Stránky

sobota 18. júla 2020

Miro Žbirka: Len s ňou/ Sólo con ella/ Only with her (preklad piesne/ lyrics translation)


                                       

        Sú piesne, ktoré poznáte roky rokúce a nepočujete ich v rádiách často. No keď ich po dlhom čase zachytíte, odrazu vám zlepšia celý deň :-) V jeden piatok, asi pred dvoma týždňami, som si vychutnávala pokojný, pohodový deň- to je taký, kedy sa cítite vo vnútri tak dobre a pokojne a usmievate sa vo vnútri sám pre seba, že nikto a nič vám ten tichý pokoj a radosť nemôže ukradnúť. Bola som na obede, šéfka v ten deň už z práce odišla, piatok bol sám osebe dôvodom na radosť a kolegyňa, s ktorou počas obeda bývam, išla k lekárovi a oslobodila ma od večného sťažovania a nespokojnosti. Sedela som na terase, svietilo slnko, vychutnávala som si jedlo...a potom z rádia v reštaurácii zaznela táto nežná, gitarová pieseň. A odrazu...čaro okamihu, šťastie, dokonalosť. Sprevádzala ma po celý deň a ja som odrazu mala dôvod sa bezdôvodne usmievať...:-) Ako málo občas stačí k životu, nie? :-)


        A old Slovak song that made my good Friday even better....:-) Una canción bastante vieja ya que convirtió mi buen día de viernes en mejor :-)

                           



MIRO ŽBIRKA- LEN S ŇOU

Len s ňou som svoj, pri nej vyhrávam boj, o to nestrácať z krídel peľ
Len s ňou sa dá stavať na záhadách
a na neznámej kráse tiel
Hrať piesne o niečom a rád,
za niečím si stále stáť

Len s ňou som svoj, pri nej vyhrávam boj, o to nestrácať z krídel peľ
Len s ňou je reč, viac než chuť zdúchnuť preč
Smútok nechávať vnútri v nás
Len s ňou sa dá túlať po záhradách,
dýcha čistá a úprimná
Len s ňou sa ešte dozviem viac,
s ňou si môžem za tým stáť

Len s ňou je reč, viac než chuť zdúchnuť preč,
Smútok nechávať vnútri v nás

A mám ju rád... A mám ju rád...
A mám ju rád... A mám ju rád...

A mám ju rád... A mám ju rád...
A mám ju rád... A mám ju rád...

Len s ňou je byt, miesto kde môžeš byť, doma bez nárekov a scén
Len s ňou sa dá stavať na náladách,
keď je nahá a trápi fén
A na obrus jej padá soľ, biely neón do vlasov

Len s ňou som svoj, pri nej vyhrávam boj, o to nestrácať z krídel peľ

Sólo con ella

Sólo con ella soy yo mismo, con ella gano mi batalla por no perder el polen de mis alas
Sólo con ella se puede basar en los misterios y en una belleza desconocida de los cuerpos
Tocar las canciones con sentido y con gusto, tener mi propia opinión

Sólo con ella soy yo mismo, con ella gano mi batalla por no perder el polen de mis alas
Sólo con ella tengo más ganas de hablar que escaparme
Dejar la tristeza dentro de nosotros
Sólo con ella puedo vagar por los jardines, ella respira pura y sincera
Sólo con ella puedo enterarse de algo más, con ella puedo tener mi propia opinión

Sólo con ella tengo más ganas de hablar que escaparme
Dejar la tristeza dentro de nosotros

Y la quiero...Y la quiero...
Y la quiero...Y la quiero...

Y la quiero...Y la quiero...
Y la quiero...Y la quiero...

Sólo con ella, el piso es un sitio donde puedes estar en casa sin escenas y llantos
Sólo con ella se puede creer en los aires, cuando está desnuda y tortura al secador
Y le cae la sal sobre el mantel, la luz fría blanca en su pelo

Sólo con ella soy yo mismo, con ella gano mi batalla por no perder el polen de mis alas
                                           

Only with her

Only with her I am myself, with her I win my battle of not to lose pollen from my wings
Only with her I can base on the mysteries and on the unknown beauty of bodies
T play meaningful song willingly, to stand my ground

Only with her I am myself, with her I win my battle of not to lose pollen from my wings
Only with her I am more willing to talk than to run away like a ghost
Only with her I can beat around the gardens, she breathes pure and sincere
Only with her I can learn more, with her I can stand my ground

Only with her I am more willing to talk than to run away like a ghost
To leave sadness inside us

And I love her... And I love her...
And I love her... And I love her...

And I love her... And I love her...
And I love her... And I love her...

Ony with her a flat is a place where you can at home without scenes and cry
Only with her I can believe in moods, when she ´s naked and tortures hair dryer
And a salt falls her on the table cloth, a white neon into her hair

Only with her I am myself, with her I win my battle of not to lose pollen from my wings

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára