Stránky

štvrtok 20. februára 2020

Pablo López: Mama no/ Mama nie/ Mother no (preklad piesne/ lyrics translation)


                                     
     
    Pieseň o všetkých tých, ktorí vás "dobre poznajú", vďaka ktorým definujete, kým ste a ktorí pritom o vás nevedia zhola nič...

                               
     A song about all these people who claim to "know you well", those you use to define yourself but who doesn´t really know anything...



PABLO LÓPEZ- MAMA NO

Me conocen por culpa del aire
Me conocen los que hablan de ti
Me conocen las guapas del baile
Y los bares que cierran Madrid

Reconocen los buenos, los malos, y tú
Pero vámonos, no nos damos todo, vámonos
Díselo, vámonos
Que no me conocen, no

Me conocen los que hablan bajito
Te juro por otro, que no he sido yo
Los tranquilos chavalos
Yo te invito a ver cómo suena esa triste canción
De lo que pudo la ciega, mis manos y yo

Pero vámonos, no, no, no, no, no, vámonos
Díselo, vámonos
Que no me conocen, no

Por culpa del aire, la voz
de una voz, culpa
Herida de tanta canción sin padre
Yo corriendo demasiado,
y tú casada con el miedo
Y fin, jurando que me vieron mal de su ropero, vamos

Díselo, por favor
Que no me conocen, no

Me conocen por culpa del aire

Mama nie

Poznajú ma z toho, čo sa im donesie
Poznajú ma tí, ktorí hovoria o tebe
Poznajú ma krásky z tanečných sál
A bary, ktoré nadránom v Madride zatvárajú

Poznajú ma tí dobrí, tí zlí, a ty
Ale vážne, vážne, nikto z nás sa netrafí
Povedz to konečne
Že ma vôbec nepoznajú, nie

Poznajú ma tí, čo hovoria potichu
Prisahám ti, ja som to nebol
Tí pokojní chlapíci
Pozývam ťa, aby si zistila, ako znie táto smutná pieseň
Na ktorú sa zmohla slepota, moje ruky a ja

Ale teraz vážne, nie, nie, nie, nie, nie, vážne
Povedz to, poďme
Že ma vôbec, ale vôbec nepoznajú

Len z počutia, z úst do úst, vzduchom
Zranená z toľkých piesní bez otca
Utekám prirýchlo
A ty si berieš strach
A nakoniec tvrdia, že videli, že sa k nim nehodím, fakt

Povedz to, prosím
Že ma vôbec, ale vôbec nepoznajú

Že ma poznajú z toho, čo sa k nim o mne donesie


Mother no

They know me becuase of air
Those who talk about you, know me
I am known by pretty girls from dancing balls
And the bars that close in Madrid

The good ones, the bad ones, and you
Recognise
But let´s go, we can´t know everything, seriously
Tell it, let´s go
That they don´t know me, no

Those who speak silently, claim to know me
I swear you he said it, it wasn´t me
The quiet boys
I invite you to see how sad this song sounds
The one that made blindness, my hands and I

But let´s go, no, no, no, no, no, let´s see
Tell it, let´s go
That they don´t know me at all

They know because of air, from mouth to mouth, because of faults
Hurt from so many songs without a father
And me, running too much, and you, married with fear
And in the end, they swear that I am not good enough, let´s go

They know me because of air

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára