Stránky

nedeľa 23. augusta 2026

Viva Suecia, Hoonine: Tú y yo contra los demás/ Ty a ja proti ostatným/ You and me against the others (preklad piesne/ lyrics translation)

 

       Mladá láska, rebelantská láska, čistá láska...ty a ja proti celému svetu. Nech sa deje čokoľvek 👩👨💑💪💕🔥

       Young love, rebellious love, pure love...you and me against the whole world. Whatever may come 👩👨💑💪💕🔥


VIVA SUECIA, HOONINE- TÚ Y YO CONTRA LOS DEMÁS

He despertado del sueño sudando
Con unas ganas horribles de fumar
Pero no estoy tan mal
Pero no estoy tan mal

Gastamos mucha energía en quejarnos
No confundir economía y libertad
Y lo llevamos mal
Y lo llevamos mal

¿Y si pasara una estrella fugaz?

Tú y yo contra los demás
Sembrando flores en el desierto
Negando lo que queda detrás
Tú y yo contra los demás

Hoy he tenido una tarde de mierda
Últimamente suele ser habitual
Pero no estoy tan mal
Pero no estoy tan mal

Solo quería que alguien me entienda
Aunque no sea de manera literal
Y ya no estoy tan mal
Y ya no estoy tan mal
¿Y si pasara una estrella fugaz?

Tú y yo contra los demás
Sembrando flores en el desierto
Negando lo que queda detrás
Deshaciendo la oscuridad

Y si te falta cielo lo invento
Aunque me lleve una eternidad
Tú y yo contra los demás

Tú y yo contra los demás
Sembrando flores en el desierto
Negando lo que queda detrás
Deshaciendo la oscuridad

Y si te falta cielo lo invento
Aunque me lleve una eternidad
Tú y yo contra los demás

Ty a ja proti ostatným

Zobudil som sa zo sna spotený
S hroznou chuťou si zafajčiť
Ale nie je mi až tak zle
Ale nie je mi až tak zle

Míňame veľa energie na sťažovanie
Nemýľme si ekonomiku a slobodu
A zle to znášame
A zle to znášame

Čo ak bude padať kométa?

Ty a ja proti ostatným
Zasievajúc kvety v púšti
Popierajúc to, čo zostáva za nami
Ty a ja proti ostatným

Dnes som mala na hovno večer
V poslednej dobe sa to stáva zvykom
Ale nie je mi tak zle
Ale nie je mi tak zle

Len som chcela niekoho, kto by ma pochopil
Aj keby to nebolo doslovne
A už sa necítim tak zle
A už sa necítim tak zle
A čo ak bude padať hviezda?

Ty a ja proti ostatným
Zasievajúc kvety v púšti
Popierajúc to, čo zostáva za nami
Zbavujeme sa temnoty

A ak ti chýba nebo, ja ho pre teba vymyslím
Aj keby mi to malo zabrať večnosť
Ty a ja proti ostatným

Ty a ja proti ostatným
Zasievajúc kvety v púšti
Popierajúc to, čo zostáva za nami
Zbavujeme sa temnoty

A ak ti chýba nebo, ja ho pre teba vymyslím
Aj keby mi to malo zabrať večnosť
Ty a ja proti ostatným


You and me against the others

I´ve waken up from a dream covered in sweat
With a horrible desire to smoke
But I don´t feel so bad
But I don´t feel so bad

We spent so much energy on  complaining
Don´t mix up economy and freedom
And we take it so badly
And we take it so badly
And what if there was a shooting star?

You and me against the others
Sowing flowers in the desert
Denying what stays behind
You and me against the rest

Today, I´ve had a crappy evening
Lately, it becomes a habit
But I don´t feel so bad
But I don´t feel so bad

I only wanted soemone who would understand me
Although it wouldn´t be literally
And I don´t feel so bad anymore
And I don´t feel so bad anymore
And what if there´s a shooting star?

You and me against the others
Sowing flowers in the desert
Denying what stays behind
Getting rid of the darkness

And if you miss the sky, I´ll make it up for you
Althought it may take me an eternity
You and me against the rest

You and me against the others
Sowing flowers in the desert
Denying what stays behind
Getting rid of the darkness

And if you miss the sky, I´ll make it up for you
Althought it may take me an eternity
You and me against the rest

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára