Stránky

streda 25. marca 2020

Natti Natasha: Me estás matando/ Zabíjaš ma/ You are killing me (preklad piesne/ lyrics translation)


                                 

       Ľahostajnosť a nevera dokážu zabíjať rovnako účinne ako päste a násilie../Indifference and unfaithfullness can kill as efficiently as fists and violence...



     

NATTI NATASHA- ME ESTÁS MATANDO

No, nunca me has golpeado
Nunca me has tirado, contra la pared
Pero, salen de tus labios
Palabras hirientes, y tú infidelidad

Me estás matando
Sin ponerme encima un solo dedo
Sin darme a beber ningún veneno
Tú me estás rompiendo el corazón

Me estás matando
Sin tirarme contra la ventana
Sin pegarme ni una cachetada
Oye, tú, mi amor, me estás matando

Si, todo este desvelo
Esperando que llegues
Y tú no ha de llegar
Más, tanta indiferencia
Y ocultando algo, en tú celular

Me estás matando
Sin ponerme encima un solo dedo
Sin darme a beber ningún veneno
Tú me estás rompiendo el corazón

Me estás matando
Sin tirarme contra la ventana
Sin pegarme ni una cachetada
Oye, tú, mi amor, me estás matando
Entiende por favor, me estás matando

Zabíjaš ma


Nie, nikdy si ma neudrel
Nikdy si ma nehodil o stenu
Ale z tvojich pier
Vychádzajú zraňujúce slová, a tvoja nevera

Zabíjaš ma
Bez toho, aby si na mňa položil čo i len prst
Bez toho, aby si mi dal vypiť jed
Lámeš mi srdce

Zabíjaš ma
Bez toho, aby si ma hodil o okno
Bez jedinej facky
Počúvaj, láska moja, zabíjaš ma

Áno, všetky tie prebdené noci
Čakajúc na tvoj návrat
A ty neprichádzaš
A čo viac, tvoja ľahostajnosť
To, že niečo skrývaš v mobile

Zabíjaš ma
Bez toho, aby si na mňa položil čo i len prst
Bez toho, aby si mi dal vypiť jed
Lámeš mi srdce

Zabíjaš ma
Bez toho, aby si ma hodil o okno
Bez jedinej facky
Počúvaj, láska moja, zabíjaš ma
Pochop, prosím, že ma zabíjaš
               

You are killing me

No, you´ve never hit me
You´ve never pushed me against the wall
But from your lips come
Hurtful words, and your cheating

You are killing me
Without even put fingers on me
Without giving me a poison to drink
You´re breaking my heart

You are killing me
Without pushing me against the window
Without even slapping me
Listen, my love, you ´re killing me

Yes, all the sleepless nights
Waiting for you to come
And you are not coming
Even more, so much of your indifference
Hiding something in your mobile phone

You are killing me
Without even put fingers on me
Without giving me a poison to drink
You´re breaking my heart

You are killing me
Without hitting me against the window
Without even slapping me
Listen, my love, you ´re killing me
Please, understand, that you are killing me

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára