Stránky

streda 5. augusta 2026

Shakira Martinez: Querer distinto/ Milovať inak/ Loving differently (preklad piesne/ lyrics translation)

 

      Zostávame v Španielsku...s flamengo piesňou plnou kvetov, farieb a lásky💕🌸🌺😻 Bré ránko, vtáčatká! 🌄😉

       Still staying in Spain...with a flamenco song full of flowers, colours and love 💕🌸🌺😻 Good morning, birdies! 🌄😉


SHAKIRA MARTINEZ-QUERER DISTINTO


Yo que no creía en nada y apareciste tú
Con esa sonrisa que me devolvió la luz
Yo que iba perdida sin saber a dónde ir
Y ahora mi camino solo quiere seguirte a ti

Y fuiste poco a poco sin hacer ningún ruido
Curando las heridas que el pasado había escrito
Y ahora mírame, ya no soy la misma
Desde que me abrazas la vida es más bonita

Y que hablen si quieren hablar
Esto que siento es de verdad
Tu nombre grabado en mi piel
No lo puedo borrar

Quédate aquí conmigo
Que la luna sea testigo
De este amor que ha nacido
Y que nunca se ha rendido

Quédate aquí cerquita
Que tu amor me da la vida
Eres todo lo que pido
Contigo aprendí a querer distinto

No cambio ni un segundo de lo que hemos vivido
Ni las noches en vela, ni lo que hemos sufrido
Porque todo valió la pena al final
Si era tu mano la que me iba a salvar

Y ahora míranos rompiendo el destino
Dos corazones locos que se han elegido
Y si me pierdo solo dime amén
Que yo te encuentro otra vez

Y que hablen si quieren hablar
Esto que siento es de verdad
Tu nombre grabado en mi piel
No lo puedo borrar

Quédate aquí conmigo
Que la luna sea testigo
De este amor que ha nacido
Y que nunca se ha rendido

Quédate aquí cerquita
Que tu amor me da la vida
Eres todo lo que pido
Contigo aprendí a querer distinto

Y si algún día se apaga el sol
Yo lo enciendo contigo
Porque tú eres mi calma y mi voz
Mi verdad, mi destino

Quédate aquí conmigo
Que la luna sea testigo
De este amor que ha nacido
Y que nunca se ha rendido

Quédate aquí cerquita
Que tu amor me da la vida
Eres todo lo que pido
Contigo aprendí a querer distinto

Contigo aprendí a querer distinto

Milovať inak

V nič som neverila a objavil si sa ty
S tým úsmevom, čo mi vrátil svetlo
Kráčala som stratená, nevediac, kam ísť
A teraz moja cesta chce nasledovať len teba

A pomaličky, bez žiadneho hluku
Si vyliečil rany, ktoré napísala minulosť
A teraz sa na mňa pozri, už nie som tá istá
Odkedy ma objímaš, život je krajší

A nech si hovoria, ak sa im chce
To, čo cítim, je skutočné
Tvoje meno vryté do mojej pokožky
Nemôžem ho vymazať

Zostaň tu so mnou
Nech je mesiac svedkom
Tejto lásky, čo sa narodila
A ktorá sa nikdy nevzdala

Zostaň tu blízko mňa
Lebo tvoja láska mi dáva život
Si všetko, čo žiadam
S tebou som sa naučila milovať inak

Nevymením ani sekundu z toho, čo sme zažili
Ani prebdené noci, ani to, čo sme si pretrpeli
Pretože to všetko nakoniec stálo za to
Bola to tvoja ruka, čo ma prišla zachrániť

A teraz sa pozeráme, ako sa osud láme
Dve bláznivé srdcia, čo sa vybrali navzájom
A ak sa stratím, len mi povedz amen
A ja ťa znova nájdem

A nech si hovoria, ak sa im chce
To, čo cítim, je skutočné
Tvoje meno vryté do mojej pokožky
Nemôžem ho vymazať

Zostaň tu so mnou
Nech je mesiac svedkom
Tejto lásky, čo sa narodila
A ktorá sa nikdy nevzdala

Zostaň tu blízko mňa
Lebo tvoja láska mi dáva život
Si všetko, čo žiadam
S tebou som sa naučila milovať inak

A ak raz slnko zhasne
S tebou ho zapálim
Lebo si môj pokoj a môj hlas
Mojou pravdou, mojím osudom

Zostaň tu so mnou
Nech je mesiac svedkom
Tejto lásky, čo sa narodila
A ktorá sa nikdy nevzdala

Zostaň tu blízko mňa
Lebo tvoja láska mi dáva život
Si všetko, čo žiadam
S tebou som sa naučila milovať inak

S tebou som sa naučila milovať inak

 



Loving differently

Me, who didn´t believe in anything and then you appeared
With that smile that brought back the light for me
I was walking lost without knowing where to go
And now path wants to follow only you

And step by step, you were, without any noise
Healing the wounds that the past wrote
And now, look at me, I´m not the same anymore
Since you hug me, life is more beautiful

And let them talk if they want
What I feel is true
Your name engraved in my skin
I can´t erase it

Stay here with me
Let the moon be a witness

Of this love that has been born
And which has never given up

Stay here close to me
Because your love gives me life
It´s all that I ask for
With you, I learnt to love differently

I don´t change a second of what
we´ve lived
Nor the sleepless nights, nor what
we´ve suffered
Because everything was worth it inthe end
Because it was your hand that came to save me

And now look at us breaking the fate
Two crazy hearts that chose each other
And if I get lost, just tell me amen
And I´ll find you once again

And let them talk if they want
What I feel is true
Your name engraved in my skin
I can´t erase it

Stay here with me
Let the moon be a witness
Of this love that has been born
And which has never given up

Stay here close to me
Because your love gives me life
It´s all that I ask for
With you, I learnt to love differently

And if, one day, Sun will turn itself off
I will turn it on with you again
Because you are my peace, calm and my voice
My truth, my fate

Stay here with me
Let the moon be a witness
Of this love that has been born
And which has never given up

Stay here close to me
Because your love gives me life
It´s all that I ask for
With you, I learnt to love differently

With you, I learnt to love differently

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára