Stránky

nedeľa 31. júla 2016

Novinka tohto mesiaca! Whole new song: Alejandro Sanz ft. Marc Anthony- Deja que te bese (Let me kiss you)



   Dvaja hudobní páni- majstri, každý vo svojom obore, sa spojili a vytvorili túto ľahučkú a hravú letnú pieseň. Nenapodobiteľný karibský rytmus s vášnivou príchuťou španielskeho flamenga, dva nezameniteľné hlasy a roztancovaný bozk visiaci vo vzduchu...Dovoľ mi pobozkať ťa. Len tak, náhodou. Lebo dobrá pusa nikomu neublíži.

   Príjemné počúvanie vám prajem!

   


   Two kings of music, both of them perfect in their genre, came together and created this featherlight and playfull summer song. The singular Carribean rhytm gets mixed with the passionate taste of Spanish flamenco, two nonpareil voices sing together and the kiss is dancing in the air... Let me kiss you. Without reason. Just only by chance. Because a good kiss can do no harm. :-)

   Enjoy the song!

 

ALEJANDRO SANZ FT. MARC ANTHONY- DEJA QUE TE BESE

Deja que se enteren
Como yo te quiero
Y como tú me quieres
Deja que nos miren
Cuando te enamores
No te quejes
Deja que mi alma brille

Dime qué hago
Qué hago contigo
No me des pena
Por mi vida te lo pido
De verdad no tengo miedo
Pero ahora es cuando quiero

Que me dejes que te mire
Y que te bese si es que puedo

Tú eres una necesidad
Y sólo con un par de besos
Tú puedes derretir mi fuego
Puedes incendiar mi mar
Si no me das un beso ya
Tu boca se la lleva el viento
Y cómo le digo lo siento
A este cuerpo que quiere amar

Tú eres la casualidad
Más hermosa que me trajo el cielo
Quién dijo que yo estoy despierto
Si no paro de soñar
Si no me das un beso ya
Tu boca se la lleva el viento
Y cómo le digo lo siento
A este cuerpo que quiere amar
Na na na na ...

Deja que te bese
Deja que te bese
Deja que lo intente
Deja que te invite
A que te enamores de esta noche
Una noche aquí entre miles

Me he enamorado
Nunca lo olvides
No ha sido fácil
Porque muero en tus perfiles
Me has atrapado
No te confíes

Deja que te bese
Te prometa
Y deja que te olvide

Tú eres una necesidad
Y sólo con un par de besos
Tú puedes derretir mi fuego
Puedes incendiar mi mar
Si no me das un beso ya
Tu boca se la lleva el viento
Y cómo le digo lo siento
A este cuerpo que quiere amar

Tú eres la casualidad
más hermosa que me trajo el cielo
Quién dijo que yo estoy despierto
Si no paro de soñar
Si no me das un beso ya
Tu boca se la lleva el viento
Y cómo le digo lo siento
A este cuerpo que quiere amar

Que quiere amar
Que quiere amar
Que quiere amar



Dovoľ mi ťa pobozkať

Nechaj, nech sa dozvedia
Ako veľmi ťa milujem
A ako ty miluješ mňa
Nech sa na nás pozerajú
Keď si zamilovaná
Nesťažuj sa
Dovoľ, aby sa moja duša rozžarila

Povedz mi, čo mám robiť
Čo mám s tebou robiť
Nerozdávaj mi smútok
Pre svoj život, o to ťa prosím
Naozaj nemám strach
Ale práve teraz chcem

Aby si mi dovolila pozerať sa na teba
A pobozkať ťa, ak smiem

Potrebujem ťa ako vzduch
Niekoľko tvojich bozkov stačí
Dokážeš rozpustiť môj oheň
Zapáliť moje more
Ak ma hneď teraz nepobozkáš
Tvoje ústa odnesie vietor
A ako potom poviem čo cítim
Tomu telu, čo túži po láske

Si tá najkrajšia náhoda
Ktorú mi zoslalo nebo
Kto vraví, že bdiem?
Veď som neprestal snívať
Ak ma hneď teraz nepobozkáš
Tvoje ústa odnesie vietor
A ako potom poviem čo cítim
Tomu telu, čo túži po láske
Na na na na...

Dovoľ mi pobozkať ťa
Dovoľ mi ťa bozkávať
Dovoľ mi, aby som to skúsil
Aby som ťa niekam pozval
Aby si sa zamilovala do dnešnej noci
Jednej z tých, akých býva tisíce

Zaľúbil som sa
Nikdy na to nezabudni
Nebolo to ľahké
Lebo sa kochám tvojou postavou
Chytila si si ma
Ver, že je to tak

Dovoľ mi ťa pobozkať
Sľubujem ti
Že až potom na teba zabudnem

Potrebujem ťa ako vzduch
Niekoľko tvojich bozkov stačí
Dokážeš rozpustiť môj oheň
Zapáliť moje more
Ak ma hneď teraz nepobozkáš
Tvoje ústa odnesie vietor
A ako potom poviem čo cítim
Tomu telu, čo túži po láske

Si tá najkrajšia náhoda
Ktorú mi zoslalo nebo
Kto vraví, že bdiem?
Veď som neprestal snívať
Ak ma hneď teraz nepobozkáš
Tvoje ústa odnesie vietor
A ako potom poviem čo cítim
Tomu telu, čo túži po láske

Čo túži po láske
Po láske
Po láske

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára