Stránky

pondelok 24. augusta 2026

Kakalo: Tu canita al aire/ Tvoj úlet/ Your fling (preklad piesne/ lyrics translation)

 

      Tak aby bolo jasné: nestotožňujem sa s textom piesne, lebo už pre seba nehľadám len niečo chvíľkové, ale naopak hmatateľné, skutočné a stále; no páči sa mi tá uvoľnená melódia piesne, hravá, roztopašná, presne to pravé na vybláznenie sa a vytancovanie sa po dlhom, náročnom dni (málo spánku, ale pocvičené, a vlastne mám pohodový večer, zajtra voľno). Vyložte si teda večer nohy a doprajte si oddych a pohodu a do postele pred dvanástou, prosím! 💃😎😛💤💋💥

       So, let´s make it clear firstly: I don´t identify with the lyrics of the song because I don´t look for any fling or fleeting for me, but I want something tangible, real and committed relationship; however, I like that relaxing melody of the song, playfulness, frisky, exactly the right thing to having blast and dancing out after a long, tough day (lack of sleep, but I had energy for exercise, and right now, I am chilling, tomorrow´s my day off). So, put your feet up tonight and have a rest and take it calm and go to bed before midnight, please! 💃😎😛💤💋💥


KAKALO- TU CANITA AL AIRE

No me importa si no conozco a tus padres
No me importa si no soy el oficial
Yo nomás con un piquito de tu boca
Ay con eso ya puedo morirme en paz

Yo no soy de los que dan los buenos días
Pero buenas noches si te puedo dar
Nomás dame el beneficio de la duda
Te aseguro que vas a volver por más

Usa el periodo de prueba
Ya luego ves si te quedas
Pa que la piensas tanto aquí estuvieras

A mi me sobra la vagancia
Y tú elegante como Francia
Con ser de tu ganado, ya es ganancia

Ándale
Hazme valer con un beso
Hay muchos
Hombres que
Valen la pena
Yo puedo ser el del proceso

Úsame
Soy material desechable
Muérdeme
Amárrame
Bésame
Jálame
Y luego puedes reciclarme

Tu di que sí y yo prometo que nadie
Sabrá que yo fui tu canita al aire

Usa el periodo de prueba
Ya luego ves si te quedas
Pa que la piensas tanto aquí estuvieras

A mi me sobra la vagancia
Y tú elegante como Francia
Con ser de tu ganado, ya es ganancia

Ay ándale
Hazme valer con un beso
Hay muchos
Hombres que
Valen la pena
Yo puedo ser el del proceso

Úsame
Soy material deshechable
Ay muérdeme
Amárrame
Bésame
Jálame
Y luego a chingar a su madre

Tu di que sí y yo prometo que nadie
Sabrá que yo fui tu canita al aire

 


Tvoj úlet

Je mi jedno, ak nepoznám tvojich rodičov
Nezáleží mi na tom, ak to so mnou nie je oficiálne
Už len tou pusou tvojich úst
Hej, už len vďaka tomu môžem umrieť v pokoji

Ja nie som jeden z tých, čo ti dávajú dobré ráno
Ale rozhodne ti môžem dať dobré noci
Nedaj mi nič viac, len pôžitok pochybnosti
Uisťujem ťa, že sa vrátiš po viac

Využi skúšobnú dobu
A neskôr uvidíš, či zostaneš
Nepremýšľaj nad tým takto, už aby si bola tu

Ja som povaľač a lenivec
A ty si elegantná ako Francúzka
Už len tým, že som tvojím ziskom, som už víťaz

Tak poď, nevymýšľaj
Poď ma oceniť bozkom
Je veľa
Mužov, ktorí
Stoja za to
Ja môžem byť tým, čo je súčasťou procesu

Využi ma
Som jednorazový obal
Pohryzni ma
Spútaj ma
Pobozkaj ma
Pritiahni ma k sebe
A neskôr ma môžeš recyklovať

Povedz mi áno a ja sľubujem
Že nikto sa nedozvie, že som bol tvoj úlet z flámu

Využi skúšobnú dobu
A neskôr uvidíš, či zostaneš
Nepremýšľaj nad tým takto, už aby si bola tu

Ja som povaľač a lenivec
A ty si elegantná ako Francúzka
Už len tým, že som tvojím ziskom, som už víťaz

Tak poď, nevymýšľaj
Poď ma oceniť bozkom
Je veľa
Mužov, ktorí
Stoja za to
Ja môžem byť tým, čo je súčasťou procesu

Využi ma
Som jednorazový obal
Pohryzni ma
Spútaj ma
Pobozkaj ma
Pritiahni ma k sebe
A neskôr ma môžeš poslať do kelu

Povedz mi áno a ja sľubujem
Že nikto sa nedozvie, že som bol tvoj úlet z flámu


Your fling

I don´t care if I don´t know your parents
I don´t care if I´m not official
I have just enough with a peck of your mouth
Ey, with that I can already die in peace

I am not the one of those who greets you with „good morning“
But I can give you good nights
Just give me a blessing of the doubt
I assure you that you will come for more

Use the trial period
You´ll see later if you stay
Don´t think about it that much,
you´d better be there

I am extra lazy and wandering
And you are elegant like France
With you taking me, I am already a winner
There are many
Men that
Are worth it
I can be just a part of process

Use me
I am a disposable material
Bite me
Tie me up
Kiss me
Pull me
And later, you can recycle me

Tell me yes and I promise that nobody
Will know that I was your fling

Use the trial period
You´ll see later if you stay
Don´t think about it that much, you´d better be there

I am extra lazy and wandering
And you are elegant like France
With you taking me, I am already a winner
There are many
Men that
Are worth it
I can be just a part of process

Use me
I am a disposable material
Bite me
Tie me up
Kiss me
Pull me
And later, you can send me to hell

Tell me yes and I promise that nobody
Will know that I was your fling

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára