Stránky

nedeľa 2. februára 2020

Carlos Rivera, Becky G, Pedro Capó: Perdiendo la cabeza/ Strácam hlavu/ Losing my head (preklad piesne/ lyrics translation)


                                                                   

         Hravá pieseň, ktorá mi pripomína leto a slnko; pieseň, ktorá je natoľko roztomilá, až sa musíte pousmiať :-)
         A playful song that makes me think of summer and sun; a song that is so cute that you just have to smile :-)

                   
   

CARLOS RIVERA, BECKY G, PEDRO CAPÓ- PERDIENDO LA CABEZA

Sigo recordando
La noche entera en la que yo te vi bailando
Lo que sentí cuando tú estabas cerquita
Y esa boquita fue mi boquita

Dijiste: Con otro beso tuyo me enamoraré
Y yo no dije nada, sólo te besé
Tú tan bonita y esa boquita fue mi boquita

Tenerte cerca de mí, cerca de mí, mi vida
Me tiene loco todavía
Me tiene loco todavía
(Me tiene loco todavía)

Tenerte cerca de mí, cerca de mí, ahora
(Uh, oh)
Volver a ser quien te enamora
(Volver a ser)
Te juro que no veo la hora

Tanta belleza
Siento que he perdido la cabeza (yeh, yeh)
Mira cómo está gritando mi corazón
A tu corazón regresa
(¡Wu!)

Cuánto te quiero
Siento que sin ti me desespero

Mira cómo está gritando mi corazón
A tu corazón regresa
Que estoy perdiendo la cabeza

Dicen en la calle que no muere’ de eso
Pero hay un detalle y te lo confieso
Desde que te conocí
Algo muy dentro de mí
Dice que te necesito y que si no me muero

Que estoy perdiendo todo lo que tenía
Baby, yo quiero tus besos y todo lo que me hacías
To’a la noche en mi cama fantasías
Lo que me decías
Vamo’ a hacer cositas todo el día

Mi vida (Ay)
Yo pierdo la cabeza sin tu calor
(Pierdo la cabeza)
(Cabeza)
Ya no me interesa ningún amor
(Sí)
No me hagas sufrir vuelve, por favor
Vuelve, por favor
(Yeh)

(Oh, oh)
Tanta belleza
Siento que he perdido la cabeza
Mira cómo está gritando mi corazón
A tu corazón regresa
(Regresa)

Cuánto te quiero
(Cuánto yo te quiero)
Tanto que sin ti me desespero
(Me desespero, baby)
Mira cómo está gritando mi corazón
(Mi corazón)
A tu corazón regresa

Tenerte cerca de mí, cerca de mí, ahora
Volver a ser quien te enamora
Te juro que no veo la hora
(Oh, oh)

Tanta belleza,
(Con tanta belleza)
(Tanta belleza)
Siento que he perdido la cabeza
Mira cómo está gritando mi corazón
A tu corazón regresa
(Regresa, oh)

Cuánto te quiero
(Cuánto yo te quiero)
Tanto que sin ti me desespero
(Oh, oh, yeh)
Mira cómo está gritando mi corazón
A tu corazón regresa
Estoy perdiendo la cabeza

Strácam hlavu

Stále si pamätám
Celú noc, keď som ťa videl tancovať
Čo som cítil, keď si bola blízko mňa
A tie ústa boli aj moje

Povedala si: Ešte raz ma pobozkáš a zamilujem sa
A ja som nič nepovedal, len som ťa pobozkal
Bola si taká krásna a tie ústa boli moje ústa

Mať ťa blízko pri sebe, blízko pri sebe, láska moja
Ešte stále som z toho blázon
Ešte stále som z toho blázon
(Ešte stále som z toho blázon)

Mať ťa blízko pri sebe, blízko pri sebe, v tejto chvíli
(Uh, oh)
Byť tým, do koho sa znova zamiluješ
Prisahám, že sa neviem dočkať

Toľko krásy
Cítim, že som stratil hlavu (yeh, yeh)
Pozri sa, ako moje srdce kričí
Tomu tvojmu: Vráť sa
(Wu!)

Ako veľmi ťa milujem
Cítim, že bez teba si zúfam

Pozri sa, ako moje srdce kričí
Tomu tvojmu: Vráť sa
Lebo strácam hlavu

Na ulici hovoria, že sa na to neumiera
Ale je v tom malý háčik a priznám sa ti
Odkedy som ťa poznal
Niečo hlboko vo mne
Hovorí, že ťa potrebujem a
a že bez teba umriem

Lebo strácam všetko čo som mala
Láska, chcem tvoje bozky a všetko to, čo si so mnou robil
Celú noc vo svojej posteli s fantáziami
To, čo si mi hovoril
Poďme spolu čosi vystrájať celý deň

Láska moja (Ay)
Bez tvojho tepla strácam hlavu
(Strácam hlavu)
(Hlavu)
Už ma žiadna iná nezaujíma
(Presne tak)
Nemuč ma viac, vráť sa prosím
Vráť sa, prosím
(Yeh)

(Oh, oh)
Toľko krásy
Cítim, že som stratil hlavu (yeh, yeh)
Pozri sa, ako moje srdce kričí
Tomu tvojmu: Vráť sa
(Vráť sa ku mne)

Ako veľmi ťa milujem
(Ako veľmi ťa milujem)
Až tak, že bez teba si zúfam
(Zúfam si, láska)
Pozri, ako kričí moje srdce
(Moje srdce)
Tomu tvojmu: vráť sa

Mať ťa blízko pri sebe, blízko pri sebe, v tejto chvíli
(Uh, oh)
Byť tým, do koho sa znova zamiluješ
Prisahám, že sa neviem dočkať

Toľko krásy
(Pri toľkej kráse)
Cítim, že som stratil hlavu (yeh, yeh)
Pozri sa, ako moje srdce kričí
Tomu tvojmu: Vráť sa
(Vráť sa ku mne, oh)

Ako veľmi ťa milujem
(Ako veľmi ťa milujem)
Až tak, že bez teba si zúfam
(Oh, oh, yeh)
Pozri, ako kričí moje srdce
Tomu tvojmu: vráť sa
Strácam hlavu


Losing my head

I still remember
The whole night I saw you dancing
What I felt when you were close to me
And this mouth was mine

You told me: One more of your kisses, and I´ll fall in love
And I didn´t say anything, just kissed you
You were so beautiful and that mouth was mine

To have you close to me, close to me, my love
Still makes me crazy
Still makes me crazy
(Still makes me crazy)

To have you close to me, close to me, now
(Uh, oh)
To be the one to make you fall in love
(To be the one)
I swear I can´t wait for it

Such a beauty
I feel that I´ve lost my head (yeh, yeh)
Look how my heart is shouting
On your heart: come back
(Wu!)

How much I love you
I feel that without you, I am desperate

Look how my heart is shouting
On your heart: come back
Because I´m losing my head

People on the street tell me that I´m not gonna die for it
But there´s a detail and I´ll confess to you
Ever since I met you
Something deep inside me
Tells me that I need you and if you don´t come, I´ll die

Because I´m losing everything what I had
Baby, I want your  kisses and all the things you were doing with me

All the night in my bed with fantasies
Words you were saying to me
Let´s make love all day long

My love (ay)
I´m losing my head without your heat
(Losing my head)
(My head)
I´m not interested in any other woman anymore
(It´s true)
Don´t make me suffer, come back, please
Come back, please
(Yeh)

(Oh, oh)
Such a beauty
I feel that I´ve lost my head
Look how my heart is calling
On your heart: come back
(Come back)

How much I love you
(How much I love you)
I feel that without you, I am desperate
(I am desperate, baby)
Look how my heart is calling on you
(My heart is calling)
On your heart: come back

To have you close to me, close to me, now
To be the one to make you fall in love
I swear I can´t wait for it
(Oh, oh)

Such a beauty
(With such a beauty)
(Such a beauty)
I feel that I´ve lost my head
Look how my heart is calling
On your heart: come back
(Come back, oh)

How much I love you
(How much I love you)
So much that without you, I am desperate
(Oh, oh, yeh)
Look how my heart is calling on you
(My heart is calling)
On your heart: come back
I´m losing my head


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára