Stránky

piatok 15. apríla 2022

Francisca Valenzuela: Hola, impostora/ Ahoj, podvodníčka/ Hi, fraud (preklad piesne/ lyrics translation)

                                      


          Najťažšie nie je umlčať kritikov tam vonku, ale toho sabotéra, ktorého nosíme vo svojej vlastnej hlave...

                          


         The hardest thing ever is not to shut up the external critic, but the saboteur, who lives in our own head and destroys us with our own voice...


FRANCISCA VALENZUELA- HOLA, IMPOSTORA

Típico de mi darlo todo todo por un sueño
Luego decidir abandonarlo por miedo
La voz en mi cabeza suena como una sirena dice qué estás haciendo?
Detente, no te atreves quien te crees?
No eres buena, y yo, me siento

Una impostora
Lena de du du du du du dudas
Hola impostora
Tu ju ju ju juras que no soy capaz

Veo sus caras frescas y hermosas
Hacen verlo fácil, yo me siento tan odiosa
Maldigo mis defectos
Mientras caminan confiadas

Y me quedo atrás, me quedo atrás
Los hilos que me unen se aflojan, me derramo en un charco
Y me siento

Una impostora
Lena de du du du du du dudas
Hola impostora
Tu ju ju ju juras que no soy capaz

Sal de mi cabeza
Ya no quiero creer
Que soy insuficiente y los demás pueden ver
Aplauden pero temo que el fraude en mi lo pueden oler

Hola Impostora
Ya no mas du du du du du dudas
Ya no más ya no más ya no más
Vete impostora
Ya no más du du du du du dudas
Vete impostora
Tu tu tu tu tu déjame en paz

Ahoj, podvodníčka

Je pre mňa tak typické dať zo seba všetko pre jeden sen
A neskôr sa rozhodnúť nechať to kvôli strachu Hlas v mojej hlave znie ako siréna, hovorí mi, čo to robíš?
Zastav sa, ani sa neodvažuj, kto si myslíš že si?
Nie si dosť dobrá, a ja sa cítim ako

Podvodníčka
Plná po-po-po-po-po-pochybností
Ahoj, podvodníčka
Prisaháš mi, že som neschopná

Vidím ich krásne a svieže tváre
Vyvolávajú pocit, že všetko je také ľahké a ja sa tak nenávidím
Preklínam svoje nedostatky
Kým ony sebavedome kráčajú

A zostávam pozadu, pozadu
Nitky, ktoré ma spájajú, sa uvoľňujú, rozlejem sa do kaluže
A cítim sa ako

Podvodníčka
Plná po-po-po-po-po-pochybností
Ahoj, podvodníčka
Prisaháš mi, že som neschopná

Preč z mojej hlavy
Už nechcem veriť
Že nie som dosť dobrá a ostatní to môžu uvidieť
Tlieskajú, ale bojím sa, že môžu vyňuchať podvodníčku vo mne

Podvodníčka
Už viac žiadne po-po-po-po-po-pochybnosti
Už viac nie, už viac nie, už viac nie
Vypadni, podvodníčka
Už viac žiadne po-po-po-po-po-pochybnosti
Vypadni, podvodníčka
A ne-ne-ne-ne-nechaj ma na pok
oji

 

Hi, fraud

 

It´s so typical for me ti give everything for a dream

And then leave it because of fear

The voice in my head sounds like a siren saying: What are you doing?

Stop yourself, you don´t dare, who do you think you are?

You´re not good enough, and I, I feel like a

 

Fraud

Full of d-d-d-d-d-doubts

Hi, fraud

You s-s-s-swear that I am not capable

 

I see their fresh and beautiful faces

They make it look so easy, and I feel myself so odious

I curse my imperfections

While they walk with self-esteem

 

And I stay behind, I stay behind

The threads that makes me complete weaken, I spill myself into a puddle

And I feel like a

 

Fraud

Full of d-d-d-d-d-doubts

Hi, fraud

You s-s-s-swear that I am not capable

 

Get put of my head

I don´t want to believe anymore

That I´m not good  enough and the others can see it

They clap but I´m afraid that they can smell the cheater in me

 

Hi, fraud

No more d-d-d-d-d-doubts

Not anymore, not anymore, not anymore

Go away, fraud

No more d-d-d-d-d-doubts

Go away, fraud

And let me in p-p-p-p-peace

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára