Stránky

nedeľa 26. júla 2026

RUGGERO, Maxi Espíndola: Perdón la demora/Prepáč za meškanie/ Sorry for delay (preklad piesne/ lyrics translation)

 

     Náhoda či zákon schválnosti? 👅😅 Vtipné, že po tom, čo som začala na nočnej prekladať túto pieseň, ohlásili dva lety meškanie...(Tel Aviv a Antalya)😆 A dovtedy nič, len rušno, veľa otázok a telefonátov. Zákon príťažlivosti neoklameš 😎💥 Hoci, stále platí, nielen pri lietaní, že lepšie neskoro ako nikdy a že bez správnej dávky času by sme možno nedošli alebo neobjavili to/toho, kto je pre nás dôležitý 💕 Nemeškajte do postele, vážení! 💤😍👀

      A coincidence or a Murphy´s Law? 👅😅 The funny thing is that after I started to translate this song on my night shift, two flights were announced as delayed...(Tel Aviv and Antalya) 😆 And till then, nothing, just busy time, many questions and phone calls. Law of attraction can´t be outsmarted 😎💥 Although, it´s stil valid, and not only when flying- that better late than never and that without a right amount of time we might not be able to get or find something/ someone who or what is precious for us  💕 Don´t be late for bed, dear friends! 💤😍👀


RUGGERO, MAXI ESPÍNDOLA- PERDÓN LA DEMORA

Después de dar unas vueltas
Me cansé de correr
Ya crucé varias puertas
Tratando de entender

Varias veces me dijeron que no
Si busqué algún culpable, el culpable era yo

Por fuera me veo igual
Por dentro ya estoy nuevo
Lo que aprendí de ayer
Creó un mañana nuevo

Y me puso tus ojos de frente
Mirándome

Perdón la demora
Pero estaba peleando conmigo
Tu llegaste y cambió mi destino
Ya no importa lo que tuvimos que esperar

Perdón la demora
Siempre fui mi peor enemigo
Y ahora todo ha cambiado contigo
Si tuviera que hacerlo volvería a esperarte

Me fui pero volví
Costó pero aprendí
Y tu mirada me hizo ver que todo pasa
Y por primera vez sentí que estoy en casa

Que linda estás amor
Bailemos por favor
De nuevo
Te di mil besos y siento que un par más te debo

Valió la pena tanto tiempo
Si fue el culpable de encontrarte

Perdón la demora
Pero estaba peleando conmigo
Tu llegaste y cambió mi destino
Ya no importa lo que tuvimos que esperar

Perdón la demora
Siempre fui mi peor enemigo
Y ahora todo ha cambiado contigo
Si tuviera que hacerlo volvería a esperarte

 


Prepáč za meškanie

Po troche premýšľania
Vyčerpaný behom
Už som prešiel mnohými dverami
Pokúšajúc sa pochopiť

Niekoľko krát mi povedali nie
Ak som hľadal nejakého vinníka, bol som ním ja

Zvonka vyzerám rovnako
Vo vnútri som už nový
To, čo som sa naučil zo včerajška
Vytvorilo nový zajtrajšok

A dal som pred seba tvoje oči
Ako na mňa hľadia

Prepáč za meškanie
Ale hádal som sa sám so sebou
Prišla si ty a môj osud sa zmenil
Už nezáleží na tom, ako dlho sme museli čakať

Prepáč za meškanie
Vždy som bol sám sebe tým najhorším nepriateľom
A teraz sa s tebou všetko zmenilo
Ak by som to mal urobiť, urobil by som to znova

Odišiel som, ale vrátil sa
Bolo to ťažké, ale naučil som sa
A tvoj pohľad spôsobil, že som uvidel, že všetko prejde
A po prvý krát som cítil, že som doma

Aká si krásna, láska
Zatancujme si, prosím
Znova
Dal som ti tisíc bozkov a cítim, že ti ch ešte pár dlžím

Toľko času stálo za to
Bol na vine tomu, že som ťa našiel

Prepáč za meškanie
Ale hádal som sa sám so sebou
Prišla si ty a môj osud sa zmenil
Už nezáleží na tom, ako dlho sme museli čakať

Prepáč za meškanie
Vždy som bol sám sebe tým najhorším nepriateľom
A teraz sa s tebou všetko zmenilo
Ak by som to mal urobiť, urobil by som to znova

 

Sorry for delay

After some thinking
I got tired from running
I already crossed various doors
Trying to understand

Many times, they told me no
If I looked for someone responsible, I was the one

From outside, I look the same
Inside, I am already new
What I learnt from yesterday
Created a new tomorrow

And I put your eyes in front of me
Looking at me

Sorry for delay
But I was arguing with myself
You came and my fate changed
It doesn´t matter anymore that we had to wait so long

Sorry for being late
I was always my worst enemy
And now, everything has changed with you
If I had to do it, I would do it once again

I left, but I came back
It was hard, but I learnt
And your gaze made me see that everything passes, too
And for the first time I felt that I´m home

How pretty you are, love
Let´s dance, please
Again
I gave you thousands of kisses and I feel that I owe a more of them

It was worth so much time
Because it was responsible for finding you

Sorry for delay
But I was arguing with myself
You came and my fate changed
It doesn´t matter anymore that we had to wait so long

Sorry for being late
I was always my worst enemy
And now, everything has changed with you
If I had to do it, I would do it once again



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára