Stránky

streda 21. novembra 2018

Novodobá "hymna" za ženské práva/ El "himno" nuevo por los derechos de mujeres/ A new "anthem" for women´rights


                             

    Silná pieseň upozorňujúca na boj za práva žien od skupiny Delta Rae...Pekný deň!
    Una canción poderosa que hace referencia a la lucha por los derechos de mujeres, producida por el grupo estadounidense Delta Rae...Disfruta!

    A powerful, brave song that calls for fight for women´rights, made and performed by Delta Rae...Enjoy!




DELTA RAE- HANDS DIRTY

I could raise the crops from the earth
I could raise my children from birth
But when I'm looking for work
They say that job ain't for her

I could be a good man´s wife
I could give a new child life
But when I fight for my rights
They say no woman, no cry

But I ain't giving up
I can't count on luck

I get my hands dirty
I show up so early
They show me no mercy
So I just keep working
Maybe God could save me
Or my boss might pay me
Right now no one serves me
Maybe their hands are dirty, dirty, dirty, dirty

I could lead impossible missions
I could occupy the highest position
But when I ask them to listen
They disregard my opinion
Well, I ain't askin' no more
I will command the floor
I'm breaking every glass ceiling
I'm building sky scraping buildings

When that next storm comes
I'll do what I've always done

I get my hands dirty
I show up so early
They show me no mercy
So I just keep working
Maybe God could save me
Or my boss might pay me
Am I so unworthy?

Or are their hands just dirty, dirty, dirty, dirty?

And I have seen the other side of the mountain
Where every queen will be afforded her throne
And I will stand beside my sisters
And all persistent resistors
They'll say I knew it would come true
And I'll say 'darling, me too'

I get my hands dirty
I show up so early
They show me no mercy
So I just keep working
Maybe God could save me
Or my boss might pay me
Am I so unworthy?
Or are their hands just dirty, dirty, dirty, dirty?

I get my hands dirty
I show up so early
They show me no mercy
So I just keep working
Maybe God could save me
Or my boss might pay me
Am I so unworthy?
Or are their hands just dirty, dirty, dirty, dirty?

Las manos sucias


Podría producir cultivos de mi terreno
Podría criar mis hijos desde su nacimiento
Pero cuando estoy buscando trabajo
Dirán que no es conveniente para mí

Podría ser una buena esposa
Dar la luz a una vida nueva
Pero cuando estoy luchando por mis derechos
Dirán „no mujer, para que tanto lloriqueo“

Pero no me rindo
No puedo depender de la suerte

Ensucio a mis manos
Pronto les demostraré que hay en mí
Y cuando no me muestren la misericordia
Seguiré trabajando
Puede que me salve Dios
O me pague mi jefe
Ahora mismo, cuando no hay nadie aquí para mi
Será porque sus propias manos son ensuciadas

Podría llevar a cabo las misiones imposibles
Podría ejercer los cargos más altos
Pero cuando les pido que me escuchen
Ignoran mi opinión
Así que ya no pido nada más
Voy a dominar el departamento
Romperé cada techo de vidrio
Construiré los rasgacielos

Cuando viene la próxima tormenta
Haré lo que hice siempre

Ensucio a mis manos
Pronto les demostraré qué hay en mí
Y cuando no me muestren la misericordia
Seguiré trabajando
Puede que me salve Dios
O me pague mi jefe
¿Será que no tenga ninguna valor?
¿O es que sus propias manos son ensuciadas?

Y es he visto el otro lado de la montaña
Donde cada reina tiene su trono
Estraré de pies al lado de mis hermanas
Y de los luchadores persistentes
Que dirán: „Sabía que un día lo lograrías“
Y yo les contesto: „Cariño, yo también“

Ensucio a mis manos
Pronto les demostraré qué hay en mí
Y cuando no me muestren la misericordia
Seguiré trabajando
Puede que me salve Dios
O me pague mi jefe
¿Será que no tenga ninguna valor?
¿O es que sus propias manos son ensuciadas?

Ensucio a mis manos
Pronto les demostraré qué hay en mí
Y cuando no me muestren la misericordia
Seguiré trabajando
Puede que me salve Dios
O me pague mi jefe
¿Será que no tenga ninguna valor?
¿O es que sus propias manos son ensuciadas?

Pošpinené ruky


Môžem dopestovať úrodu z vlastnej zeme
Vychovať svoje deti od narodenia
Ale keď si hľadám prácu
Povedia, že ten džob sa pre mňa nehodí

Môžem byť dobrou ženou svojmu mužovi
Dať dieťaťu nový život
Ale keď bojujem za svoje práva
Povedia mi: „už toľko neplač, ženská“

Ale ja to nevzdávam
Nespolieham sa len na šťastie

Pomädlím si ruky
Čoskoro im ukážem, čo vo mne je
A keďže ony mi nepreukazujú žiadne zľutovanie
Stále na sebe pracujem
Možno by ma zachránil Boh
Alebo by mi zaplatil šéf
Teraz nikto nie je naporúdzi
Možno sú ich vlastné ruky tiež špinavé

Môžem viesť nemožné misie
Pracovať na najvyšších miestach
Ale keď ich poprosím o to, aby ma počúvali
Môj názor si ani len nevšimnú
Nuž, nežiadam tak veľa
Ovládnem celé poschodie
Zlomím každý sklený strop
Postavím mrakodrapy

Keď príde ďalšia búrka
Urobím to, čo som robila vždy

Pomädlím si ruky
Čoskoro im ukážem, čo vo mne je
A keďže mi nepreukážu žiadne
zľutovanie
Stále na sebe pracujem
Možno by ma zachránil Boh
Alebo by mi zaplatil šéf
Som naozaj taká bezcenná?
Alebo majú tí druhí tak pošpinené ruky?

Videla som druhú stranu hory
Kde každej kráľovnej udelia jej trón
Budem stáť po boku svojich sestier
A všetkých tých vytrvalých bojovníkov
Ktorí vravia: „Vedeli sme, že raz to dokážeš“
A ja im odvetím: „Aj ja, zlatíčko“

Pomädlím si ruky
Čoskoro im ukážem, čo vo mne je
A keďže mi nepreukážu žiadne
zľutovanie
Stále na sebe pracujem
Možno by ma zachránil Boh
Alebo by mi zaplatil šéf
Som naozaj taká bezcenná?
Alebo majú tí druhí tak pošpinené ruky?

Pomädlím si ruky
Čoskoro im ukážem, čo vo mne je
A keďže mi nepreukážu žiadne
zľutovanie
Stále na sebe pracujem
Možno by ma zachránil Boh
Alebo by mi zaplatil šéf
Som naozaj taká bezcenná?
Alebo majú tí druhí tak pošpinené ruky?
                       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára