Stránky

štvrtok 28. apríla 2016

Medzinárodný deň tanca :-)

   
   
     Okrem toho, že máme o pár hodín piatok (čo je samo osebe dôvod na úsmev, radosť a extrémne rýchly vzostup nálady- juchú!! Nech žije víkend! :-) :-)  ), oslavujeme aj Medzinárodný deň tanca

    Ideálna príležitosť vyjsť von a rozprúdiť si krv v žilách- či už si pohodíte vlasmi (najlepšie dlhými, vtedy to má fakt grády) na rockovú pecku, rozvlníte boky ( a brucho) na podmanivé zvuky arabských tónov, poskáčete si pri hip-hope, inšpirujete sa Labutím jazerom, zatancujete si vášnivé tango, rumbu alebo energickú salsu alebo si vezmete príklad z Lúčnice a zakrepčíte si do kola a dáte si odzemok....všetko, čo vás teší a robí šťastným, je dovolené. 

     Vyzývam vás, aby ste sa s ľahkosťou a gráciou pretancovali celým dňom- samy v prázdnom byte, s kamarátkou, v daždi a kvapkách padajúcich vám do tváre, na ľudoprázdnej ulici či na preplnenej diskotéke, vo svojom vnútri...Ja som napríklad vždy túžila tancovať v teplom májovom daždi (dúfajme teda, že v máji zaprší) alebo ako nezbedné dieťa sa komicky vytancovať v jesennom parku na vysoko pozitívnu pieseň (ktorá v sebe skrýva veľa pravdy a nadhľadu) "Always look on the bright side of life" od Monty Python. Skákať do kôpok lístia, imitovať pády, skackať na jednej nohe a cítiť sa ako šťastný blázon a čarovať ako klaun s klobúkom :-) Raz to určite urobím a už sa teším na jeseň...Máte nejaký bláznivý tanečný sen aj vy? Podeľte sa s ním s ostatnými! :-)

     Rada by som preto prispela tiež svojou troškou do mlyna a preto Vám posielam pieseň od Efecto Pasillo menom "Si te vienes a bailar". Prajem vám, aby vás rozhýbala, rozveselila, ukázala vďaka videoklipu, že tanec je skutočne univerzálnym svetovým jazykom a nepotrebuje žiaden preklad a aby ste nakoniec prizvali ľudí okolo vás tiež do tanca... Do vytancovania! :-) :-)

    

EFECTO PASILLO- SI TE VIENES A BAILAR

Eh eh eh
Eh eh eh

Suave como tu sabes
A ritmo de bachata y sabor a carnavales
Lento no existe el tiempo
El beso que me diste aun lo llevo puesto

Ay, bendita mi felicidad
Bendita luz de tu mirada
Si te vienes a bailar conmigo
Te regalo mi canción al oído
Una casa junto al mar
Mil estrellas que contar contigo
Eh eh eh eh

Tibio como un suspiro como agua de la playa que sube despacito
Crema de coco con perlas
Tu bailas dando vueltas y nunca te despeinas

Bendita mi felicidad
Bendita sea tu mirada
Si te vienes a bailar conmigo
Te regalo mi canción al oído
Una casa junto al mar
Mil estrellas que contar contigo

Si te vienes a bailar conmigo
Te regalo mi canción al oído
Te regalo un cuento en cada canción
El café por las mañanas
Un buen libro y un sillón pa que me quieras con calma
La noches es larga...

Te regalo mi canción al oído
Una casa junto al mar
Mil estrellas que contar contigo

Si te vienes a bailar conmigo
Te regalo mi canción al oído
Una casa junto al mar
Mil estrellas que contar contigo

Si te vienes a bailar conmigo
Yo te canto mi canción al oído
Te regalo mi verdad
Una estrella que contar
Contigo

Si te vienes a bailar conmigo
Te regalo mi canción al oído
Una casa junto al mar
Mil estrellas que contar contigo
Contigo
Contigo


Ak pôjdeš tancovať


Eh eh eh
Eh eh eh

Jemne, ako to vieš len ty
V rytme bachaty a s príchuťou karnevalov
Tak pomaly, že čas prestáva existovať
Ešte stále v sebe nosím bozk, ktorý si mi dala

Moje požehnanie, moje šťastie
Žiarivé svetlo tvojho pohľadu
Ak so mnou pôjdeš tancovať
Do uška ti darujem svoju pieseň
Dom pri mori
A spočítame spolu tisíce hviezd
Eh eh eh eh

Vlažný ako dych morskej vody, ktorá pomaly stúpa na pláž
Kokosové mlieko s perlami
Tancuješ a točíš sa a nikdy sa ti nerozstrapatia vlasy

Moje požehnanie, moje šťastie
Žiarivé svetlo tvojho pohľadu
Ak so mnou pôjdeš tancovať
Do uška ti darujem svoju pieseň
Dom pri mori
A spočítame spolu tisíce hviezd

Ak so mnou pôjdeš tancovať
Do uška ti darujem svoju pieseň
V každej piesni jednu rozprávku
Rannú kávu
Dobrú knihu a kreslo, aby si ma nenáhlivo milovala
Lebo noc je dlhá....

Do uška ti darujem svoju pieseň
Dom pri mori
A spočítame spolu tisíce hviezd
Ak so mnou pôjdeš tancovať
Do uška ti darujem svoju pieseň
Dom pri mori
A spočítame spolu tisíce hviezd

Ak so mnou pôjdeš tancovať
Zaspievam ti do uška svoju pieseň
Dám ti svoju pravdu
Jednu hviezdu, ktorú treba spočítať
S tebou

Ak so mnou pôjdeš tancovať
Do uška ti darujem svoju pieseň
Dom pri mori
A spočítame spolu tisíce hviezd
S tebou
S tebou

   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára