Stránky

utorok 8. septembra 2026

Álvaro de Luna: Hasta el amanecer/ Až do svitania/ Till the dawn (preklad piesne/ lyrics translation)

 

       Nie, nie tancovať až do rána- to až inokedy, iný utorok, alebo cez víkend. Dnes pekne spať. Až do rána, až do svitania (tam, kde bývam, to znamená 6:15. Ale zajtra idem na nočnú a určite budem vtedy ešte spať 😇😏). Takže umyť zuby, večerníček, rozprávka a pusa na dobrú noc, u dospelých toho môže byť aj viac, a pekné sny želám 💤😘✨A skôr ako o šiestej žiaden budíček, ok? 😍🌅

       No, no, I don´t mean to dance till the dawn- that maybe another day, another Tuesday, or at the weekend. Today, let´s go to bed. And sleep. Till the morning, till the sunrise (at the place where I currently live it means 6:15 a.m. But tomorrow, I have a night shift and be sure that I´ll be sleeping at that hour anyway 😇😏). So, brush your teeth, a bedtime story, and a good night kiss, adults can do more kisses and stuff, and I wish you nice dreams 💤😘✨ And no alarm clock before six o´clock, ok? 😍🌅


ÁLVARO DE LUNA- HASTA EL AMANECER

Te vi de nuevo bailando en ese bar
No sé si ha sido el destino o fue casualidad
Que te he estado esperando
Desde hace tanto ya

Te acercas lento muy lento sin vacilar
Incendias todo por dentro disparando al azar
No sé si todo es incierto o es real
Pero me quiero quedar

Mirando al cielo hasta el amanecer
Aunque me mienta no olvidé tu piel
Robé tus besos, tuve tu querer
Más de 1000 noches recorriéndote

Mirando al cielo hasta el amanecer
Pisando a fondo sin retroceder
Cuidar tus miedos será mi deber
Más de 1000 noches recordándote

Siento que te conozco de otra vida
Probar tus labios, eso no se olvida
Abriendo puertas, sanando heridas
Sin miedo al éxito, misión suicida

Te ves segura, linda y decidida
Siento que floto pero no hay deriva
Contigo tengo el alma protegida
Auto-blindao' de forma indefinida

Mirando al cielo hasta el amanecer
Aunque me mienta no olvidé tu piel
Robé tus besos, tuve tu querer
Más de 1000 noches recorriéndote

Mirando al cielo hasta el amanecer
Pisando a fondo sin retroceder
Cuidar tus miedos será mi deber
Más de 1000 noches recordándote

Mirando al cielo hasta el amanecer
Aunque me mienta no olvidé tu piel
Robé tus besos, tuve tu querer
Más de 1000 noches recorriéndote

Mirando al cielo hasta el amanecer
Pisando a fondo sin retroceder
Cuidar tus miedos será mi deber
Más de 1000 noches recordándote




Až do svitania

Znova som ťa videl tancovať v tom bare
Neviem, či to bol osud alebo náhoda
Že som ťa tam očakával
Už tak dlho

Veľmi, veľmi pomaly sa ku mne bez závahania priblížiš
Rozpaľuješ všetko zvnútra, náhodne strieľaš okolo
Neviem, či je všetko neisté alebo skutočné
Ale chcem zostať

Pozerám sa na nebo až do svitania
Aj keby som si klamal, nezabudol som na tvoju pokožku
Ukradol som ti bozky, mal som tvoju lásku
Viac než tisíc nocí som skúmal tvoje telo

Pozerám sa na nebo až do svitania
Kráčam po zemi a necúvam
Dávať pozor na tvoje strachy bude mojou povinnosťou
Viac než tisíc nocí skúmam tvoje telo

Cítim, že ťa poznám z minulého života
Okúsiť tvoje pery, na to sa nezabúda
Otváram dvere, liečim si zranenia
Bez strachu z úspechu, samovražedná misia

Si tak sebaistá, krásna a rozhodná
Cítim, že sa vznášam, ale nie bez cieľa
S tebou mám ochránenú dušu
Samo-obrnený na dobu neurčitú

Pozerám sa na nebo až do svitania
Aj keby som si klamal, nezabudol som na tvoju pokožku
Ukradol som ti bozky, mal som tvoju lásku
Viac než tisíc nocí som skúmal tvoje telo

Pozerám sa na nebo až do svitania
Kráčam po zemi a necúvam
Dávať pozor na tvoje strachy bude mojou povinnosťou
Viac než tisíc nocí skúmam tvoje telo

Pozerám sa na nebo až do svitania
Aj keby som si klamal, nezabudol som na tvoju pokožku
Ukradol som ti bozky, mal som tvoju lásku
Viac než tisíc nocí som skúmal tvoje telo

Pozerám sa na nebo až do svitania
Kráčam po zemi a necúvam
Dávať pozor na tvoje strachy bude mojou povinnosťou
Viac než tisíc nocí skúmam tvoje telo


Till the dawn

I saw you again dancing in that bar
I don´t know if it has been fate or it was a coincidence
That I´ve been waiting for you
For such a long time

You came closer slowly, very slowly, without hesitation
You set everything on fire from inside, shooting randomly
I don´t know if everything is uncertain or it´s real
But I want to stay

Looking at the sky till sunrise
Although I´d lie to myself, I didn´t forget your skin
I stole your kisses, I had your love
I was going through your body more than thousand nights

Looking at the sky till sunrise
Stepping on the ground without going backwards
Taking care of your fears will be my must
I was going through your body more than thousand nights

I feel that I know you from the past life
Tasting your lips, that is not to forget
Opening the doors, healing the wounds
Without being afraid of the success, a suicide mission

You look confident, pretty and determined
I feel that I am floating, but not without direction
With you, I have a protected soul
Auto- armoured in an unlimited way

Looking at the sky till sunrise
Although I´d lie to myself, I didn´t forget your skin
I stole your kisses, I had your love
I was going through your body more than thousand nights

Looking at the sky till sunrise
Stepping on the ground without going backwards
Taking care of your fears will be my must
I was going through your body more than thousand nights

Looking at the sky till sunrise
Although I´d lie to myself, I didn´t forget your skin
I stole your kisses, I had your love
I was going through your body more than thousand nights

Looking at the sky till sunrise
Stepping on the ground without going backwards
Taking care of your fears will be my must
I was going through your body more than thousand nights

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára