Stránky

štvrtok 13. júna 2019

Škola pozitívneho myslenia II: Reyli Barba- Todo lo que está pasando me gusta/Všetko, čo sa deje, sa mi páči/ I like all that´s happening

   
           

         Reyli Barba a jeho lekcia v duchu hesla: "Robte to, čo milujete, a milujte všetko to, čo robíte" a nielen v oblasti práce. A ak sa Vám niečo na sebe nepáči (pretože jediný, koho máme právo zmeniť, sme my sami),  jednoducho to zmeňte :-)

       

         Reyli Barba y su clase, siguiendo un lema: "Haz lo que amas, y ama todo lo que haces", y no solo en cuanto al trabajo. Y si hay algo en tique no te gusta, simplemente cámbialo (porque la única persona al quien tienes derecho de cambiar, eres tu mismo!) :-)

        Reyli Barba and his today´s class of positivity in a catchy saying: "Do what you love and love what you do", and not only in your work field. And if there´s something you don´t like about yourself, go and change it (because we only have a right to change ourselves, not the others!) :-)
     (My English translation is below.)
     

REYLI BARBA- TODO LO QUE ESTÁ PASANDO ME GUSTA

Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando me gusta

Me gustas tú, me gusto yo
Me gusta el mar, me gusta la sal
Me gusta Dios, vivir en paz
Acariciando tu mirada al despertar
Tu corazón
Las palabras cuando fluyen por amar
La libertad
Me gusta todo el universo y sin dudar

Me gusta esta canción
Me gusta la verdad
El tiempo que he vivido sin reloj
Las noches y los días que no volverán
Nunca volveran
Todo lo pasado, bueno y malo, ya pasó

Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando me gusta

El abecedario, la sonrisa
El bebé, la luna y los dinosaurios
Que se fueron y volvieron
Porque todo es posible
Y sé que nada se marchita
Mira, yo no veo lo malo
Es tan bonito lo que abrazo
Porque tú, solo tú
Me das la sensación que yo quería
Una sobredosis de alegría

Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando me gusta

Óyelo

Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando
Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando
Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando me gusta
Todo lo que está pasando

Óyelo
Y es verdad que me gusta, eh
Esto se está poniendo bueno
Y lo mejor está por venir

Všetko, čo sa deje, sa mi páči

Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje, sa mi páči

Páčiš sa mi ty, páčim sa sám sebe
Páči sa mi more, páči sa mi soľ
Páči sa mi Boh, žiť v mieri
Láskajúc tvoj pohľad po prebudení
Tvoje srdce
Slová, keď plynú z lásky
Sloboda
Páči sa mi celý vesmír a bezpochyby

Sa  mi páči táto pieseň
Páči sa mi pravda
Čas, ktorý som prežil bez hodiniek
Noci a dni, ktoré sa nevrátia
Nikdy viac nevrátia
Všetko minulé, dobré aj zlé, už prešlo

Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje, sa mi páči

Abeceda, úsmev
Bábätko, mesiac aj dinosaury
Čo boli a vrátili sa
Lebo všetko je možné
A viem, že nič nezvädne
Pozri sa, ja nevidím to zlé
Všetko, čo objímam, je pekné
Lebo ty, len ty
Mi dávaš pocit, ktorý som chcel
Nadmernú dávku radosti

Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje, sa mi páči

Počúvaj ma

Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje
Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje
Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje, sa mi páči
Všetko, čo sa deje

Počúvaj ma
Je to pravda, že sa mi to páči
Všetko sa neustále zlepšuje
A to najlepšie ešte len príde



I like all that´s happening

I like all that´s happening
I like all that´s happening
I like all that´s happening
I like all that´s happening

I like you, I like me
I like the sea, I like salt
I like God, I like to live in peace
Caressing your gaze when waking up
Your heart
The words  that flow with love
A freedom
I like all the universe and doubtlessly

I like this song
I like the true
A time I lived without a watch
The nights and days that won´t come come back
They´ll never come back
Everything that happened, good and bad, had already passed

I like all that´s happening
I like all that´s happening
I like all that´s happening
I like all that´s happening



An alphabet, a smile
A baby, a moon and the dinosaurs
That passed and came back
Because everything is posible
And I know nothing gets lost
Look, I can´t see it in a bad way
All that I can give a hug to, is so beautiful
Because you, only you
Give me a feeling that I wanted
An overdose of happiness

I like all that´s happening
I like all that´s happening
I like all that´s happening
I like all that´s happening

Listen to me

I like all that´s happening
All that´s happening
I like all that´s happening
I like all that´s happening
All that´s happening
I like all that´s happening
I like all that´s happening
All that´s happening

Listen to me

It´s true that I like it
This is becoming better
And the best is yet to come

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára