Stránky

utorok 18. augusta 2026

Fresto: No me dejes caer/ Nenechaj ma padnúť/ Don´t let me fall (preklad piesne/ lyrics translation)

 

     Svet je hneď krajší, keď viete, že máte niekoho, o koho sa oprieť a kto vás nenechá padnúť 😏💓💏🌲

        World is a more beautiful place when you know that you have someone on who to lean and who doesn´t let you fall 😏💓💏🌲


FRESTO- NO ME DEJES CAER

Quisiera poder sentir tu soledad
Para ver si comprendo tu forma de amarme.

Quisiera poder regresar en el tiempo
Para que la vida no pueda herirte o lastimarte.

Tantas experiencias que hemos vivido.
Tantas enseñanzas nos dejaron los caminos.
Pero nada va a opacar está felicidad de haberte conocido.

Quisiera poder borrarte tu pasado
Pero me da miedo que pierdas tu esencia.
Solamente queda la experiencia
Y la oportunidad de hacer futuro, juntos.

Solo déjate llevar para poder mostrarte un cielo estrellado.
Tú no te preocupes que estaré a tu lado
Y tú me acompañes el resto de mi vida.

Si tú tienes miedo yo tengo también.
Si ahora tienes dudas yo las tuve ayer.
Solo agárrame la mano, aprieta fuerte
Y no me dejes caer.

Si tú tienes miedo yo tengo también.
Si ahora tienes dudas yo las tuve ayer.
Solo agárrame la mano, aprieta fuerte
Y no me dejes caer.

Quisiera poder borrarte tu pasado
Pero me da miedo que pierdas tu esencia.
Solamente queda la experiencia
Y la oportunidad de hacer futuro, juntos.

Solo déjate llevar para poder mostrarte un cielo estrellado.
Tú no te preocupes que estaré a tu lado
Y tú me acompañes el resto de mi vida.

Si tú tienes miedo yo tengo también.
Si ahora tienes dudas yo las tuve ayer.
Solo agárrame la mano, aprieta fuerte
Y no me dejes caer.

Si tú tienes miedo yo tengo también.
Si ahora tienes dudas yo las tuve ayer.
Solo agárrame la mano, aprieta fuerte
Y no me dejes caer.

Y no me dejes caer.




Nenechaj ma padnúť

Rád by som mohol cítiť tvoju samotu
Aby som vedel, či pochopím to, ako ma
miluješ

Rád by som sa vrátil v čase
Aby ti život nemohol zraniť alebo ti ublížiť

Prežili sme toľko skúseností
Toľko poučení, čo nám zanechali cesty
Ale nič nemôže zatieniť to šťastie, že som ťa spoznal

Rád by som mohol môcť zmazať tvoju minulosť
Ale mám strach, že stratíš svoju podstatu
Zostáva len skúsenosť
A príležitosť postaviť si spolu budúcnosť

Len sa nechaj uniesť, aby som ti ukázal hviezdne nebo
Nerob si starosti, lebo budem po tvojom boku
A budeš ma sprevádzať po zvyšok života

Ak máš strach, ja ho mám tiež
Ak máš teraz pochybnosti, ja som ich mal
včera
Len ma chyť za ruku, silno ju stisni
A nenechaj ma padnúť

Ak máš strach, ja ho mám tiež
Ak máš teraz pochybnosti, ja som ich mal včera
Len ma chyť za ruku, silno ju stisni
A nenechaj ma padnúť

Rád by som mohol môcť zmazať tvoju
minulosť
Ale mám strach, že stratíš svoju podstatu
Zostáva len skúsenosť
A príležitosť postaviť si spolu budúcnosť

Len sa nechaj uniesť, aby som ti ukázal hviezdne nebo
Nerob si starosti, lebo budem po tvojom boku
A budeš ma sprevádzať po zvyšok života

Ak máš strach, ja ho mám tiež
Ak máš teraz pochybnosti, ja som ich mal včera
Len ma chyť za ruku, silno ju stisni
A nenechaj ma padnúť


Ak máš strach, ja ho mám tiež
Ak máš teraz pochybnosti, ja som ich mal včera
Len ma chyť za ruku, silno ju stisni
A nenechaj ma padnúť

A nenechaj ma padnúť


Don´t let me fall

I´d like to be able to feel your loneliness
In order to see if I understand your way of loving me

I´d like to be able to get back in time
So that life couldn´t hurt you or injure you

So many experiences that we´ve gone through
So many lessons that the paths left us
But nothing is going to overshadow this happiness of getting to know you

I´d like to be able to erase your past
But I´m afraid that you´d lose your essence
Experience is the only thing to stay
And the opportunity of making future together

Just let yourself get carried away so that I can show vou a star-filled sky
Don´t worry because I will be by your side
And you´ll accompany me for the rest of my life

If you´re afraid, I´m afraid, too
If have any doubts now, I had them yesterday
Just grab my hand, hold it strong
And don´t let me fall

If you´re afraid, I´m afraid, too
If have any doubts now, I had them yesterday
Just grab my hand, hold it strong
And don´t let me fall

I´d like to be able to erase your past
But I´m afraid that you´d lose your essence
Experience is the only thing to stay
And the opportunity of making future together

Just let yourself get carried away so that I can show vou a star-filled sky
Don´t worry because I will be by your side
And you´ll accompany me for the rest of my life

If you´re afraid, I´m afraid, too
If have any doubts now, I had them yesterday
Just grab my hand, hold it strong
And don´t let me fall

If you´re afraid, I´m afraid, too
If have any doubts now, I had them yesterday
Just grab my hand, hold it strong
And don´t let me fall

And don´t let me fall

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára