Stránky

utorok 21. júla 2026

Kany García: Fiera/ Šelma/ Beast (preklad piesne/ lyrics translation)

 

    Z dievčatka, ktorým bola, sa stala mačička...a z mačičky veľká, silná, krásna autentická a ženská šelma. V piesni, z ktorej cítiť patinu hudby starej Havany a vyrovnanosť sám so sebou...😎💖💃🐯

    (Aj ja mám dnes na nočnej "divočinu", do asi deviatej som sa nezastavila, tiež sa zo mňa stáva šelma a začínam vystrkovať pozúriky...😅😜🐈). 

    From the girl that she once was has become a kitty...and from the small kitten a big, strong, beautiful, authentic feminine beast. In a song in which you can feel the patina of old Havana and steadiness with yourself....😎💖💃🐯

    (I, too, have a "wild" night shift from the beginning, I didn´t stop till nine o´clock; I, too, am becoming a beast and start to show my claws...😅😜🐈). 


KANY GARCÍA- FIERA

He llevado este canto a cada plaza
Y puse una sonrisa cuando dolía
Más de una vez creí que era una payasa
Dándole al mundo todo lo que pedía

Y yo
Me cansé de tanto
Me cansé de ser lo que nunca fui
Pa' que me quisieran.
Y hoy
Hoy ya no me aguanto
La que tantas veces calló su voz
Se volvió una fiera

Muchos andan
Como si fuera cangrejos
Como si lo que aprendieron se olvidó
Están llenos de mentiras y de lejos
Se les sabe que están hechos de cartón.
Y me voy al espejo y me miro
Todo me hace sentido y congruencia
Me adueñe de mi propio destino
Y pagué mi sentencia

Y yo me cansé de tanto
Me cansé de ser
Lo que nunca fui
Pa' que me quisieran
Y hoy
Hoy ya no me aguanto
La que tantas veces calló su voz
Se volvió una fiera.

(Se volvió una fiera)
Ay que se bajen los santos
(Se volvió una fiera)
De día leona, de noche pantera.
(Se volvió una fiera)
Donde sobre el dolor
Que se escuche mi canto
(Se volvió una fiera)
Y que recuerden cuando muera
(Se volvió una fiera)
La que tantas veces calló la voz
Se volvió una fiera.

Šelma

Priniesla som tento spev na každé námestie
A nasadila si úsmev, keď som bola ubolená
A neraz som verila, že som šašo
Dávajúc svetu všetko, čo si žiadal

A ja
Som sa z toho všetkého unavila
Vyčerpalo ma byť tým, čím som nikdy
Aby ma mali radi
A dnes
Dnes už nevydržím
Tá, čo toľko krát umlčala svoj hlas
Sa zmenila na šelmu

Mnohí chodia
Pospiatky ako raci
Akoby zabudli na to, čo sa naučili
Sú plní klamstiev, a z diaľky
Na nich vidno, že sú vyrobení z kartónu
A ja idem k zrkadlu a pozerám na seba
Všetko mi dáva zmysel a zhodu
Stala som sa paňou svojho vlastného osudu
A zaplatila svoj trest

A z toho všetkého som sa unavila
Vyčerpalo ma byť tým
Čím som nikdy nebola
Aby ma mali radi
A dnes
Dnes už nevydržím
Tá, čo toľko krát umlčala svoj hlas
Sa zmenila na šelmu

(Sa zmenila na šelmu)
Hej, nech svätci zídu nadol
(Zmenila sa na šelmu)
Cez deň levica, cez noc panter
(Zmenila sa na šelmu)
Kde je nazvyš bolesti
Nech je počuť môj spev
(Stala sa z nej šelma)
A nech si ju pamätajú, keď zomrie
(Stala sa z nej šelma)
Tá, čo toľko krát umlčala svoj hlas
Sa zmenila na šelmu

   


Beast

I´ve taken this singing to every square
And I put on a smile when I was in pain
More than once I believed to be a clown
Giving to world all that he asked

And I
I got tired
I grew tired of being what I never was
To make them like me
And today
Today I can´t hold it anymore
The girl that silenced her voice so many times
Has turned into wild beast

Many people walk
As if they were crabs
As if they forgot what they learnt
They are full of lies and from afar
You can see that they are made from cardboard
And I go to the mirros and look at myself
Everything makes sense for me and coherence for me
I took possesion of my own destiny
And I paid my punishment

And I got tired
I grew tired of being
What I never was
To make them like me
And today
Today I can´t hold it anymore
The girl that silenced her voice so many times
Has turned into beast

(She turned into beast)
Hey, let the saints go down
(She turned into beast)
A lioness on day, a panther at night
(She turned into beast)
Where is too much pain
Let my singing be heard
(She turned into beast)
And let them remember her whe she dies
(She turned into beast)
The girl that silenced her voice so many times
Has turned into beast

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára