Stránky

piatok 8. apríla 2016

Čo na tom, že prší...:-)

  Krásne sa nám rozpršalo...:-) A zajtra nám to ešte má vydržať, ale čo na tom zíde, že prší, ak nosíme slnko vnútri, máme nad sebou ten najkrajší dáždnik...

 
   Nádherný a šťastím prežiarený víkend v znamení žiarivých kvapiek dažďa vám všetkým prajem! :-)



EFECTO PASILLO- NO IMPORTA QUE LLUEVA

No importa que llueva
Si estoy cerca de ti
Narana ranana
Narana ranana

¡Eh!, me paso el día molestándote
Las travesuras que te quiero hacer
Me encanta verte enfadarte y reírme
Y aunque lo intentes no puedes hoy
Dejarme ni un segundo de querer
Y te mortifica que lo sepa bien
Pero no ves, que lo que te doy
Es todo lo que sé
Es todo lo que soy.

Y ahora mira niña, escúchame...
No importa que llueva
Si estoy cerca de ti
La vida se convierte
en un juego de niños
Cuando tu estás junto a mi.
Si hay nieve o si truena
Si estoy cerca de ti.
Narana ranana

¡Eh!, no tengo que ofrecerte ves
Un par de canciones pa' cantarte bien
En mi cartera treinta primaveras de amor
Mis poemas pa' todo el mes.
Escucho los latidos de tu corazón
Son pasos que se acercan más y más a mi
El mundo gira como un vals
Y bailo al son de tu vivir.

Y ahora mira niña, escúchame...
No importa que llueva
Si estoy cerca de ti
La vida se convierte
en un juego de niños
Cuando tu estás junto a mi. 
Si hay nieve o si truena
Si estoy cerca de ti. 
Súbete a mi nave 
Pongamos rumbo a un mundo 
Que te haga sonreír. 

No importa que llueva 
Si estoy cerca de ti 
Narana ranana 

Te llevaré donde la luz del sol nos mueva 
Donde los sueños aún están por construir 
Te enseñaré a nadar entre un millón de estrellas 
Si te quedas junto a mi. 

No importa que llueva 
Si estoy cerca de ti 
Narana ranana 
Si hay nieve o si truena 
Si estoy cerca de ti 
Narana ranana 

No importa que llueva 
Si estoy cerca de ti 
La vida se convierte 
en un juego de niños 
Cuando tu estás junto a mi. 
Si hay nieve o si truena 
Si estoy cerca de ti. 
Súbete a mi nave 
Pongamos rumbo a un mundo 
Que te haga sonreír. 

No importa que llueva 
Si estoy cerca de ti 
La vida se convierte 
en un juego de niños 
Cuando tu estás junto a mi. 
Si hay nieve o si truena 
Si estoy cerca de ti.
Narana ranana 

No importa que llueva 
Si estoy cerca de ti 
Narana ranana

Nezáleží na tom, že prší


Nezáleží na tom, že prší
Ak som ti nablízku
Narana ranana
Narana ranana

Celý deň som strávil tým, že som ťa otravoval
Vymýšľal na teba huncútstva
Páči sa mi vidieť ťa nahnevanú a zasmejem sa
A hoc to budeš skúšať, dnes
Ma nedokážeš ani len na sekundu prestať mať rada
A žerie ťa, že to dobre viem
Nevidíš predsa, že to, čo Ti dávam
Je všetko čo viem
Všetko, čím som

Tak teraz sa pozri, kráska, a počúvaj ma...
Čo na tom, že prší
Ak ťa mám nablízku
Život je pre mňa hračka
Keď si pri mne
Či už sneží alebo hrmí
Ak som ti nablízku
Narana ranana

Vidíš, nemôžem ti toho veľa ponúknuť
Zopár dobre zaspievaných piesní
Tridsať jarí plných lásky v mojej taške
Básničky na celý mesiac
Načúvam úderom tvojho srdca
Sú ako kroky, ktoré sa ku mne čoraz viac približujú
Svet sa točí ako vo valčíku
Vďaka tebe tancujem do rytmu salsy

Tak teraz sa pozri, kráska, a počúvaj ma...
Čo na tom, že prší
Ak ťa mám nablízku
Život je pre mňa hračka
Keď si pri mne ty
Či už sneží alebo hrmí
Ak som ti nablízku
Nastúp na moju loď
Vydáme sa do sveta
Ktorý ťa rozosmeje

Nezáleží na tom, že prší
Ak som ti nablízku
Narana ranana

Vezmem ťa tam, kam nás povedie slnečný svit
A všetky sny sú ešte len pred nami
Naučím ťa plávať medzi tisíckami hviezd
Ak so mnou zostaneš

Nezáleží na tom, že prší
Ak som ti nablízku
Narana ranana
Či už sneží alebo hrmí
Ak som ti nablízku
Narana ranana

Čo na tom, že prší
Ak ťa mám nablízku
Život je pre mňa hračka
Keď si pri mne ty
Či už sneží alebo hrmí
Ak som ti nablízku
Nastúp na moju loď
Vydáme sa do sveta
Ktorý ťa rozosmeje

Čo na tom, že prší
Ak ťa mám nablízku
Život je pre mňa hračka
Keď si pri mne ty
Či už sneží alebo hrmí
Ak som ti nablízku
Narana ranana

Nezáleží na tom, že prší
Ak si mi nablízku
Narana ranana

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára