Stránky

utorok 6. októbra 2026

Max Carra: Te quiero/ Milujem ťa/ I love you (preklad piesne/ lyrics translation)

 

  Hovorte to úprimne, zo srdca, nahlas, len tak a vždy, keď je to možné. Použite slová, dotyky aj činy- aspoň raz za deň, deň je hneď tak krajšie svetlý, veselší a iný...😉😀💖😎🌞💓

    Say it sincerely, from your heart, loud, for no reason and always when it´s possible. Use words, touch and acts- at least once daily, then a day becomes somehow more beautiful, brighter, more joyful and different....😉😀💖😎🌞💓


MAX CARRA- TE QUIERO

Debo averiguar si es normal sentirme raro por esto
Pero mis pensamientos controlan mi mente y más cuando me acuesto
Siendo sincero me robaste el corazón con un beso
Y mis defectos me traicionan en eso, porque, soy así

No es casualidad que te quiero
Podrás besar otra boca, pero siempre fui el primero
Ay, si tengo que esperar, te espero
Y si es necesario, empezaremos de cero


Y no es casualidad que te quiero
Podrás besar otra boca, pero siempre fui el primero
Ay, si tengo que esperar te espero
Y si es necesario, empezaremos de cero

Oh, no
Ey
Max Carra

Dice
Lo que pasa es que tú me tienes, de aquí pa′ allá
La noche entera desespera'o
Por un beso de esa loca
Es que me dejas ilusionado

Quiero que bailemos lento
Quiero hacer que nunca te olvides de mí
Quiero que te pases todo el tiempo
Contándole a tus amigos, porque

No es casualidad que te quiero
Podrás besar otra boca, pero siempre fui el primero
Ay, si tengo que esperar, te espero
Y si es necesario, empezaremos de cero

Y no es casualidad que te quiero
Podrás besar otra boca, pero siempre fui el primero

Max Carra

Milujem ťa

Musím zistiť, či je normálne cítiť sa pre toto tak zvláštne
Ale moje myšlienky ovládajú moju myseľ a to viac, keď si líham
Aby som bol úprimný, jediným bozkom si mi ukradla srdce
A moje nedostatky ma v tom zrádzajú, lebo som už raz taký

Nie je náhoda, že ťa milujem
Môžeš bozkávať iné ústa, ale ja som bol vždy prvý
Ach, ak mám čakať, počkám na teba
A ak je to potrebné, začneme od nuly

Nie je náhoda, že ťa milujem
Môžeš bozkávať iné ústa, ale ja som bol vždy prvý
Ach, ak mám čakať, počkám na teba
A ak je to potrebné, začneme od nuly

Oh, no
Ey
Max Carra

Ako hovorí pieseň
Ide o to, že ma máš na povrázku, sem a tam
Celú noc si zúfam
Kvôli bozku tej bláznivej ženy
Som kvôli tebe celý natešený

Chcem, aby sme pomaly tancovali
Chcem spôsobiť, aby si na mňa nikdy nezabudla
Chcem, aby si celý čas strávila tým
Že o tom rozprávaš tvojim priateľom, pretože

Nie je náhoda, že ťa milujem
Môžeš bozkávať iné ústa, ale ja som bol vždy prvý
Ach, ak mám čakať, počkám na teba
A ak je to potrebné, začneme od nuly

Nie je náhoda, že ťa milujem
Môžeš bozkávať iné ústa, ale ja som bol vždy prvý

Max Carra


I love you

I must find out if it´s normal to feel so strange because of this
But my thoughts take over my mind and even more when I go to bed
To be honest, with just one kiss you stole my heart
And my flaws betray me in this because that´s the way I am

It´s not a coincidence that I love you
You´ll be able to kiss another mouth, but I was always the first
Ey, if I have to wait, I´ll wait for you
And if it´s necessary, we´ll start from zero

It´s not a coincidence that I love you
You´ll be able to kiss another mouth, but I was always the first
Ey, if I have to wait, I´ll wait for you
And if it´s necessary, we´ll start from zero

Oh, no
Ey
Max Carra

This is how a song goes
The point is that you got me hooked, moving here and there
And I´m getting desperate the whole night
Because of a kiss of that crazy woman
Because I´m excited for you

I want us to dance slowly
I want you to never forget me
I want you to spend all the time
Telling about it to your friends, because

It´s not a coincidence that I love you
You´ll be able to kiss another mouth, but I was always the first
Ey, if I have to wait, I´ll wait for you
And if it´s necessary, we´ll start from zero

It´s not a coincidence that I love you
You´ll be able to kiss another mouth, but I was always the first

Max Carra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára