Stránky

nedeľa 19. júla 2026

Melendi: Nunca te dejaré solo/ Nikdy ťa nenechám samého/ I will never leave you alone (preklad piesne/ lyrics translation)

 

      Rocková pecka venovaná priateľstvu, alebo akejkoľvek osobe, na ktorej vám záleží, a chcete jej povedať, že budete vždy stáť po jeho/ jej boku 💟💪💯

       A rock song dedicated to friendship, or any other person that means a lot to you, and you want to tell her/him that you´ll always be by her/his side 💟💪💯


MELENDI-NUNCA TE DEJARÉ SOLO

Si tienes miedo a no ser suficiente
Si sientes que hoy te aplastó la ciudad
Cuando hagas caso a la duda y te enfrente la mediocridad

Si pesa mucho el pasado y te duele
Si la canción de tu vida no encuentra el dial
Aquí me tienes para recordarte que tú eres genial

Es tu vida y la de nadie más
Ya no es tiempo de mirar atrás
Y escúchame bien porque, además
Quiero que sepas que

Cuando te falte valor, y en las batallas perdidas
Yo nunca te dejaré solo
Cuando te esquive el amor, y en el dolor de la herida
Yo nunca te dejaré solo

Cuando el ruido sea atroz y no se escuche tu voz
Si un día pierdes la fe, solo tienes que saber
Yo nunca te dejaré solo

Cuando te cueste encontrar las palabras
La misma piedra de siempre te haga tropezar
Si llegas tarde y te cierra las puertas la felicidad

Cuando a mitad de la noche despiertes
Cuando no veas la luz al final
Tú solo silba y verás que mi mano te saca a bailar

Es tu vida y la de nadie más
Ya no es tiempo de mirar atrás
Y escúchame bien porque, además
Quiero que sepas que

Cuando te falte valor, y en las batallas perdidas
Yo nunca te dejaré solo
Cuando te esquive el amor, y en el dolor de la herida
Yo nunca te dejaré solo

Cuando el ruido sea atroz y no se escuche tu voz
Si un día pierdes la fe, solo tienes que saber
Yo nunca te dejaré solo

Nunca lo haré porque somos lo mismo
Cuando tú sufres, yo sufro contigo
Quiero que sientas mi abrigo, por eso, nunca lo haré

Cuando te falte valor, y en las batallas perdidas
Yo nunca te dejaré solo
Cuando te esquive el amor, y en el dolor de la herida
Yo nunca te dejaré solo

Cuando el ruido sea atroz y no se escuche tu voz
Si un día pierdes la fe, solo tienes que saber
Yo nunca te dejaré solo

Yo nunca te dejaré solo
Yo nunca te dejaré solo
Yo nunca te dejaré solo (te dejaré solo)
Yo nunca te dejaré solo (nunca te dejaré, no te dejaré solo)
Yo nunca te dejaré solo




Nikdy ťa nenechám samého

Ak máš strach z toho, že nie si dostatočný
Ak cítiš, že ťa dnes mesto rozdrvilo
Keď si všímaš pochybnosti a postaví sa ti čelom priemernosť

Ak ťa veľmi ťaží minulosť a bolí ťa
Ak pieseň tvojho života nenachádza predvoľbu
Tu ma máš, aby som ti pripomenul, že si úžasný

Je to tvoj život a nikoho iného
Už niet času obzerať sa dozadu
A dobre ma počúvaj, lebo okrem toho
Chcem, aby si vedel, že

Keď ti bude chýbať odvaha a pri stratených bitkách
Ja ťa nikdy nenechám samého
Keď sa ti bude láska vyhýbať, a bude ťa bolieť
rana
Ja ťa nikdy nenechám sám

Keď hluk bude hrôzostrašný a nebude počuť tvoj hlas
Ak jedného dňa stratíš vieru, musíš len vedieť
Nikdy ťa nenechám samého

Keď bude pre teba ťažké nájsť slová
A vždy zakopneš o ten istý kameň
Ak prídeš neskoro a šťastie ti zavrie dvere

Keď sa prebúdzaš uprostred noci
Keď nevidíš svetlo na konci
Len zapískaj a uvidíš, že moja ruka ťa pozve do tanca

Je to tvoj život a nikoho iného
Už niet času obzerať sa dozadu
A dobre ma počúvaj, lebo okrem toho
Chcem, aby si vedel, že

Keď ti bude chýbať odvaha a pri stratených bitkách
Ja ťa nikdy nenechám samého
Keď sa ti bude láska vyhýbať, a bude ťa bolieť rana
Ja ťa nikdy nenechám sám

Keď hluk bude hrôzostrašný a nebude počuť tvoj hlas
Ak jedného dňa stratíš vieru, musíš len vedieť
Nikdy ťa nenechám samého

Nikdy to neurobím, lebo sme jedno
Keď trpíš ty, trpím s tebou
Chcem, aby si cítil moju podporu, preto ťa nikdy neopustím

Keď ti bude chýbať odvaha a pri stratených bitkách
Ja ťa nikdy nenechám samého
Keď sa ti bude láska vyhýbať, a bude ťa bolieť rana
Ja ťa nikdy nenechám sám

Keď hluk bude hrôzostrašný a nebude počuť tvoj hlas
Ak jedného dňa stratíš vieru, musíš len vedieť
Nikdy ťa nenechám samého

Ja ťa nikdy nenechám samého
Ja ťa nikdy nenechám samého
Ja ťa nikdy nenechám samého (nenechám samého)
Ja ťa nikdy nenechám samého (nikdy ťa nenechám, nenechám ťa samého)
Ja ťa nikdy nenechám samého


I will never leave you alone

If you´re afraid of not being good enough
If you feel that today, the city crushed you
When you listen to doubts and the mediocrity faces you off

When your past puts too much wieght on you and it hurts
If a song of your life can´t find the dial
You have me here to remind you that you´re great

It´s your life and nobody´s else
It´s not time to look back anymore
And listen to me well, because, in addition
I want you to know that

When you lack courage, and in lost battles
I will never leave you alone
When love avoids you and the wound is hurting
I will never leave you alone

When the noise is cruel and you can´t hear your voice
If one day, you lose your faith, you only need to know
That I will never leave you alone

When it´s hard for you to find words
When you always stumble uppn the same stone
If you´re late and happiness closes door in front of you

When you wake up in the middle of the night
When you can´t see the light in the end
Just whistle and you´ll see that my hand invites you to dance

It´s your life and nobody´s else
It´s not time to look back anymore
And listen to me well, because, in addition
I want you to know that

When you lack courage, and in lost battles
I will never leave you alone
When love avoids you and the wound is hurting
I will never leave you alone

When the noise is cruel and you can´t hear your voice
If one day, you lose your faith, you only need to know
That I will never leave you alone

I will never do it because we are the one same
When you suffer, I suffer with you
I want you to feel my protection, 
that´s why I will never do it

When you lack courage, and in lost battles
I will never leave you alone
When love avoids you and the wound is hurting
I will never leave you alone

When the noise is cruel and you can´t hear your voice
If one day, you lose your faith, you only need to know
That I will never leave you alone

I will never leave you alone
I will never leave you alone
I will never leave you alone (never leave you alone)
I will never leave you alone (never leave you, never leave you alone)
I will never leave you alone

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára