Stránky

piatok 11. septembra 2026

Manuel Carrasco: Bailando con los lobos/ Tanec s vlkmi/ Dancing with wolves (preklad piesne/ lyrics translation)

 

     Silný rytmus, sloboda a snaha zostať verný sám sebe, zachovať osobné hranice, a vytrvať vo svete aj napriek ťažkostiam a ľuďom, ktorí sa nás pokúšajú zastrašiť....Alebo: nikdy neprestaň tancovať sám za seba 😏😎💝✌

      (Máte aj vy dnes sobotu, alebo som to len, čo má dnes v sebe taký sobotný pocit? 😅😏A pritom by som sa nemala pomýliť, lebo dnes večer sa síce nikam nechystám, ale na zajtra som sa spontánne prihlásila do Nitry o jednej na dvojhodinový workshop afro dance a potom sa pôjdem pozrieť do mesta na sprievod a urobím si spoločenský dník...v nedeľu a pondelok mám dve denné, ale večer musím byť doma skôr 😏 Ale nechcem trčať doma, keď mám voľno, život sa predsa deje vonku, no nie? 😎💃). Pekný dník zatiaľ 😘

     A strong rhytm, freedom and effort to stay faithful to yourself, to stand to your own personal limits, and persist in the world despite the difficulties and people who try to threaten us...Or: never stop dancing for yourself 😎💝✌

       (Also, do you have that strange feeling, too, that today is Saturday? 😅😏 And I shouldn´t get mistaken, because tonight, I don´t plan to go out, but I sign up for tomorrow´s two hours workshop of afro dance in Nitra and then I want to go to see a drum festival and sort of have a social outside day...on Sunday and Monday, I have day shifts, so I must be at home soon in the evening 😏But I don´t want to stay all days at home when I have days off, life is happening outside, doesn´t it? 😎💃). Have a nice day for now 😘


MANUEL CARRASCO- BAILANDO CON LOS LOBOS

Voy bailando con lobos en esta gran ciudad
Y cuanto más me acechan yo no dejo de bailar
Voy bailando con lobos en esta gran ciudad
Y cuanto más me acechan yo no dejo de bailar

Bailar
Pase lo que pase hay que bailar
Bailar
Pase lo que pase hay que bailar

Anda enséñame los dientes
Muerde si vas a morder
Estoy hecho de hierro debajo la piel
Y se me van los pies

Hay que bailar
Pase lo que pase hay que bailar

Vivo al filo del abismo
No me gusta aparentar
Soy la presa que a veces se deja atrapar
Inténtalo y verás

Hay que bailar
Pase lo que pase hay que bailar

Voy bailando con lobos en esta gran ciudad
Y cuanto más me acechan yo no dejo de bailar
Voy bailando con lobos en esta gran ciudad
Y cuanto más me acechan yo no dejo de bailar

Bailar
Pase lo que pase hay que bailar
Bailar
Pase lo que pase hay que bailar

No dejo de bailar
Mientras quieren comprar
Con piel de cordero
Te venden el cielo
Y no dejan de aullar
Y bailar, y bailar, y bailar, y bailar, y bailar

Pase lo que pase hay que bailar
Pase lo que pase hay que bailar
Pase lo que pase hay que bailar
Pase lo que pase

Pase lo que pase hay que bailar
Pase lo que pase hay que bailar
Pase lo que pase hay que bailar
Y bailar, y bailar, y bailar, y bailar
Pase lo que pase hay que bailar
Pase lo que pase




Tanec s vlkmi

Idem tancovať s vlkmi v tomto veľkom meste
A čím viac mi hrozia, tým viac neprestávam
tancovať
Idem tancovať s vlkmi v tomto veľkom meste
A čím viac mi hrozia, tým viac neprestávam
tancovať

Tancovať
Nech sa deje čokoľvek, tancovať
Tancovať
Nech sa deje čokoľvek, tancovať

Poďme, ukáž mi zuby
Pohryzni, ak ma ideš pohrýzť
Pod pokožkou som urobený zo železa
A moje nohy si idú svojím rytmom

Treba tancovať
Nech sa deje čokoľvek, treba tancovať

Žijem na hrane priepasti
Nepáči sa mi pretvarovať
Som korisť, ktorá sa občas nechá polapiť
Pokús sa o to a uvidíš

Treba tancovať
Nech sa deje čokoľvek, treba tancovať

Idem tancovať s vlkmi v tomto veľkom meste
A čím viac mi hrozia, tým viac neprestávam tancovať
Idem tancovať s vlkmi v tomto veľkom meste
A čím viac mi hrozia, tým viac neprestávam tancovať

Tancovať
Nech sa deje čokoľvek, tancovať
Tancovať
Nech sa deje čokoľvek, tancovať

Neprestávam tancovať
Kým chcú kupovať
Vlk v koži baránka
Sľúbia ti modré z neba
A neprestávajú zavýjať
A tancovať, a tancovať, a tancovať, a tancovať, a tancovať

Nech sa deje čokoľvek, tancovať
Nech sa deje čokoľvek, tancovať
Nech sa deje čokoľvek, tancovať
Nech sa deje čokoľvek

Nech sa deje čokoľvek, tancovať
Nech sa deje čokoľvek, tancovať
Nech sa deje čokoľvek, tancovať
A tancovať, a tancovať, a tancovať, a tancovať
Nech sa deje čokoľvek, tancovať
Nech sa deje čokoľvek


Dancing with the wolves

I keep dancing with the wolves
And the more they threaten me, the less I stop dancing
I keep dancing with the wolves
And the more they threaten me, the less I stop dancing

Dance
No matter what, you have to dance
Dance
No matter what, you have to dance

Come on, show me your teeth
Bite me if you´re about to bite me
Below my skin, I am made of iron
And my feet move on is own accord

You have to dance
No matter what, you have to dance

I live on the edge of the abbyss
I don´t like to feign
I am a prey that sometimes let itself get caught
Try it and you´ll see

You have to dance
No matter what, you have to dance




I keep dancing with the wolves
And the more they threaten me, the less I stop dancing
I keep dancing with the wolves
And the more they threaten me, the less I stop dancing

Dance
No matter what, you have to dance
Dance
No matter what, you have to dance

I don´t stop dancing
While they want to buy

In a skin of a lamb
They sell you promises of heaven
And they don´t stop to howl
And dance, and dance, and dance, and dance, and dance

No matter what, you have to dance
No matter what, you have to dance
No matter what, you have to dance
No matter what

No matter what, you have to dance
No matter what, you have to dance
No matter what, you have to dance
And dance, and dance, and dance, and dance
No matter what, you have to dance
No matter what

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára