Oneskorene, ale predsa, dačo pre romantické duše 💞😏💍👰 (Písala som si chvíľku s kamarátom na FB, urobil si doktorát z filozofie, takže boli gratulácie a vytešoval sa, že má zase konečne viac času na seba😉). Pre túto pieseň som sa rozhodla kvôli knihe, ktorú práve čítam: muž sa po 40 rokoch úžasného manželstva a pri príležitosti prvého výročia smrti svojej ženy rozhodne, že zbalí jej veci zo skrine, aby ich dal na charitu. A v tej skrini objaví náramok, o ktorom netušil, aj s ôsmimi príveskami, ktoré ho dovedú na rôzne miesta k minulosti svojej manželky, ktorú mala ešte pred ním..Pri cestovaní sa odohrá rozhovor, pri ktorom sa ho niekto opýta: Ako ste poznal, že je vaša pani tá pravá? - Stretol som ju a hneď som vedel, že je to žena, ktorú si chcem vziať. Keď som bol s ňou, nechcel som byť s nikým iným. Nikdy som nepremýšľal o tom, či je tá pravá, pretože žiadna iná pre mňa neexistovala.
Knihu odporúčam, číta sa sama, a takéhoto muža keď stretnete, a povie o vás toto, tiež 😃😏💖💏
With a little bit of delay, but something for the romantic souls 💞😏💍👰 (I was writing for a while with my friend on FB, he successfully completed his grade of doctor of philosphy, so I gave him gratulations and he was happy that he finally has more time for himself 😉). I´ve decided for this song because of the book I am currently reading: an older man after 40 years of great marriage and in the occassion of the first anniversary of his wife´s death decides to clean her clothes and stuff to donate it to some charity organisation. As he goes through her closet, he finds a bracelet with eight charms about which existence he never knew, and it leads him to dicover new people, new places and a past of his wife that she lived before she married him. While travelling, he has a talk when someone asks him: How did you know that she was the right for you? - I met her and I immediately knew that she was a woman I wanted to marry. When I was with her, I didn´t want to be with anyone else. I´ve never thought about whether she was the right for me because no other woman existed for me.
I recommend you the book, it reads and flows easily; and when you meet a man who tells the same about you, I recommend him, too 😃😏💖💏
|
DIAN RENE- DIME QUE SÍ Dime que sí, que la soledad ya hizo las maletas Solo está esperando tu respuesta Para irse de mi vida por un tiempo indefinido. Dime que si, y en ese preciso segundo Yo te doy la llave de mi mundo Ese mundo que solo a tu lado tiene sentido. Ante ti y ante Dios hoy me arrodillo Y como prueba de mi amor traje este anillo. Dime que si! Dime que te vas a casar conmigo Puedo ver en tus ojos mi destino Porque tu amor es todo lo que anhelo Todo lo que pido. Dime que si! Que el mes que viene te mudas conmigo Te juro que quiero todo contigo Y por favor dime que tú serás la madre de mis niños. Dime que sí! Ay vida, parece que pasé toda la vida Esperando que llegara este día Para pedirte formalmente que tú seas mía Se siente, el corazón me late diferente Dime que si y agrega un para siempre Una vida para amarte no me es suficiente Ante ti y ante Mundo me arrodillo Y como prueba de mi amor traje este anillo. Dime que si! Dime que te vas a casar conmigo Puedo ver en tus ojos mi destino Porque tu amor es todo lo que anhelo Todo lo que pido. Dime que si! Que el mes que viene te mudas conmigo Te juro que quiero todo contigo Y por favor dime que tú serás la madre de mis niños. Dime que sí! Dime que sí! Dime que si! Dime que te vas a casar conmigo Puedo ver en tus ojos mi destino Porque tu amor es todo lo que anhelo Todo lo que pido. Dime que si! Que el mes que viene te mudas conmigo Te juro que quiero todo contigo Y por favor dime que tú serás la madre de mis niños. Dime que sí! Dime que sí! |
Povedz mi áno Povedz mi áno, povedz, že samota si už zbalila kufre Čaká len na tvoju odpoveď Aby odišla z môjho života na dobu neurčitú Povedz mi áno, a presne v tej sekunde Ti dám kľúč od svojho sveta Toho, ktorý má zmysel len po tvojom boku Dnes kľačím na kolenách pred tebou a Bohom A na dôkaz mojej lásky prinášam tento prsteň Povedz mi áno! Povedz mi, že si ma vezmeš V tvojich očiach môžem vidieť svoj osud Lebo tvoja láska je všetko, po čom túžim Všetko, o čo žiadam Povedz mi áno! Povedz, že budúci mesiac sa ku mne nasťahuješ Prisahám ti, že s tebou chcem všetko A prosím, povedz mi, že budeš matkou mojich detí Povedz mi áno! Ach, láska, zdá sa, že som strávil celý svoj život Čakajúc na to, kým príde tento deň Aby som ťa formálne požiadal o to , aby si bola mojou Cítim to, srdce mi tlčie inak Povedz mi áno a dodaj za tým navždy Jeden život mi nestačí na to, aby som ťa miloval Dnes kľačím na kolenách pred tebou a Bohom A na dôkaz mojej lásky prinášam tento prsteň Povedz mi áno! Povedz mi, že si ma vezmeš V tvojich očiach môžem vidieť svoj osud Lebo tvoja láska je všetko, po čom túžim Všetko, o čo žiadam Povedz mi áno! Povedz, že budúci mesiac sa ku mne nasťahuješ Prisahám ti, že s tebou chcem všetko A prosím, povedz mi, že budeš matkou mojich detí Povedz mi áno! Povedz mi áno! Povedz mi áno! Povedz mi, že si ma vezmeš V tvojich očiach môžem vidieť svoj osud Lebo tvoja láska je všetko, po čom túžim Všetko, o čo žiadam Povedz mi áno! Povedz, že budúci mesiac sa ku mne nasťahuješ Prisahám ti, že s tebou chcem všetko A prosím, povedz mi, že budeš matkou mojich detí Povedz mi áno! Povedz mi áno! |
|
Tell me yes Tell me yes, tell me that loneliness already packed luggage And is waiting only for your answer To leave my life indefinitely Tell me yes, and in that precise second I will give you a key of my world The world that only makes sense by your side Today, I kneel down before God and you And as a proof of my love, I brought this ring Tell me yes! Tell me that you will marry me I can see my destiny in your eyes Because your love is everything that I wish for Everything that I ask for Tell me yes! Tell me that you´re moving in with me next month I promise that with you, I want everything And please, tell me that you will be a mother of my children Tell me yes! My love, it seems like I spent all my life Waiting for this day to come To ask you formally to be mine I can feel, my heart beats differently Tell me yes and add forever One life is not enough for me to love you |
Today, I kneel down before God and you And as a proof of my love, I brought this ring Tell me yes! Tell me that you will marry me I can see my destiny in your eyes Because your love is everything that I wish for Everything that I ask for Tell me yes! Tell me that you´re moving in with me next month I promise that with you, I want everything And please, tell me that you will be a mother of my children Tell me yes! Tell me yes! Tell me yes! Tell me that you will marry me I can see my destiny in your eyes Because your love is everything that I wish for Everything that I ask for Tell me yes! Tell me that you´re moving in with me next month I promise that with you, I want everything And please, tell me that you will be a mother of my children Tell me yes! Tell me yes! |


Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára