Stránky

sobota 18. februára 2017

Provokatívna a extravagantná Mon Laferte: Amor completo, dokonalá láska/ Perfect love (song)

       

    Ako chutí prvé štádium zamilovanosti, s ružovými okuliarmi na očiach, a s rozbúrenými hormónmi, vďaka ktorým lietame v oblakoch? Akoby sme boli pod vplyvom drog...V podaní charizmatickej, výraznej, nenapodobiteľnej čílskej umelkyne Mon Laferte. :-)

     

   Do you know the taste of a first part of being in love, when you see all in beautiful and shining positive colours, and we are happy and we feel like flying on the heaven´s clouds thaks to hormones of your body? The song "Perfect love" by Mon Laferte, a very strong, extravagant and impossible to find singer and multitalented artist. Enjoy!

     

MON LAFERTE – AMOR COMPLETO

No, no hay nada mejor
Que probar un primer beso, y más de ti
Veo tantos colores y todos mis sentidos
Estallarán de tanto amarte

¿Cómo se puede sentir
Tantas cosas en tan poco tiempo, y no morir?
Tú puedes hacer un gran nido en mi universo
Puedes hacer lo que quieras conmigo

Yo siento que tú me quieres
Como yo te quiero
Acuéstate a mi lado
Esta noche te quiero vivir

Arrúllame, ahógame, aplástame
Desármame, cómeme, fúmame
Amor inquieto
Amor drogado
Amor completo

Oh
Cada vez que yo
Te veo y te pienso
Siento que florezco

Pero el está tan lejos
No es fácil que no estés aquí
Y aun así puedes hacer
Lo que quieras de mí

Yo siento que tú me quieres
Como yo te quiero
Acuéstate a mi lado
Esta noche te quiero vivir

Arrúllame, ahógame, aplástame
Desármame, cómeme, fúmame
Amor inquieto
Amor drogado
Amor completo

Dokonalá láska

Nie, nie je nič lepšie
Ako okúsiť prvý bozk a viac z teba
Vidím toľko farieb a všetky moje zmysly
Od toľkej lásky vybuchujú

Ako je možné cítiť
Toľko vecí za tak krátky čas, a nezomrieť?
Dokážeš urobiť v mojom vesmíre veľké hniezdo
Môžeš si so mnou robiť čo len chceš

Cítim, že ma miluješ
Ako aj ja milujem teba
Ľahni si ku mne
Túto noc ťa chcem zažiť

Hýčkaj ma, utop ma, rozdrv ma
Odzbroj ma, zjedz ma, vyfajči ma
Láska nepokojná
Láska pod vplyvom drog
Dokonalá láska

Oh
Vždy
Keď ťa vidím a keď na teba myslím
Akoby som rozkvitala

Ale on je tak ďaleko
Nie je to ľahké, keď pri mne nie si
A aj tak so mnou môžeš urobiť
Čo len chceš

Cítim, že ma miluješ
Ako aj ja milujem teba
Ľahni si ku mne
Túto noc ťa chcem zažiť

Hýčkaj ma, utop ma, rozdrv ma
Odzbroj ma, zjedz ma, vyfajči ma
Láska nepokojná
Láska pod vplyvom drog
Dokonalá láska

   
Perfect love

No, there´s nothing better
Than to taste a first your kiss, and more of you
I see all in many colours and all my senses
Are about to explode because of loving you

How is it possible
To feel so many things at the same time, and not to die?
You can create a great nest in my universe
You can do with me whatever you want

I can feel how much you love me
How much you want me
How much I love you, I want you
Sleep with me tonight
I want to live you on my own skin

Whisper me sweet nothings, drown me, squash me
Disarm me, persuade me, eat me, smoke me
Restless love
Drugged love
Complete, perfect love
Oh
Every time I think of you
Every time I see you and I think of you
I am like a flower in a bloom

But he is so far away
It´s not easy when you are not here
And even so you can do
Whatever you want with me

I can feel how much you love me
How much you want me
How much I love you, I want you
Sleep with me tonight
I want to live you on my own skin

Whisper me sweet nothings, drown me, squash me
Disarm me, persuade me, eat me, smoke me
Restless love
Drugged love
Complete, perfect love

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára