Stránky

pondelok 5. októbra 2026

Bronco: Contigo lo supe/ S tebou som to vedel/ With you, I knew it (preklad piesne/ lyrics translation)

 

        Pripomenutie toho, že každá minca má dve strany a všetko v živote má svoje svetlé aj tienisté stránky...Láska, vzťahy, práca. Umenie spočíva v tom, vedieť prijať všetko s tým, aké to je-lebo ani my ľudia nie sme dokonalí a vzťahy nie sú len rozprávka, ale aj výzvy, tolerancia a držanie spolu. A tak to treba brať 😉💞😋💓😘

         (Včera som mala dennú, zaúčala som novú kolegyňu, tak som nemala veľa času na blog a tento týždeň mám len dve denné po sebe- utorok a stredu- tak je to väčšia pohoda aj čas na rodinu, spoločenské aktivity...Dva nasledujúce víkendy aj týždne sa nesú v tomto duchu, no a druhá polovica...čistý zabijak. Ale...každá minca má dve strany, nie? 😅😏)

        A reminder of the fact that every coin has two sides and everything in life has its light and shadow sides...Love, relationships, work. The point is in accepting everything the way it is- because neither us, people, are not perfect and relationships are not a fairy tale, but also challenges, tolerance, holding together when things go wrong. And that´s the way you need to take it 😉💞😋💓😘

         (Yesterday, I had a day shift and I was mentoring a new colleague, so I didn´t have time to go to blog and this week, I have only two day shifts in a row- Tuesday and Wednesday- so it´s gonna be more calm and also more time for family and social activities...Next two weeks aand weekends are more relaxing, and the second half of the month is...pure killer. But...every coin has two sides, right?😅😏)


BRONCO- CONTIGO LO SUPE

Contigo lo supe
Fue fácil sentir el amor cuando te tuve
Todo mi mundo se pintó del color del amor
Y sonrió al recordar

Contigo lo supe también, que se puede sufrir
Qué güey estuve apostando todo por ti
Y el dolor que sentí
La verdad, nunca lo vi venir

Todo lo bueno y lo malo
Que existe en el mundo lo traes incluido
Como todas las monedas
Manejas dos caras, por eso lo digo

Contigo supe, que se puede amar, también odiar

Tienes la mezcla perfecta de lo que me gusta
Y también me lastima
Tienes el don de prenderme, también de apagarme
Pa’ donde me hacía

Contigo supe, que se puede amar, también odiar

Todo lo bueno y lo malo
Que existe en el mundo lo traes incluido
Como todas las monedas
Manejas dos caras, por eso lo digo

Contigo supe, que se puede amar, también odiar

Tienes la mezcla perfecta de lo que me gusta
Y también me lastima
Tienes el don de prenderme, también de apagarme
Pa’ donde me hacía

Contigo supe, que se puede amar, también odiar
Todo lo bueno y lo malo
Que existe en el mundo lo traes incluido
Como todas las monedas
Manejas dos caras, por eso lo digo

Contigo supe, que se puede amar, también odiar

Tienes la mezcla perfecta de lo que me gusta
Y también me lastima
Tienes el don de prenderme, también de apagarme
Pa’ donde me hacía

Contigo supe, que se puede amar, también odiar
Contigo supe, que se puede amar, también odiar

S tebou som vedel

S tebou som to vedel
Bolo ľahké cítiť lásku, keď som ťa mal
Celý môj svet sa vymaľoval farbou lásky
A usmieval sa pri spomienke na teba

S tebou som tiež zistil, že sa dá trpieť
Aký hlupák som bol, že som všetko stavil na teba
A bolesť, ktorú som cítil
Pravdou je, že som to nikdy nevidel prichádzať

Všetko to dobré aj zlé
Ktoré v tomto svete existuje, v sebe máš
zahrnuté
Ako všetky mince
Ovládaš obe strany, preto to hovorím

S tebou som zistil, že sa dá milovať, aj nenávidieť

Máš dokonalú zmes toho, čo sa mi páči
Aj toho, čo mi ubližuje
Máš v sebe dar zapáliť ma, aj ma uhasiť
Tam, kde je to treba

S tebou som zistil, že sa dá milovať, aj nenávidieť

Všetko to dobré aj zlé
Ktoré v tomto svete existuje, v sebe máš zahrnuté
Ako všetky mince
Ovládaš obe strany, preto to hovorím

S tebou som zistil, že sa dá milovať, aj nenávidieť

Máš dokonalú zmes toho, čo sa mi páči
Aj toho, čo mi ubližuje
Máš v sebe dar zapáliť ma, aj ma uhasiť
Tam, kde je to treba

Všetko to dobré aj zlé
Ktoré v tomto svete existuje, v sebe máš zahrnuté
Ako všetky mince
Ovládaš obe strany, preto to hovorím

S tebou som zistil, že sa dá milovať, aj nenávidieť

Máš dokonalú zmes toho, čo sa mi páči
Aj toho, čo mi ubližuje
Máš v sebe dar zapáliť ma, aj ma uhasiť
Tam, kde je to treba

S tebou som zistil, že sa dá milovať, aj nenávidieť
S tebou som zistil, že sa dá milovať, aj nenávidieť


With you, I knew it

With you, I knew it
It was easy to feel love when I had you
My whole world got painted with the colour of love
And it smiled when it remembered you

With you I also knew that one can suffer
What an idiot I was to bet everything on you
And the pain I felt
The truth is I never saw it coming

All the good and bad
That exists in this world, it´s included in you
Like all the coins
You control both sides, that´s why
I´m telling

With you, I got to know that one can love, and suffer, too

You have a perfect mixture of what I like
And also of what hurts me
You have a gift to start a fire in me, and also to put it out
Where I need to be to

With you, I got to know that one can love, and suffer, too




All the good and bad
That exists in this world, it´s included in you
Like all the coins
You control both sides, that´s why I´m telling

With you, I got to know that one can love, and suffer, too

You have a perfect mixture of what I like
And also of what hurts me
You have a gift to start a fire in me, and also to put it out
Where I need to be to

With you, I got to know that one can love, and suffer, too

All the good and bad
That exists in this world, it´s included in you
Like all the coins
You control both sides, that´s why I´m telling

With you, I got to know that one can love, and suffer, too

You have a perfect mixture of what I like
And also of what hurts me
You have a gift to start a fire in me, and also to put it out
Where I need to be to

With you, I got to know that one can love, and suffer, too
With you, I got to know that one can love, and suffer, too

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára