Stránky

nedeľa 19. júna 2016

Enrique Iglesias ft Wisin: Letný hit ako sa patrí...

         
 

  Už sa to začína, už sa to na nás valí...Jeden letný hit strieda druhý, a po Sofii od Álvara Solera na nás útočí neúnavný Enrique Iglesias. Tu ho máte: 

   

ENRIQUE IGLESIAS FT. WISIN- DUELE EL CORAZÓN

Solo en tu boca
Yo quiero acabar
Todos esos besos
Que te quiero dar
A mí no me importa
Que duermas con él
Porque sé que sueñas
Con poderme ver
Mujer qué vas a hacer
Decídete pa’ ver
Si te quedas o te vas
Si no, no me busques más

Si te vas yo también me voy
Si me das yo también te doy
Mi amor
Bailamos hasta las diez
Hasta que duelan los pies

Si te vas yo también me voy
Si me das yo también te doy
Mi amor
Bailamos hasta las diez
Hasta que duelan los pies

Con él te duele el corazón
Y conmigo te duelen los pies
Con él te duele el corazón
Y conmigo te duelen los pies

Solo con un beso
Yo te haría acabar
Ese sufrimiento
Que te hace llorar
A mí no me importa
Que vivas con él
Porque sé que mueres
Con poderme ver
Mujer qué vas a hacer
Decídete pa’ ver
Si te quedas o te vas
Si no, no me busques más

Si te vas yo también me voy
Si me das yo también te doy
Mi amor
Bailamos hasta las diez
Hasta que duelan los pies

Si te vas yo también me voy
Si me das yo también te doy
Mi amor
Bailamos hasta las diez
Hasta que duelan los pies

Con él te duele el corazón
Y conmigo te duelen los pies (yeah)
Con él te duele el corazón
Y conmigo te duelen los pies

Quién es el que te quita el frío
Te vas conmigo, rumbeamos
Con él lloras casi un río
Tal vez te da dinero y tiene poderío
Pero no te llena tu corazón sigue vacío
Pero conmigo rompe la carretera
Bandolera si en tu vida hay algo que no sirve
Sácalo pa’ fuera
A ti nadie te frena, la super guerrera
Yo sé que tú eres una fiera dale
Sácalo pa’ fuera

Si te vas yo también me voy
Si me das yo también te doy
Mi amor
Bailamos hasta las diez
Hasta que duelan los pies

Si te vas yo también me voy
Si me das yo también te doy
Mi amor
Bailamos hasta las diez
Hasta que duelan los pies
Con él te duele el corazón
Y conmigo te duelen los pies
Con él te duele el corazón
Y conmigo te duelen los pies

Solo con un beso
Yo quiero acabar
Ese sufrimiento
Que te hace llorar


Srdcabôľ

Len na tvoje ústa
Chcem položiť
Každý jeden bozk
Čo ti chcem dať
Nevadí mi to
Že spávaš s ním
Lebo viem, že snívaš o tom
Že ma budeš môcť znova vidieť
Čo budeš robiť, kočka
Rozhodni sa, aby bolo jasné
Či zostaneš alebo odídeš
Ak nie, viacej ma nehľadaj

Ak odídeš, pôjdem s tebou
Ak dávaš, dávam aj ja
Láska moja
Tancujme do desiatej
Kým nás nebudú bolieť nohy

Ak odídeš, pôjdem s tebou
Ak dávaš, dávam aj ja
Láska moja
Tancujme do desiatej
Kým nás nebudú bolieť nohy

Pri ňom ťa bolí srdce
A so mnou ťa bolia nohy
Pri ňom ťa bolí srdce
A so mnou ťa bolia nohy

Jediným bozkom
By som skoncoval
S týmto trápením
Ktoré ti pôsobí len plač
Je mi jedno
Že žiješ s ním
Lebo viem, že zmieraš
Túžou uvidieť ma
Čo budeš robiť, kočka
Rozhodni sa, aby bolo jasné
Či zostaneš alebo odídeš
Ak nie, viacej ma nehľadaj
Ak odídeš, pôjdem s tebou
Ak dávaš, dávam aj ja
Láska moja
Tancujme do desiatej
Kým nás nebudú bolieť nohy

Ak odídeš, pôjdem s tebou
Ak dávaš, dávam aj ja
Láska moja
Tancujme do desiatej
Kým nás nebudú bolieť nohy

Pri ňom ťa bolí srdce
A so mnou ťa bolia nohy (yeah)
Pri ňom ťa bolí srdce
A so mnou ťa bolia nohy

Kto ťa zahreje, keď je ti zima
Poď so mnou, zatancujme si
S ním naplačeš potoky sĺz
Možno ti dáva peniaze a má moc
Ale nevyplní tvoje srdce, naďalej je prázdne
Ale so mnou sa menia pravidlá
Diablik, ak je v tvojom živote niečo, čo nefunguje
Zbav sa toho
Teba nikto nezastaví, super hrdinka
Viem, že si šelma, ukáž mu to
Zbav sa ho

Ak odídeš, pôjdem s tebou
Ak dávaš, dávam aj ja
Láska moja
Tancujme do desiatej
Kým nás nebudú bolieť nohy

Ak odídeš, pôjdem s tebou
Ak dávaš, dávam aj ja
Láska moja
Tancujme do desiatej
Kým nás nebudú bolieť nohy

Pri ňom ťa bolí srdce
A so mnou ťa bolia nohy
Pri ňom ťa bolí srdce
A so mnou ťa bolia nohy

Jediným bozkom
Chcem skoncovať
S tým trápením
Ktoré ti pôsobí len plač


      

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára