Stránky

pondelok 24. februára 2020

Melendi: La chica perfecta/ Dokonalé dievča/ A perfect girl (preklad piesne/ lyrics translation)


                         
               

                     Hudobný darček pre romantikov / A gift for romantic souls

                 

               

MELENDI- LA CHICA PERFECTA

Tú me sabes desnudar sin quitarme la ropa
Tú haces dudar al que acierta y al que se equivoca
Eres la chica perfecta, ¿qué más te puedo decir?
Eres la chica perfecta para mí, para mí

Y vamos a olvidarnos de los miedos
Y vamos a olvidarnos de las dudas
Yo voy tocando el cielo con los dedos
Mientras que poco a poco te desnudas

Hay delante de mí, oh no
Hay delante de mí

A veces eres dulce, otras veces salada
Pisas igual de fuerte con tacones que descalza
Cuando te vuelves loca, tan sexy, descarada
Pareces una de esas que sale en las portadas

Somos dos cuerpos entrelazados
Somos dos gatos en los tejados

Una mega fina de mi locura
La que convierte en piel mi armadura
Cuando yo a ti te veo desnuda

Hay delante de mí, oh no
Hay delante de mí

Eres la chica perfecta, ¿qué más te puedo decir?
Eres la chica perfecta para mí, para mí

Y vamos a olvidarnos de los miedos
Y vamos a olvidarnos de las dudas
Yo voy tocando el cielo con los dedos
Mientras que poco a poco te desnudas

Tú jamás has querido cambiarme
Siempre me dejas equivocarme
Para que pueda estrellarme y solo aprenda
(Hay delante de mí)
A veces eres agua bendita
Otras eres como dinamita
Fuego en tu piel que sabe a sal y pimienta

Eres la chica perfecta para mí, hoy y siempre
Culpable o inocente, mi religión, tu vientre
Eres la chica perfecta, oh no, yeah
Tú eres la chica perfecta, oh no, yeah

Dokonalé dievča

Vieš ma obnažiť bez toho, aby si ma vyzliekla
Vyvolávaš pochybnosti u toho, kto trafil aj u toho, kto sa mýli
Si dokonalé dievča, čo viac ti môžem povedať?
Si dokonalé dievča pre mňa, pre mňa

A zabudneme na strach a obavy
Zabudneme na pochybnosti
Dotknem sa prstami neba
Kým ty sa pomaly vyzliekaš

Je tu predo mnou, hej
Priamo predo mnou

Občas si sladká, inokedy slaná
Kráčaš rovnako sebaisto v opätkoch aj bosá
Keď začneš šalieť, tak sexi, tak drzá
Podobáš sa jednej zo žien na titulných stránkach časopisov

Sme dve previazané telá
Sme dve mačky na strechách

Si moje jemné, nežné šialenstvo
Ktoré mení moju kožu na zbroj
Keď ťa vidím nahú

Je tu predo mnou, hej
Priamo predo mnou

Si dokonalé dievča, čo viac ti môžem povedať?
Si dokonalé dievča pre mňa, pre mňa

A zabudneme na strach a obavy
Zabudneme na pochybnosti
Dotknem sa prstami neba
Kým ty sa pomaly vyzliekaš

Sotva si ma niekedy chcela zmeniť
Vždy ma nechávaš pomýliť sa
Aby som sa mohol roztrieštiť a učiť sa sám
(Ty predo mnou)
Niekedy si ako svätená voda
A inokedy ako dynamit
Oheň na tvojej koži chutí po soli a korení

Si pre mňa dokonalé dievča, dnes a navždy
Vinná či nie, mojou modlou je tvoje brucho
Si dokonalé dievča, hej, yeah
Si dokonalé dievča, hej, yeah

   

A perfect girl

You know how to undress me without taking off my clothes
You make doubt the one who hits the target and also who got wrong
You are a perfect girl, what else can I say?
You are a perfect girl for me, for me

And let´s forget fears
Let´s forget doubts
I am touching the sky with my fingers
While you´re slowly getting naked

It´s in front of me, oh no
It´s in front of me

Sometimes you are sweet, sometimes salty
You walk confident both in high heel like when you´re bared
When you become crazy, sexy, shameless
You look like these girls from the front pages of magazine

We are two interlaced bodies
We are two cats on the roofs

You are my super tender madness
That changes my skin into an armour
When I see you naked

It´s in front of me, oh no
It´s in front of me

You are a perfect girl, what else can I say?
You are a perfect girl for me, for me

And let´s forget fears
Let´s forget doubts
I am touching the sky with my fingers
While you´re slowly getting naked

You never wanted to change me
You always let me make mistakes
So that I could fail and learn myself
(It´s in front of me)
Sometimes you are like a holy water
Another times, like dynamite
There´s a flame on your skin that tastes after salt and pepper

You are a perfect girl for me, today and forever
Guilty or innocent, your belly is my religion
You are a perfect girl, oh no, yeah
You are a perfect girl, oh no, yeah

Eres la chica perfecta para mí, hoy y siempre
Culpable o inocente, mi religión, tu vientre
Eres la chica perfecta, oh no, yeah
Tú eres la chica perfecta, oh no, yeah
           









































                           
          

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára