Stránky

sobota 16. júla 2016

Spolu/Juntos/ Together- Juanes a Ďurica

                 

    Dvaja interpreti a speváci, dve odlišné krajiny. Rozdiel medzi vydaním dva roky. Dve piesne, jeden názov a jedna spoločná myšlienka- ktorá vo svetle čerstvých udalostí rezonuje s o to väčšou naliehavosťou- že spolu zvládneme všetko. Prekonáme prekážky, zmenší sa bolesť, a možno práve teraz stojí za to, aby sme uvedomili, že namiesto ľútosti treba pomoc. Lebo ľútosť, trpkosť a neustále omieľanie krvavých detailov ešte nikomu život nevrátilo. Namiesto trpkosti a negativity sa zamerajme
na radosť, na dnešok a prítomnú chvíľu, na blízkosť milovaných a na jednoduchú krásu života okolo nás. Oslavujme spolu so slovenským spevákom Adamom Ďuricom a jeho novinkou spred mesiaca- Spolu, a zároveň s rovnomenným songom kolumbijského speváka Juanesa z roku 2014, a porazme strach a smrť tým jediným, čím je to možné... Životom, optimizmom, úsmevom a láskou. Všetko toto nech vás sprevádza celý dnešný deň!! 

                     



    Dos estrellas y cantantes, dos países distintos. La diferencia entre su edición: dos aňos. Dos canciones, un nombre común y una idea compartida- la que en la luz de los acontecimientos recién pasados resuena con la  mayor urgencia- que juntos podemos superarlo todo. Superamos los obstáculos, se disminuye el dolor, y quizás por eso valga la pena de darse cuenta de que la pena, hay que sustituirla por la ayuda. Porque la pena, una lástima y el machaconar persistente de los detalles sangrientes nunca ha vuelto la vida a nadie. En lugar del rencor y del negativismo, concetremonos en la alegría, en el día de hoy y en el momento presente. Prestemos nuestra atención a la belleza sencilla de la vida que nos rodea. Celebramos juntos con el cantante eslovaco Adam Ďurica y su novedad, que acabó de salir hace un mes, y al mismo tiempo escuchamos a la canción con el mismo nombre del cantante colombiano Juanes del aňo 2014, y vencemos el miedo y la muerte con la única cosa posible... Con la vida misma, con el optimismo, con la sonrisa, esperanza y con el amor! Ojalá todo esto os acompaňe todo el día de hoy! 


          
    

ADAM ĎURICA- SPOLU

Čo nedokážeš sám, to dokážeme spolu
Život nám nasadí tú najlepšie školu
A môžme prejsť hneď k prestretému stolu
Čo nevymyslíš sám, to vymyslíme spolu

Čo neurobíš sám, to urobíme spolu
Nech život preskočí na ďalšiu kapitolu
Spolu vždy zdoláme aj tú najvyššiu horu
Čo nepochopíš sám, to pochopíme...

Iba spolu
Môžme prejsť cez každú smolu
Ktorá nás ťahá zhora dolu

Iba spolu
Môžme prejsť do pólu k pólu
Od klamstva až po pravdu holú

Čo nedokážem sám, to dokážeme spolu
A ľahko prejdeme v tých zradných vodách k mólu
Každý sa dostane v tej piesni k svojmu sólu
Čo nevymyslím sám, to vymyslíme spolu

Čo neurobím sám, to urobíme spolu
Raz všetko musí vyjsť, veď treba mať len vôľu
A každý bude hrať v živote hlavnú rolu
Čo nepochopím sám, to pochopíme...

Iba spolu
Môžme prejsť cez každú smolu
Ktorá nás ťahá zhora dolu

Iba spolu
Môžme prejsť do pólu k pólu
Od klamstva až po pravdu holú

Iba spolu
Môžme prejsť cez každú smolu
Ktorá nás ťahá zhora dolu

Iba spolu
Môžme prejsť do pólu k pólu
Od klamstva až po pravdu holú

Vuou...

Iba spolu
Môžme prejsť cez každú smolu
Ktorá nás ťahá zhora dolu

Iba spolu
Môžme prejsť do pólu k pólu
Od klamstva až po pravdu holú

Iba spolu
Môžme prejsť cez každú smolu
Ktorá nás ťahá zhora dolu

Iba spolu
Môžme prejsť do pólu k pólu
Od klamstva až po pravdu holú

Juntos

Lo que no puedas lograr solo, lo lograremos juntos
La vida será nuestra mejor escuela
Y sin esperar podemos pasar a la mesa puesta
Lo que no inventes solo, lo inventaremos juntos

Lo que no hagas solo, lo haremos juntos
Para que la vida salte a la página siguiente
Juntos siempre superamos hasta las montaňas más altas
Lo que no lleques a comprender solo, lo comprenderemos...

Solo juntos
Podemos pasar por toda la mala pata
Que nos tire desde arriba hasta abajo

Solo juntos
Podemos pasar de un extremo al otro
De la mentira hasta la verdad desnuda

Lo que no pueda alcanzar yo solo, lo alcanzaremos juntos
Y fácilmente llegamos en las aguas turbias hasta el muelle
Todos llegan a su solo en esta canción
Lo que no invente yo solo, lo inventaremos juntos

Lo que no haga yo solo, haremos juntos
Una vez todo tiene que salir bien, sólo hace falta un buen voluntad
Y todos jugarán su papel principal en la vida
Lo que no llegue a comprender yo solo, lo comprenderemos...

Solo juntos
Podemos pasar por toda la mala pata
Que nos tire desde arriba hasta abajo

Solo juntos
Podemos pasar de un extremo al otro
De la mentira hasta la verdad desnuda

Solo juntos
Podemos pasar por toda la mala pata
Que nos tire desde arriba hasta abajo

Solo juntos
Podemos pasar de un extremo al otro
De la mentira hasta la verdad desnuda

Vuou...

Solo juntos
Podemos pasar por toda la mala pata
Que nos tire desde arriba hasta abajo

Solo juntos
Podemos pasar de un extremo al otro
De la mentira hasta la verdad desnuda

Solo juntos
Podemos pasar por toda la mala pata
Que nos tire desde arriba hasta abajo

Solo juntos
Podemos pasar de un extremo al otro
De la mentira hasta la verdad desnuda


  A Juanes... :-) 

  

JUANES- JUNTOS (TOGETHER)

Aterrizando en un sueño
Voy navegándome la vida
Hoy me regalo este nuevo día
Si, si, la luna siempre me guía

No siempre entiendo el presente
Pero le busco la salida
Mejor estar herido que ausente
Mejor soñar que echarse a la suerte
Mejor la vida cuando se siente

Si me miras sé que me descifras
Si te miro yo también lo haré?
Lo sabes bien
Este camino es como un libro abierto

Y si hoy es el último día de mi vida
Vida mía todo lo daré
Seamos uno andemos el mundo
No hay nada que no podamos juntos

Andamos por el camino
Siguiendo solo el horizonte
Llevo en mis ojos melancolía
Si, si, la luna siempre me guía

Yo sé que tienes otra vida, yo tengo la mía
Todos tenemos en la vida, abierta alguna herida
A veces vamos por la vida buscando salidas
Mejor soñar que echarse a la suerte
Mejor la vida cuando se siente

Si me miras sé que me descifras
Si te miro yo también lo hare?
Lo sabes bien
Este camino es como un libro abierto

Y si hoy es el último día de mi vida
Vida mía todo lo daré
Seamos uno andemos el mundo
No hay nada que no podamos juntos

Tú le das luz a mi vida
Cuando me miras tú me iluminas
Por el resto de mis días
Agua bendita sana mi vida
Tu le das luz a mi vida
Cuando me miras tú me iluminas
Por el resto de mis días

Mejor soñar que echarse a la suerte
Mejor la vida cuando se siente

Si me miras sé que me descifras
Si te miro yo también lo haré
Lo sabes bien
Este camino es como un libro abierto

Y si hoy es el último día de mi vida
Vida mía todo lo daré
Seamos uno andemos el mundo
No hay nada que no podamos juntos

Si me miras sé que me descifras
Si te miro yo también lo haré, lo sabes bien
Este camino es como un libro abierto

Y si hoy es el último día de mi vida
Vida mía todo lo daré
Seamos uno andemos el mundo
No hay nada que no podamos juntos

Spolu

Pristanem v sne
Plavím sa životom
Dnes si darujem tento nový deň
Mesiac ma vždy povedie

Nie vždy rozumiem prítomnosti
Ale hľadám riešenia
Lepšie byť zranený ako neprítomný
Lepšie snívať ako poddať sa osudu
Život chutí lepšie ak ho precítime naplno

Ak sa na mňa pozrieš, viem, že ma rozlúštiš
Ak sa na teba pozriem, urobím to isté?
Veľmi dobre to vieš
Táto cesta je ako otvorená kniha

Ak je dnešok posledným dňom môjho života
Všetko mu odovzdám, srdce moje
Budeme jedno, prejdeme svet
Niet ničoho, čo by sme spolu nezvládli

Kráčame cestou
Nasledujúc iba horizont
V očiach si nesiem smútok
Mesiac ma vždy povedie

Viem, že máš iný život, aj ja mám svoj
Všetci máme v živote otvorenú nejakú ranu
Niekedy ideme životom a hľadáme východiská
Lepšie snívať ako poddať sa osudu
Život chutí lepšie ak ho precítime naplno

Ak sa na mňa pozrieš, viem, že ma rozlúštiš
Ak sa na teba pozriem, urobím to isté?
Veľmi dobre to vieš
Ak je dnešok posledným dňom môjho života
Všetko mu odovzdám, srdce moje
Budeme jedno, prejdeme svet
Niet ničoho, čo by sme spolu nezvládli

Osvetľuješ môj život
Tvoj pohľad ma rozžaruje
Na zvyšok mojich dní
Svätená vodička, vylieč môj život
Osvetľuješ môj život
Tvoj pohľad ma rozžaruje
Na zvyšok mojich dní

Lepšie snívať ako poddať sa osudu
Život chutí lepšie ak ho precítime naplno

Ak sa na mňa pozrieš, viem, že ma rozlúštiš
Ak sa na teba pozriem, urobím to isté?
Veľmi dobre to vieš
Táto cesta je ako otvorená kniha

Ak je dnešok posledným dňom môjho života
Všetko mu odovzdám, srdce moje
Budeme jedno, prejdeme svet
Niet ničoho, čo by sme spolu nezvládli

Ak sa na mňa pozrieš, viem, že ma rozlúštiš
Ak sa na teba pozriem, urobím to isté?
Veľmi dobre to vieš
Táto cesta je ako otvorená kniha

Ak je dnešok posledným dňom môjho života
Všetko mu odovzdám, srdce moje
Budeme jedno, prejdeme svet
Niet ničoho, čo by sme spolu nezvládli

     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára