Stránky

piatok 22. júla 2016

Kde je láska, tam je bolesť....v letnom tanečnom šate (Amor y dolor)

 
 
         Letné lásky zlomia srdcia nejednej a nejednému z nás...Avšak keď je možné si pri spomienkach na to aj dobre zatancovať, zabudnúť a možno sa opätovne zamilovať, prečo by nie..:-) Spestrite si leto týmto plážovým hitom:

     
 
       

CARLOS BAUTE FT. ALEXIS ℓFIDO – AMOR Y DOLOR

Viviré de amor y dolor
Viviré de amor y dolor
Los Grandes
Alexis y Fido
Junto a Carlos Baute

Intenté mil veces olvidarte
Pero me da razones para pensar en ti
Y ya no juego así (no, no, no)
Yo nunca he pedido enamorarme (Fido)
Pero es que lo que siento no depende de mí
Y yo te culpo a ti
Oh yeah

Nunca había sufrido por amor
Y amor es lo que más me duele (mala, mala)
Yo nunca te di mi corazón
Lo robas porque te entretiene (mala, mala)

Ella siempre tiene la razón
Incluso cuando no la tiene (mala, mala)
Busco una abogada a mi favor
Que cobre lo que ella me debe

Ponte en mi lugar
Tú tienes la cura al dolor
Déjame volar
Suéltame las alas amor
(Let me go, let me go)

No voy a llorar
Ni, aunque me hagan falta tus besos
Aunque se me rompan los huesos
No me llames más por favor
Viviré de amor y dolor
Viviré de amor y dolor

(Para la bola esta es mi cancha)

El amor no se hizo para mí, eso veo
De romance me convertí en ateo
Al tal cupido ese le bajeleo
Ya no le creo en las historia de Romeo

No me llames, niña no me pautes
Cuando me vea, vete pa otra parte
Ahora te toca resignarte
Yeah y escuchar a los grandes
Con Carlos Baute

Nunca había sufrido por amor
Y amor es lo que más me duele (mala, mala)
Yo nunca te di mi corazón
Lo robas porque te entretiene (mala, mala)

Ella siempre tiene la razón
Incluso cuando no la tiene (mala, mala)
Busco una abogada a mi favor
Que cobre lo que ella me debe

Ponte en mi lugar
Tú tienes la cura al dolor
Déjame volar
Suéltame las alas amor

No voy a llorar
Ni, aunque me hagan falta tus besos
Aunque se me rompan los huesos
No me llames más por favor

Viviré de amor y dolor
Viviré de amor y dolor

Yo te esperé, pero llegaste tarde
Yo te enterré para jamás buscarte
Y aunque me quieras pedir perdón
No voy a volver.

Sé que es difícil olvidarte
Haré de todo para no pensarte
Y aunque quisieras verme llorar
No se va a poder

Ponte en mi lugar
Tú tienes la cura al dolor
Déjame volar
Suéltame las alas amor

No voy a llorar
Ni, aunque me hagan falta tus besos
Aunque se me rompan los huesos
No me llames más por favor

Viviré de amor y dolor
Puerto Rico y Venezuela
Alexis y Fido
Viviré de amor y dolor
En una perfecta colaboración
Con Carlos Baute
Viviré de amor y dolor


Láska a bolesť

Budem žiť z lásky a bolesti
Budem žiť z lásky a bolesti
Tí najväčší z najväčších
Alexis a Fido
Spolu s Carlosom Baute

Tisíc krát som sa pokúšal na teba zabudnúť
Ale mám dôvody myslieť na teba
Už nehrám takéto hry (nie, nie, nie)
Nikdy som nežiadal o zamilovanie sa
(Fido)
Ale to, čo cítim, nezávisí odo mňa
Ty si tomu na vine
Oh yeah

Nikdy som netrpel kvôli láske
A láska je to, čo ma bolí najviac (zlá, zlá, zlá)
Nikdy som ti neodovzdal svoje srdce
Kradneš ho zo zábavy (si zlá, zlá, zlá)

Ona má vždy pravdu
Dokonca ja keď ju nemá (zlá, zlá)
Hľadám právničku v môj prospech
Ktorý mi vymôže to, čo mi dlží

Vži sa do mojej kože
Máš liek na bolesť
Dovoľ mi odletieť
Uvoľni mi krídla, láska
(Let me go, let me go)

Nebudem plakať
Nie, hoci mi chýbajú tvoje bozky
Hoci sa zlomia všetky moje kosti
Už mi viac nevolaj, prosím
Budem žiť z lásky a bolesti
Budem žiť z lásky a bolesti

(Počúvaj ma, toto je môj song.)

Láska nebola pre mňa stvorená, už to vidím jasne
Z romantika sa stal neveriaci
A toho bôžika lásky pošlem preč
Už neverím na príbeh Rómea a Júlie

Nevolaj mi, dievča, neklam ma
Keď ma uvidíš, choď niekam inam
Teraz to musíš vzdať
A počúvať tých najlepších
S Carlosom Baute

Nikdy som netrpel kvôli láske
A láska je to, čo ma bolí najviac (zlá, zlá)
Nikdy som ti neodovzdal svoje srdce
Kradneš ho zo zábavy (si zlá, zlá)

Ona má vždy pravdu
Dokonca ja keď ju nemá (zlá, zlá)
Hľadám právničku v môj prospech
Ktorý mi vymôže to, čo mi dlží

Vži sa do mojej kože
Máš liek na bolesť
Dovoľ mi odletieť
Uvoľni mi krídla, láska

Nebudem plakať
Nie, hoci mi chýbajú tvoje bozky
Hoci sa zlomia všetky moje kosti
Už mi viac nevolaj, prosím

Budem žiť z lásky a bolesti
Budem žiť z lásky a bolesti

Čakal som ťa, ale prišla si neskoro
Pochoval som ťa, nikdy ťa už nechcejúc hľadať
A aj keď ma poprosíš o odpustenie
Nevrátim sa k tebe

Viem, že je ťažké zabudnúť na teba
Urobím všetko, aby som na teba
nemyslel
A hoci by si ma rada videla plakať
Nebude to možné

Vži sa do mojej kože
Máš liek na bolesť
Dovoľ mi odletieť
Uvoľni mi krídla, láska

Nebudem plakať
Nie, hoci mi chýbajú tvoje bozky
Hoci sa zlomia všetky moje kosti
Už mi viac nevolaj, prosím

Budem žiť z lásky a bolesti
Portoriko a Venezuela
Alexis a Fido
Budem žiť z lásky a bolesti
V dokonalej spolupráci
S Carlosom Baute
Budem žiť z lásky a bolesti

   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára