Stránky

piatok 11. septembra 2020

Ricky Martin, Diego La Cigala: Quiereme/ Miluj ma/ Love me (preklad piesne/ lyrics translation)



                               

          Ricky Martin& flamenco, čiernobiela zmyselnosť v hre rúk.../ Ricky Martin& flamenco, a black-and-white sensuality in playing hands...

                       
     

Miluj ma

Miluj ma
Ak zostaneš
Divoko ako šelma
Alebo ma nemiluj vôbec

Miluj ma
Miluj ma
Len ma miluj
Miluj ma
Miluj ma
Len tak ma miluj
Tebe vlastným spôsobom

Miluj ma
Miluj ma
Len ma miluj
Divoko ako šelma, nijako inak
Miluj ma
Miluj ma
Miluj ma len tak
Alebo ma nemiluj vôbec

Miluj ma roztúžene aj chudobe
Občas aj každý deň
Budem tvojím plátnom a maľbou
Budeš mojím pokojom a šialenstvom
Budem a budeš
Tým, čo sa nedá kúpiť
Odtlačkom prsta na mojej koži
Ktorý voda nerozpustí

Miluj ma
Miluj ma
Len ma miluj
Miluj ma
Miluj ma
Len tak ma miluj
Tebe vlastným spôsobom

Miluj ma
Miluj ma
Len ma miluj
Divoko ako šelma, nijako inak
Miluj ma
Miluj ma
Miluj ma len tak
Alebo ma nemiluj vôbec

Miluj ma uprostred zrúcanín aj v palácoch
Pod zemou aj vo vesmíre
V žiare reflektorov aj v tieni
V blate aj zlate, ktoré sa blyští
Budem a budeš
Tým, čo sa nedá kúpiť
Odtlačkom prsta na mojej koži
Ktorý voda nerozpustí

Miluj ma
Miluj ma
Len ma miluj
Miluj ma
Miluj ma
Len tak ma miluj
Tebe vlastným spôsobom

Miluj ma
Miluj ma
Len ma miluj
Divoko ako šelma, nijako inak
Miluj ma
Miluj ma
Miluj ma len tak
Alebo ma nemiluj vôbec

Neviem prestať myslieť na to
Že ak nás osud znova spojí
Má to svoj dôvod
Má to svoj dôvod
Ak nás osud znova spojí
Má na to svoj dôvod
Má na to svoj dôvod

Miluj ma
Miluj ma
Len ma miluj
Como una fiera no mas
Quiéreme
Quiéreme
Tan solo quiéreme
Si tu te vas

Quiéreme
Quiéreme
Solo quiéreme
Como una fiera no mas
Quiéreme
Quiéreme
Tan solo quiéreme
O no me quieras

Love me

Love me
If you stay
Like a beast
Or don´t love me at all

Love me
Love me
Only love me
Love me
Love me
Only love me like this
By your own way

Love me
Love me
Only love me
Like a beast, not less
Love me
Love me
Only love me like this
Or don´t love me at all

Love me with desire or humble
Sometimes and every day
I´ll be your canvas and your picture
You´ll be my calm and my madness
I´ll be and you´ll be
Something that can´t be bought
A fingerprint on my skin
That water can´t take away

Love me
Love me
Only love me
Love me
Love me
Only love me like this
By your own way

Love me
Love me
Only love me
Like a beast, not less
Love me
Love me
Only love me like this
Or don´t love me at all

Love me in the ruins and in the palaces
Under the ground and in the outer space
In a spotlight and in the shadows
In the mud and in gold that shines

I´ll be and you´ll be
Something that can´t be bought
A fingerprint on my skin
That water can´t take away

Love me
Love me
Only love me
Love me
Love me
Only love me like this
By your own way

Love me
Love me
Only love me
Like a beast, not less
Love me
Love me
Only love me like this
Or don´t love me at all

I can´t stop thinking
If destiny makes us meet again
It´a for a reason
It´s for a reason
If destiny makes us meet again
It´a for a reason
It´s for a reason

Love me
Love me
Only love me
Like a beast, not less
Love me
Love me
Only love me like this
If you once leave

Love me
Love me
Only love me
Like a beast, not less
Love me
Love me
Only love me like this
Or don´t love me at all

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára