Stránky

štvrtok 1. októbra 2026

Akai Rojas ft. Indie Watson: Buscaré/ Budem hľadať/ I´ll search (preklad piesne/ lyrics translation)

 

           Krátka, rýchla, výstižná, a ďakovná...dnes sme mali naozaj úžasnú tanečnú, kde to nebolo len o tanci, disciplíne a vydarených figurách, ale najmä o pocite prepojenia, rodiny, smiechu, súdržnosti. Náš lektor síce mojim kamarátom ( boli prvý krát u nás) povedal, že dnes sme sa rozbláznili až príliš, ale kamoška aj s manželom bola nadšená. Pôvodne o ňom nemala veľmi lichotivý názor, ale v aute priznala, že oceňuje jeho disciplínu, to, že hodina začala načas, individuálny prístup aj schopnosť pochváliť a motivovať. Možno nedáva jeho slovník, ale inak sa jej páčilo 👀👅💃💯 Ďakujem teda za pekný večer aj hodinu, myslím, že všetci sme si ho užili a sladké sny 😴💋😘

          A short, fast, conscise and thank-you song...tonight, we had really a great dancing lesson, where everything was not only about dancing, discipline and well-tailored figures, but mainly about the feeling of human connection, family, laugh, togetherness. Our dance teacher may have told to my friends (it was their first time at our lesson) that got too crazy and out of control, but my friend with her husband reallly liked it. She originally didn´t like him, she had many prejudice about him, but in the car, she admitted that she appreciated his discipline, being on time, individual approach and also the capacity to motivate and praise. She may not like his vocabulary, but when it comes to rest, they both were very satisfied 👀👅💃💯 I also want to give thanks for a nice evening and great dancing lesson, I think that we, all the participants, enjoyed it fully and now, I wish you sweet dreams 😴💋😘


AKAI ROJAS FT. INDIE WATSON- BUSCARÉ

Busco la forma de llegar a estar contigo
Busco otro camino y que me lleve a ti
Busco la forma de hacer que sea el destino
El que estes conmigo, y que pienses en mi

Busco la hora en que veas algo distinto
Es nuestro instinto el que me hace sufrir
Busco que nadie complete el recorrido
Mas que solo amigos, quiero que llegues a mí

Y buscaré y encontraré en ti
El amor que buscamos
Siento que lo encontramos
Y buscaré y encontraré en ti
El amor de mi vida
Quien diría, estás aquí
Y buscaré

Quiero que sepas que busco un solo momento
Que calme el tormento de no tenerte aquí
Quiero que sepas que no sales de mi mente
No hay como detenerte, quiero que llegues a mí

Y buscaré y encontraré en ti
El amor que buscamos
Siento que lo encontramos
Y buscaré y encontraré en ti
El amor de mi vida
Quien diría, estás aquí
Y buscaré
Y te prometo encontrar
Nuestro amor


Budem hľadať

Hľadám spôsob, akým dosiahnuť, ako byť s tebou
Hľadám inú cestu, ktorá by ma doviedla k tebe
Hľadám spôsob, ako urobiť, aby to bol osud
Aby si bola so mnou, a aby si na mňa myslela

Hľadám čas, keď v tom uvidíš niečo iné
Práve náš inštinkt je to, čo ma núti trpieť
Dúfam, že nik s tebou to cestu neprešiel
Viac než priatelia, chcem, aby si ku mne prišiel

A budem hľadať a nájdem v tebe
Lásku, ktorú sme hľadali
Cítim, že sme ju našli
A budem hľadať a nájdem v tebe
Lásku svojho života
Kto by povedal, že si tu
A budem hľadať

Chcem, aby si vedela, že hľadám aspoň jediný okamih
Aby sa utíšilo to trápenie toho, že ťa tu nemám
Chcem, aby si vedela, že nevychádzaš z mojej mysle
Nedá sa ťa zastaviť, chcem, aby si ku mne prišla

A budem hľadať a nájdem v tebe
Lásku, ktorú sme hľadali
Cítim, že sme ju našli
A budem hľadať a nájdem v tebe
Lásku svojho života
Kto by povedal, že si tu
A budem hľadať
A sľubujem ti, že nájdem
Našu lásku


I´ll search

I´ll search for a way to get to be with you
I´ll search another way that would take me to you
I´ll search for a way to make it destiny
For you to be with me, and to make you think of me

I´m searching for a time when you see something different
It´s our instinct that makes me suffer
I hope that nobody would complete the journey
More than just friends, I want you to come to me

I´ll search and find in you
A love that we were looking for
I feel that we found it
And I´ll search and find in you
The love of my life
Who´d say that you´d be here
And I´ll keep searching

I want you to know that I´m just looking for a moment
To calm down the torture of not having you here
I want you to know that you are stuck in my mind
There´s no way to stop you, I want you to come to me

I´ll search and find in you
A love that we were looking for
I feel that we found it
And I´ll search and find in you
The love of my life
Who´d say that you´d be here
And I´ll keep searching
And I promise you to find
Our love

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára