Stránky

piatok 4. augusta 2017

Mám ťa rád tak...NORMÁLNE :-) :-) :-)

   

   Milá a predovšetkým vtipná pieseň od Berta Romera a Ivána Lagarta...Z nočnej show Andreua Buenafuenteho zo španielskeho televízneho kanála Canal+. (A že tam v tom programe bolo takýchto periel viac!!!).

                               


BERTO ROMERO & IVÁN LAGARTO- TE QUIERO NORMAL

Te quiero normal, una cosa moderada…
Si un dia no podemos quedar pues no pasa nada…

Quedarme en tu piso y eso, no sé, nunca se ha dado el caso
Tu casa es que me pilla muy lejos no me viene de paso….

Cuando hacemos el amor, no veo fuegos artificiales
Un día oí petardos sí, pero es que eran carnavales…

Un dia me pareció, que me daba un vuelco el corazón
Pero no era por ti, era por un corte de digestión…

Normal, te quiero normal, tampoco estoy yo muy a gusto
Te quiero normal, ni mucho ni poco lo justo…

Normal, te quiero normal, tampoco es que digas que flipe
Prefiero ir al cine contigo que estar en cama con gripe…

Aunque eso sí, si peligrara tu vida, no te quepa ninguna duda
Yo sería de los primeros, en gritar pidiendo ayuda!

Mám ťa rád tak normálne


Mám ťa rád tak normálne, akurát a striedmo...
Ak sa niekedy nemôžeme stretnúť, nuž, tak je mi to jedno

Prespať u teba na byte a tak, čo ja viem, nikdy na to neprišlo
Lebo bývaš ďaleko, od ruky a ja nerád chodím pešo...

Keď sa milujeme, nevidím žiadne ohňostroje
Raz som počul petardy, ale to sme práve boli na karnevale

Raz sa mi zdalo, že mi v bruchu lietajú motýle
Ale nie kvôli tebe, bolo to len spomalené trávenie....

Normálne, mám ťa rád tak normálne, niežeby som si to nejako užíval
Mám ťa rád normálne, ani veľa ani málo, tak akurát

Normálne, mám ťa rád normálne, niežeby to bolo dačo extra
Radšej pôjdem s tebou do kina než aby ma v posteli skosila chrípka...

Aj keď, vážne, nemaj obavy, keby bol tvoj život v ohrození
Bol by som prvý, kto by kričal a volal po vlastnom zachránení!
   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára