Stránky

streda 9. septembra 2026

ANDY: Poquito a poco/ Postupne/ Little by little (preklad piesne/ lyrics translation)


      Na pomalé, ale že naozaj pomalé, postupné ranné vstávanie a prebúdzanie sa v posteli👅😎😘💓⏰

      (P.S.: Za prvé, ospravedlňujem sa za príspevky bez úvodných obrázkov, ale Bloggera ma nechce pustiť; za druhé, vie mi niekto vysvetliť, prečo ľudia do inzerátu v ponuke na prenájom bytu napíšu, že ide o jednoizbák, a po rozkliknutí zistíte, že vlastne ide o dve izby a viac; takisto, prečo jeden a ten istý byt figuruje vo viacerých ponukách, ale na rozdielnych uliciach??? Ale neva, nejaké dva-tri mi padli do oka, takže môžem volať a písať 😅😏)

       For a slow, like really a slow, gradual morning get-up and waking up in the bed 👅😎😘💓⏰

       (P.S.: Firstly, I am sorry for not putting intro- pictures in my last two posts, but itś just my Blogger just doesn´t allow me; secondly, can someone tell me why people write in the title for an apartment rent  that it´s only one room, and when you click on it, you´ll find out that there are two or more of them; also,  why one and the same flat is published in multiple offers at different addresses, or streets??? Well, who cares, two or three flats caught my attention, so let´s call or write them 😅😏)


ANDY- POQUITO A POCO

Yo tengo todo para que te den las ganas
De estar conmigo siete días por semanas
Tu tienes la llave que me da la calma
Prometo hacer de todo pá que no te vayas…

De tus ruiditos tengo llenos mis silencios
Como poquito pá después comerte a besos
Con los pies descalzos me pisaste el alma
Me sobra todo lo que no seas tú y mi cama

Y poquito a poco sobraron las palabras
Y te presté las alas para volar hasta a mi
Poquito a poco fuimos dos en la almohada
Tu no querías marcharte y supe que era ser feliz
Poquito a poco mientras duermes yo te escribo esta canción
Ya lo eres todo

Cada latido de mi corazón te llama
Aunque lo intento siempre me muero de ganas
De hablarte bajito cuando tú te duermes
Me explota el pecho cuando dices que me quieres

Y poquito a poco sobraron las palabras
Y te presté las alas para volar hasta a mi
Poquito a poco fuimos dos en la almohada
Tu no querías marcharte y supe que era ser feliz
Poquito a poco mientras duermes yo te escribo esta canción

Yo te esperaba incluso antes de conocerte
Enero tiene otro color cuando estás tú
Que sepa el mundo que a mi me encanta quererte
Los días grises los lleno con tu luz

Y poquito a poco sobraron las palabras
Y te presté las alas para volar hasta a mi
Poquito a poco fuimos dos en la almohada
Tu no querías marcharte y supe que era ser feliz
Poquito a poco mientras duermes yo te escribo esta canción

Ya lo eres todo


Postupne

Mám všetko preto, aby sa ti zachcelo
Byť so mnou sedem dní celé týždne
Máš kľúč, ktorý mi dáva pokoj
Sľubujem ti, že urobím všetko pre to, aby si neodišla

Mám moje tichá plné tvojich hlukov
Jem málo, aby som ťa potom mohol vybozkávať
Bosými nohami si mi vkročila do duše
Všetko ostatné okrem teba a mojej postele je už navyše

A postupne, pomaly boli slová zbytočné
A požičal som ti krídla, aby si priletela až ku mne
Pomaly, postupne sme na vankúši boli dvaja
Ty si nechcela odísť a ja som vedel, čo znamená byť šťastný
Pomaličky, postupne, kým spíš, ti píšem túto pieseň
Už si všetkým

Každý úder môjho srdca ťa volá
Hoci sa pokúšam tomu odolať, vždy zomieram túžbou
Potíšku ti šepkať, keď spíš
Hruď mi ide vybuchnúť, keď mi povieš, že ma miluješ

A postupne, pomaly boli slová zbytočné
A požičal som ti krídla, aby si priletela až ku mne
Pomaly, postupne sme na vankúši boli dvaja
Ty si nechcela odísť a ja som vedel, čo znamená byť šťastný
Pomaličky, postupne, kým spíš, ti píšem túto pieseň

Čakal som na teba dokonca ešte predtým, než som ťa spoznal
Január má inú farbu, keď si tu
Nech svet vie, že sa mi páči milovať ťa
Sivé dni vyplním tvojím svetlom

A postupne, pomaly boli slová zbytočné
A požičal som ti krídla, aby si priletela až ku mne
Pomaly, postupne sme na vankúši boli dvaja
Ty si nechcela odísť a ja som vedel, čo znamená byť šťastný
Pomaličky, postupne, kým spíš, ti píšem túto pieseň

Už si všetkým

 

Little by little

I have everything to make you want
To be with me seven days for whole weeks
You have a key that gives me peace
I promise to do everything for you to not to leave...

My silences are full of your noises
I eat just a little to devour you later with kisses
You stepped on my soul with bare feet
Everything that´s not you and my bed, is extra

And little by little the words were too much
And I lend you the wings so that you can fly to me
Little by little, there were two of us on the pillow
You didn´t want to leave and I knew what it meant to be happy
Little by little, while you sleep, I write you this song

Every beat of my heart calls for you
No matter how hard I try, I´m always dying with desire
To talk to you softly when you sleep
My chest explodes when you say that you love me

And little by little the words were too much
And I lend you the wings so that you can fly to me
Little by little, there were two of us on the pillow
You didn´t want to leave and I knew what it meant to be happy
Little by little, while you sleep, I write you this song
You are already everything

I was waiting for you even before I knew you
January has a different colour when you´re here
May the world know it that I enjoy loving you
With your light, I fill the grey days

And little by little the words were too much
And I lend you the wings so that you can fly to me
Little by little, there were two of us on the pillow
You didn´t want to leave and I knew what it meant to be happy
Little by little, while you sleep, I write you this song

You are already everything

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára