Na skok do Mexika skôr než sa vyberiem poobede do práce...hoci, čo sa piesne týka, myslím si, že zanedbávať partnera a potom si to u neho/ nej žehliť, nie je z dlhodobého hľadiska veľmi dobrý prístup ku vzťahu 😏💏🌹🌺💓😎
(Aspoň som si tento víkend oddýchla a vychutnala si voľno; v piatok tanec, v sobotu rodina a dedinské guláše a zábava; včera kupko...a teraz späť do práce, hádam v piatok bude nejaká večerná akcia či tanečná párty, kam ísť, lebo rozpis na tento mesiac- viem, kto ho robil- mi vyškrtal všetky štvrtky okrem prvého v mesiaci dennými. Je to zvláštny pocit, vedieť, že je štvrtok, a nemôcť ísť tancovať. Akoby tomu dňu niečo chýbalo...😑😓 Snáď to bude v septembri lepšie 😉✌)
A small trip to Mexico before I go back to work for night...although, when it comes to song itself, I think that neglecting your partner and then trying to make it up to him/ her is not a good treatment in the relationship in the long run 😏💏🌹🌺💓😎
( At least I got some rest last weekend and enjoyed my days off; on Friday, dancing, on Saturday, family and a village gathering and goulash party; yesterday, open-air swimming pool...and now, back to work, hopefully there will be some possibility to go outside for dancing on Friday or some event where to go, because the shifts this month- I know who planned them- just erased all my Thursday except the first one og the month by a day shift. It´s a very strange feeling knowing that it´s Thursday and you are not able to go to your dance lessons. As if there was something missing that day....😑😓 Hopefully September will be better 😉✌)
|
GRUPO FRONTERA- TE VOY A CONQUISTAR Ay, ojitos, ya no quiero que me lloren Ay, disculpa si no te he mandado flores Si me olvidé de las fechas, no es porque ya no te quiera Si bien sabes que yo te amo a mi manera Esta noche, arréglate y ponte bonita Tú, mi bien, pinta de rojo esa boquita Ponte tu mejor vestido pa' bajarte las estrellas Hoy se va a hacer lo que me pida la reina Voy a volverte a conquistar Con flores, un jardín te voy a dar Y ojalá puedas perdonar Si algún día, sin querer, te hice llorar Voy a apagar el celular Nadie me va ya a molestar Esta noche será especial Un vino a la luz de las velas, tú y yo nomás Y eso es Grupo Frontera Voy a volverte a conquistar Con flores, un jardín te voy a dar Y ojalá puedas perdonar Si algún día, sin querer, te hice llorar Voy a apagar el celular Nadie me va ya a molestar Esta noche será especial Un vino a la luz de las velas, tú y yo nomás |
Získam si ťa Ach, tie oči, už nechcem, aby kvôli mne plakali Ach, prepáč, ak som ti neposlal kvety Ak som zabudol na dátumy, nie je to preto žeby som ťa nemiloval Veď dobre vieš, že ťa milujem svojským spôsobom Túto noc sa nahoď a skrášli sa Ty, láska moja, namaľuj si tie pery na červeno Daj si na seba tie najlepšie šaty, aby som tzniesol hviezdy Dnes sa bude robiť to, o čo ma kráľovná požiada Znovu si ťa získam Kvetmi, celú záhradu ti dám A kiežby si mi mohla odpustiť Ak som ťa niekedy nechtiac rozplakal Vypnem mobil Už ma nik nebude otravovať Táto noc bude výnimočná Víno pri svetle sviečok, ty a ja a nič viac A toto je Grupo Frontera Znovu si ťa získam Kvetmi, celú záhradu ti dám A kiežby si mi mohla odpustiť Ak som ťa niekedy nechtiac rozplakal Vypnem mobil Už ma nik nebude otravovať Táto noc bude výnimočná Víno pri svetle sviečok, ty a ja a nič viac |
|
I´m going to win your heart Oh, those eyes, I don´t want them to cry for me Oh, forgive me if I haven´t sent you the flowers If I forgot the dates, it´s not because I wouldn´t love you anymore Because you know well that I love you in my way Tonight, get ready and get beautiful You, my love, paint that mouth with red Put on your best dress so that I can get you the stars Today whatever my queen asks me to do, will be done I´m going to win your heart again With flowers, I´ll give the whole garden And if only you can forgive me If, some day, unintentionally, I made you cry |
I will turn off the phone Nobody will bother me anymore This night will be special A wine in the light of the candles, you and me, and nothing more And this is Grupo Frontera I´m going to win your heart again With flowers, I´ll give the whole garden And if only you can forgive me If, some day, unintentionally, I made you cry I will turn off the phone Nobody will bother me anymore This night will be special A wine in the light of the candles, you and me, and nothing more |

Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára