Stránky

streda 9. septembra 2026

Ronny Dae: Contigo/ S tebou/ With you (preklad piesne/ lyrics translation)

 

      Aby som nezabudla, ako vlastne znie bachata👅 Táto, venovaná druhým šancám a uvedomeniam, je vcelku vydarená, nie? S kým si zatancovať, ak nie práve s tebou...a s tebou..a s tebou tiež...kto vraví, že pri tanci treba byť verný, však? 😇💃😎😛👫

        A song for me to not to forget how bachata even sounds 👅 This one, dedicated to second chances, turned out quite well, didn´t it? And with who to dance to it, if not with you...and with you..and with you, too..who said that you must be faithful while dancing, right? 😇💃😎😛👫


RONNY DAE- CONTIGO

Ya todo lo he intentado
Pero en esta novela resulte el villano
Entiende que soy humano
Es imposible ser un santo y dejar de pecar

Ay qué tire la primera piedra
O diga mi condena
Quien no ha fallado o le ha faltado al amor
Aunque me ahogue en la tormenta
Busco una y 1000 maneras
Y aún no sé cómo vivir sin tu amor

Si no es contigo
De nada vale respirar y no estar vivo
Si es contigo, eres mi mal
Y al mismo tiempo eres mi alivio
Ay si no es contigo
Te juro que me perderé
No sabría qué hacer
Es que quiero estar contigo
Ya yo no aguanto recordar
Lo que un día fuimos
Sin ti yo renunciara a mis fe

Tu supiste curar las heridas que me hice
Y fui un ciego
Debí de mirarme al espejo
Pensé que en esta vida era inmortal
Pero mi ego tuve que enterrar
Si aquí yo no te tengo no es normal
Ya no es igual

Si no es contigo
De nada vale respirar y no estar vivo
Si es contigo, eres mi mal
Y al mismo tiempo eres mi alivio
Ay si no es contigo
Te juro que me perderé
No sabría qué hacer
Es que quiero estar contigo
Ya yo no aguanto recordar
Lo que un día fuimos
Sin ti yo renunciara a mis fe

Yep
Ronny Dae
Joeylyto
It's a new Dae

Es que no aguanto este deseo
Tu dime cuando,donde te veo?
Ay dime dónde que yo llego
Aunque llueva o caiga fuego
Lo que sea por tener tu amor

Dime que tú dices ya no tenemos 15
Ya no estamos pa juegos
Soltemos ese ego
Ay dime que tú dices
Si somos uno para el otro
Y es que yo ay mami

Si no es contigo
De nada vale respirar y no estar vivo
Si es contigo, eres mi mal
Y al mismo tiempo eres mi alivio
Ay si no es contigo
Te juro que me perderé
No sabría qué hacer
Es que quiero estar contigo
Ya yo no aguanto recordar
Lo que un día fuimos
Sin ti yo renunciara a mis fe

Yep
It is what it is
But I'd rather have you here
Y comprendí
Que sin ti yo renunciara a mi fe


S tebou

Už som sa pokúšal o všetko
Ale v tomto románe som za záporáka
Pochop, že som človek
Je nemožné byť svätý a prestať hrešiť

Hej, hod kameňom ako prvá
Alebo mi povedz môj trest
Kto v láske nesklamal alebo mu nechýbala
Hoci by som sa aj utopil v búrke
Budem hľadať tisíc a jeden spôsobov
Lebo ešte neviem, ako žiť bez tvojej lásky

Ak to nie je s tebou
Nie je hodno dýchať a byť nažive
Ak je to s tebou, si moje zlo
A zároveň mojou úľavou
Ach, ak to nie je s tebou
Prisahám ti, že sa stratím
Nevedel by som, čo robiť
Lebo chcem byť s tebou
Už nevydržím len spomínať
Na to, čím sme kedysi bolo
Bez teba sa vzdám svojej viery

Vedela si vyliečiť rany, ktoré som si spôsobil
A bol som slepý
Mal som sa pozrieť do zrkadla
Myslel som si, že v tomto živote som nesmrteľný
Ale musel som pochovať svoje ego
Ak ťa tu nemám, nie je to normálne
Už to nie je rovnaké

Ak to nie je s tebou
Nie je hodno dýchať a byť nažive
Ak je to s tebou, si moje zlo
A zároveň mojou úľavou
Ach, ak to nie je s tebou
Prisahám ti, že sa stratím
Nevedel by som, čo robiť
Lebo chcem byť s tebou
Už nevydržím len spomínať
Na to, čím sme kedysi bolo
Bez teba sa vzdám svojej viery

Yep
Ronny Dae
Joelylyto
Toto je nový Dae

Lebo už neznesiem tú túžbu
Povedz mi, kedy a kde ťa uvidím?
Povedz mi, kde, a ja prídem
Či prší alebo padá oheň
Čokoľvek, aby som mal tvoju lásku

Povedz mi, čo povieš, už nie sme pätnástky
Už nemusíme hrať hry
Nechajme odísť to ego
Povedz mi, čo na to hovoríš
Veď sme stvorení jeden pre druhého
Lebo ja, láska

Ak to nie je s tebou
Nie je hodno dýchať a byť nažive
Ak je to s tebou, si moje zlo
A zároveň mojou úľavou
Ach, ak to nie je s tebou
Prisahám ti, že sa stratím
Nevedel by som, čo robiť
Lebo chcem byť s tebou
Už nevydržím len spomínať
Na to, čím sme kedysi bolo
Bez teba sa vzdám svojej viery

Yep
Je to tak, ako to je
Ale radšej by som ťa mal tu
A pochopil som
Že bez teba sa vzdám svojej viery

    


With you

I´ve already tried everything
But in this novel, I am the villain
Understand that I´m a human
It´s impossible to be a saint and stop sinning

Hey, shall you cast the first stone?
Or tell me my punishment
Who have never failed or never been lacking in love
Even if I drown myself in storm
I´ll look for one and thousand ways
And I still don´t know how to live without your love

If it´s not with you
Breathing and being alive is not worth anything
If it´s with you, you´re my bad
And at the same time, my relief
Ey, if it´s not with you
I swear that I´ll get lost
I wouldn´t know what to do
Because I want to be with you
I don´t want to remind myself
Of what we once were
Without you, I´d give up my faith

You knew how to heal the wounds that I caused to myself
And I was blind
I should have looked in the mirror
I thought that I had been immortal in this life
But I had to bury my ego
If I don´t have you here, it´s not normal
It´s not the same anymore

If it´s not with you
Breathing and being alive is not worth anything
If it´s with you, you´re my bad
And at the same time, my relief
Ey, if it´s not with you
I swear that I´ll get lost
I wouldn´t know what to do
Because I want to be with you
I don´t want to remind myself
Of what we once were
Without you, I´d give up my faith

Yep
Ronny Dae
Joeylyto
It's a new Dae

I can´t take this desire anymore
Tell me, where and when I get to see you?
Hey, tell me where, I´ll come
No matter if it rains and a fire falls down
Whatever I can do to have your love

Tell me what you´re saying, we´re not 15 years old anymore
We don´t need to play games
Let go off the ego
Tell me what you´re saying
If we´re made for each other
Because, baby, I

If it´s not with you
Breathing and being alive is not worth anything
If it´s with you, you´re my bad
And at the same time, my relief
Ey, if it´s not with you
I swear that I´ll get lost
I wouldn´t know what to do
Because I want to be with you
I don´t want to remind myself
Of what we once were
Without you, I´d give up my faith

Yep
It is what it is
But I'd rather have you here
And I understood
That without you, I´d give up my faith




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára