Stránky

pondelok 22. apríla 2019

Vyznanie lásky: Alejandro Sanz ft. Camila Cabello- Mi persona favorita/ Moja obľúbená osôbka/ My favourite person


                                     


            Nežné a láskyplné vyznanie, čo zahreje pri srdci každého...venujte ho tej svojej obľúbenej osôbke :-)
            Una confesión cariňosa y llena de amor, que calienta todos los corazones...dedicátelo a TU persona favorita :-)

             

            A beautiful, tender and lovely confession that warms the heart of every favourite perso in this world....so, dedicate it to that someone SPECIAL to you :-)
             (English translation below.)
           

ALEJANDRO SANZ FT. CAMILA CABELLO- MI PERSONA FAVORITA

Yo no entiendo de colores ni de razas
A mí me gusta el morenito de tu cara
Te he buscado en cada tarde, vida mía
Se me corta la respiración por ti, lo siento bebé
Tu pasito en mi camino va naciendo
Sólo porque tú me miras yo me muero
Los atardeceres de tus ojos, mira
La verdad que tiene niña, tus enojos

Yo sé que tú a mí me quieres un poco
Con tu carita posada en mi hombro
Mira quien canta es la voz de mi amor

Mi persona favorita
Tiene la cara bonita
Tiene un ángel en su sonrisa
Tiene un corazón y yo
A mi persona favorita
Yo le canto esta cosita
De juguetes en mi vida
Juega con mi corazón

Oh
Eres como el sol
Sales sin razón
Dando luz y calma
Una sola flor
Que me guardo yo
Y tu voz que me desarma

Yo sé que tú a mí me quieres un poco
Con tu carita posada en mi hombro
Mira quien canta es la voz de mi amor
(Lerelerele)

Mi persona favorita
Tiene la cara bonita
Tiene un ángel en su sonrisa
Tiene un corazón y yo
A mi persona favorita
Yo le canto esta cosita
De juguetes en mi vida
Juega con mi corazón

Yo sé que tú a mí me quieres un poco
Con tu carita pegada en mi hombro

Mi persona favorita
Tiene la cara bonita
Tiene un ángel en su sonrisa
Tiene un corazón y yo
A mi persona favorita
Yo le canto esta cosita
De juguetes en mi vida
Juega con mi corazón

Mi persona favorita
Tiene la cara bonita
Tiene un ángel en su sonrisa
Tiene un corazón y yo
A mi persona favorita
Yo le canto esta cosita
De juguetes en mi vida
Juega con mi corazón

Mi persona favorita
Tiene la cara bonita
Tiene un ángel en su sonrisa
Tiene un corazón y yo
A mi persona favorita
Yo le canto esta cosita
De juguetes en mi vida
Juega con mi corazón

Moja obľúbená osôbka

Nezáleží mi na farbách či rase
Páči sa tvoja tmavá pokožka
Hľadal som ťa v každom popoludní, láska moja
Prepáč, láska, kvôli tebe strácam dych
Tvoj krok sa rodí na mojej ceste
Pozrieš sa na mňa a zomieram
Západy slnka v tvojich očiach, vedz
Že sa podobajú tvojmu hnevu

Viem, že ma máš trošku rada
Keď mi položíš svoju hlavu na plece
Pozri, kto to spieva, je to lásky hlas

Moja obľúbená osôbka
Má peknú tvár
Má v úsmeve anjela
Má zlaté srdce a ja
Tej svojej obľúbenej osôbke
Zaspievam túto maličkosť
Zo všetkých hračiek v mojom živote
Pohraj sa s mojím srdcom

Oh
Si ako slnko
Vychádzaš bezdôvodne
Dávaš svetlo a pokoj
Jediný kvet
Ktorý si strážim
A tvoj hlas ma dokáže odzbrojiť

Viem, že ma máš trošku rada
Keď mi položíš svoju hlavu na plece
Pozri, kto to spieva, je to lásky hlas
(Lerelerele)

Moja obľúbená osôbka
Má peknú tvár
Má v úsmeve anjela
Má zlaté srdce a ja
Tej svojej obľúbenej osôbke
Zaspievam túto maličkosť
Zo všetkých hračiek v mojom živote
Pohraj sa s mojím srdcom

Viem, že ma máš trošku rád
S tvojou tvárou prilepenou na moje rameno

Moja obľúbená osôbka
Má peknú tvár
Má v úsmeve anjela
Má zlaté srdce a ja
Tej svojej obľúbenej osôbke
Zaspievam túto maličkosť
Zo všetkých hračiek v mojom živote Pohraj sa s mojím srdcom

Moja obľúbená osôbka
Má peknú tvár
Má v úsmeve anjela
Má zlaté srdce a ja
Tej svojej obľúbenej osôbke
Zaspievam túto maličkosť
Zo všetkých hračiek v mojom živote
Pohraj sa s mojím srdcom

Moja obľúbená osôbka
Má peknú tvár
Má v úsmeve anjela
Má zlaté srdce a ja
Tej svojej obľúbenej osôbke
Zaspievam túto maličkosť
Zo všetkých hračiek v mojom živote
Pohraj sa s mojím srdcom



My favourite person

I don´t care about the colours neither races
I like a dark skin of your face
I´ve been searching for you every evening, my love
I´m losing my breath for you, I´m sorry, baby
Your steps born in my way
Once you look at me, I´m dying
The sunset in your eyes, the way you look at me
They truly reflect your anger, my love

I know you like me a little bit
With your face laid on my shoulder
Look who´s singing: it´s a voice of my love

My favourite person
Has a beautiful face
Has an angel in her smile
She´s a sweet heart and I
I am singing this thing
To my favourite person
From all the toy in my life
I let you play with my heart

Oh
You are like a sun
You rises without a reason
Giving me light and peace
The only flower
I keep for me
And your voice disarms me

I know you like me a little bit
With your face laid on my shoulder
Look who´s singing: it´s a voice of my love
(Lerelerele)

My favourite person
Has a beautiful face
Has an angel in her smile
She´s a sweet heart and I
I am singing this thing
To my favourite person
From all the toy in my life
I let you play with my heart

I know you like me a little bit
With your face stuck on my shoulder

My favourite person
Has a beautiful face
Has an angel in her smile
She´s a sweet heart and I
I am singing this thing
To my favourite person
From all the toy in my life
I let you play with my heart

My favourite person
Has a beautiful face
Has an angel in her smile
She´s a sweet heart and I
I am singing this thing
To my favourite person
From all the toy in my life
I let you play with my heart

My favourite person
Has a beautiful face
Has an angel in her smile
She´s a sweet heart and I
I am singing this thing
To my favourite person
From all the toy in my life
I let you play with my heart



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára