can only beat for you
And I´m falling for you again


Come, come back and fall for me
I´ve tried to avoid you and it doesn´t work well
Because it´s not worthy at all
To hide all that the whole world knows already
Because time taught me to be alone
Because of the way that things are in life
With you, I´m a different person
You got me thinking about you the whole day

And it´s not worth to hide what I feel, yes
When the night falls, the memory of you always comes, and I
Call you once again
How hard it is

When there are no words to say
When the heart can only beat for you
And I´m falling for you again
I get to call you again
How hard it is

When there are no words to say
When the heart can only beat for you
And I´m falling for you again

  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára