Stránky

piatok 26. apríla 2019

Lukáš Adamec: Tancuj mi/ Baila para mi/ Dance for me (a song translation/ traducción)


                         

        Kedy inokedy tancovať, ak nie práve teraz? ⇉ 29. apríl, medzinárodný deň tanca :-) 💃👏🎵
        Cuándo hay que ponerse a bailar si no ahora?⇉  el 29 de abril, un Día Internacional de baile :-)  💃👏🎵

         When are we more likely to dance if not right now? ⇉  29th of April, International Day of Dance :-) 💃👏🎵

               

LUKÁŠ ADAMEC- TANCUJ MI

Krásna a neznáma
Zviera a v nej dáma
Vábiš ma krivkami
Súboj je pred nami

Vôkol už zastal čas
Túžim byť dnes víťaz
Do noci vyhrávať
Do rána sa vnárať

Tak poď a tancuj, spievaj, hraj
Tak poď a tancuj, život ochutnaj
Tak poď a tancuj, neprestávaj žiť
Tak poď a tancuj, tancuj mi

Rútim sa do kolien
Pred kráľovnou všetkých žien
Krúžiš už nado mnou
Vôňa sa mieša s tmou

Ľúbim ťa, som len tvoj
Dávaš mi nepokoj
A pokoj nirvány
Tak poď a tancuj mi

Tak poď a tancuj, spievaj, hraj
Tak poď a tancuj, život ochutnaj
Tak poď a tancuj, neprestávaj žiť
Tak poď a tancuj, tancuj mi

Tak poď a tancuj, spievaj, hraj
Tak poď a tancuj, život ochutnaj
Tak poď a tancuj, neprestávaj žiť
Tak poď a tancuj, tancuj mi

Tak poď a tancuj, spievaj, hraj
Tak poď a tancuj, život ochutnaj
Tak poď a tancuj, neprestávaj žiť
Tak poď a tancuj, tancuj mi

Baila para mí

Hermosa y desconocida
Un animal y dentro de él una dama
Me seduces con tus líneas
La batalla está por empezar

El tiempo alrededor se ha parado
Hoy quiero ser el quien gana
Tocar hasta las tantas
Hundirme en la mañana

Así que ven y baila, canta, toca
Ven y baila, prueba la vida
Así que ven y baila, no dejes de vivir
Ven y baila, baila para mí

Me pongo de rodillas
Ante la reina de todas las mujeres
Das vueltas sobre mi
El olor se mezcla con la oscuridad

Te quiero, pertenezco solo a ti
Me das la inquietud
Y la calma de nirvana
Así que ven y baila para mi

Así que ven y baila, canta, toca
Ven y baila, prueba la vida
Así que ven y baila, no dejes de vivir
Ven y baila, baila para mí

Así que ven y baila, canta, toca
Ven y baila, prueba la vida
Así que ven y baila, no dejes de vivir
Ven y baila, baila para mí

Así que ven y baila, canta, toca
Ven y baila, prueba la vida
Así que ven y baila, no dejes de vivir
Ven y baila, baila para mí

                             


Dance for me

Beautiful and unknown
An animal and in it a lady
Seducing me with your curves
The fight has already started

The time around has stopped
Today, I want to be a winner
Play until late night
To sink deep in the morning

So let´s go and dance, sing, play
Let´s go and dance, taste the life
Let´s go and dance, don´t stop living
Let´s go and dance, dance for me

I am going down on my knees
In front of a queen of all women
You are moving in circles above me
The smell mixes with the dark

I love you, I belong only to you
You makes me feel uneasy
And you give me a peace of nirvana
So let´s go and dance for me

So let´s go and dance, sing, play
Let´s go and dance, taste the life
Let´s go and dance, don´t stop living
Let´s go and dance, dance for me

So let´s go and dance, sing, play
Let´s go and dance, taste the life
Let´s go and dance, don´t stop living
Let´s go and dance, dance for me

So let´s go and dance, sing, play
Let´s go and dance, taste the life
Let´s go and dance, don´t stop living
Let´s go and dance, dance for me

LUKÁŠ ADAMEC- TANCUJ MI

Krásna a neznáma
Zviera a v nej dáma
Vábiš ma krivkami
Súboj je pred nami

Vôkol už zastal čas
Túžim byť dnes víťaz
Do noci vyhrávať
Do rána sa vnárať

Tak poď a tancuj, spievaj, hraj
Tak poď a tancuj, život ochutnaj
Tak poď a tancuj, neprestávaj žiť
Tak poď a tancuj, tancuj mi

Rútim sa do kolien
Pred kráľovnou všetkých žien
Krúžiš už nado mnou
Vôňa sa mieša s tmou

Ľúbim ťa, som len tvoj
Dávaš mi nepokoj
A pokoj nirvány
Tak poď a tancuj mi

Tak poď a tancuj, spievaj, hraj
Tak poď a tancuj, život ochutnaj
Tak poď a tancuj, neprestávaj žiť
Tak poď a tancuj, tancuj mi

Tak poď a tancuj, spievaj, hraj
Tak poď a tancuj, život ochutnaj
Tak poď a tancuj, neprestávaj žiť
Tak poď a tancuj, tancuj mi

Tak poď a tancuj, spievaj, hraj
Tak poď a tancuj, život ochutnaj
Tak poď a tancuj, neprestávaj žiť
Tak poď a tancuj, tancuj mi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára