Stránky

streda 8. mája 2019

Májová romantika: Ricardo Montaner- No me hagas daňo/ Neubližuj mi/ Don´t hurt me


                       


            Máj, lásky čas....Tento rok by som ho chcela venovať láske vo všetkých jej podobách, od jej bežného ponímania v páre až čoraz viac skloňovanú zdravú sebalásku a sebaúctu k sebe samému/samej. k liečeniu ľudskej duše....Nechajte sa teda prekvapiť výberom piesní na tento mesiac a zatiaľ si vychutnajte klasika romantických piesní Ricarda Montanera a jeho zamilovanú prosbu...Neubližuj mi!

                       

          Dicen que mayo es el mes de amor. Este aňo, quisiera dedicarlo al amor en todas sus formas, desde su forma más "común" entre la pareja hasta su cada vez más pronunciada forma de amor sano hacia su mismo, del respeto a nosotros mismos, hasta curarse las heridas del alma.
           Déjaos sorprender por mi elección de las canciones y mientras tanto, disfruta el clásico de la balada romántica latina, seňor Ricardo Montaner y su lamento: No me hagas daňo!

         They call May a month of love. This year, I´d like to dedicate it to love in all its forms, from its "normal" use of love between two partners to every time more pronounced self -love and self-respect, to the treating of human soul...So let´s get surprised by my choice of songs, and in whiletime, let´s enjoy the king of Latin romantic ballad songs Ricardo Montaner and his prayer: Don´t hurt me.

         

RICARDO MONTANER- NO ME HAGAS DAŇO

No me hagas daño
Que pa dañarme no hace falta tanto
No me hagas daño
Que el sufrimiento se hizo a mi medida
No me hagas daño
No discutamos, no gastes saliva
No me hagas daño

Quema el hielo, quema dentro
Dame agua pa este sentimiento
No me hables de usted que no nos queda tiempo
Háblame de tu y escucha este lamento

No me hagas daño
Con tanta herida moriré
No me hagas daño
Tanto vacío y tanta sed
No me hagas daño
O por lo menos bésame
No me hagas daño
No me hagas
No me hagas daño

Tanto madrugar pa esperar el tren
Tanto madurar pa portarme bien
Demasiada miel para ser verdad
Lo ves, lo sé, lo ves

Parece mentira
Que ya no me miras
Parece mentira
Tanta pesadilla

Quema el hielo, quema dentro
Dame agua pa este sentimiento
No me hables de usted que no nos queda tiempo
Háblame de tu y escucha este lamento

No me hagas daño
Con tanta herida moriré
No me hagas daño
Tanto vacío y tanta sed
No me hagas daño
O por lo menos bésame
No me hagas daño
No me hagas
No me hagas daño

Neubližuj mi

Neubližuj mi
Až tak veľa na to netreba
Neubližuj mi
Lebo utrpenie akoby bolo robené priamo pre mňa
Neubližuj mi
Nehádajme sa, šetri dychom
Nezraň ma

Páli ľad, spaľuje mi vnútro
Daj vodu týmto citom
Nevykaj mi, lebo času máme málo
Hovor mi o sebe a vypočuj moju prosbu

Neubližuj mi
Zomriem od toľkých rán
Neubližuj mi
Toľké prázdno a toľký smäd
Neubližuj mi
Alebo ma aspoň pobozkaj
Nezraň ma
Nezraň ma
Neubližuj mi

Tak dlho som ráno vstával skôr a čakal na vlak
Tak dlho som múdrel, aby som sa dobre správal
Je to príliš pekné, aby to bola pravda
Sama to vidíš, viem, že vieš

Pripadá mi to ako klam
Že už ku mne ani neobraciaš zrak
Ako jeden veľký klam
Samá nočná mora

Páli ľad, spaľuje mi vnútro
Daj vodu týmto citom
Nevykaj mi, lebo času máme málo
Hovor mi o sebe a vypočuj moju prosbu

Neubližuj mi
Zomriem od toľkých rán
Neubližuj mi
Toľké prázdno a toľký smäd
Neubližuj mi
Alebo ma aspoň pobozkaj
Nezraň ma
Nezraň ma
Neubližuj mi
       

Don´t hurt me

Don´t hurt me
Because I don´t need that much to be hurt
Don´t hurt me
Because it seems like tthe pain was meant to be made for me
Don´t hurt me
Don´t argue, don´t waste your breath
Don´t hurt me

The ice is burning, it´s burning inside me
Give some water to this feeling
Don´t be formal, becuase we have no time
Tell me about yourself and hear out my cry

Don´t hurt me
Or I will die of so many wounds
Don´t hurt me
Such emptiness and thirst
Don´t hurt me
Or at least kiss me
Don´t hurt me
Don´t
Please, don´t hurt me

So many times of getting up early and waiting for train
So much maturing for doing well
Too sweet to be true
You see, I know you see

Seems like a lie
That you don´t look at me anymore
Seems like a lie
So many nightmares

The ice is burning, it´s burning inside me
Give some water to this feeling
Don´t be formal, becuase we have no time
Tell me about yourself and hear out my cry

Don´t hurt me
Or I will die of so many wounds
Don´t hurt me
Such emptiness and thirst
Don´t hurt me
Or at least kiss me
Don´t hurt me
Don´t
Please, don´t hurt me

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára