Stránky

sobota 13. februára 2016

Valentínska nádielka III: Romeo Santos- Dile al amor

    Skladba skupiny Aventura v podmanivom vlnivom rytme bachaty hovorí o smole v láske, o tom, že keď sme po rozchode, láskou sklamaní, vyhýbame sa akejkoľvek zmienke o nej. Pohľad na zaľúbené páriky sa nám stáva neznesiteľným. Dokážeme žiť bez čokolády, kvetov, srdiečok a rozjímania a slzičiek nad románmi Danielle Steelovej či Keleovej-Vasilkovej. Nad mužmi ohŕňame nos a sme rady, že namiesto rande máme voľný večer cez víkend. A pokúšame sa odpinkať každý náznak záujmu opačného pohlavia o našu osobu....aspoň dočasne. :-)  
       
 A predsa- raz aj tak príde bod zlomu. Zlomené srdce sa zahojí, znova ho otvoríme a staneme sa dobrovoľne zraniteľnými a púšťame sa znova na tú istú cestu, ktorou sme prešli už toľkokrát. Láska nás nikdy neopúšťa a - paradoxne- prichádza práve vtedy, keď ju najmenej hľadáme či očakávame. Sám spevák skupiny Elán spieva : "...láska má recidívy tak dlho kým sme živí..." Avšak kým sa tak stane a my sa znova zamilujeme, vychutnajme si túto anti- valentínsku pieseň a pretancujme sa do leta! :-)

AVENTURA- DILE AL AMOR

Cupido no te entiendo
Alardeas de ejemplo
De juntar corazones
Un experto en conexión
Te fallaron las flechas
Y de tantas violetas
Que por ti he regalado
En mi jardin no hay ni una flor

Pues dile al amor
Que no toque mi puerta
Que yo no estoy en casa
Que no vuelva mañana
A mi corazón
Ya le ha fallado en ocasiones
Me fui de vacaciones
Lejos de los amores
Dile al amor
Que no es grato en mi vida
Dale mi despedida
Cuéntale las razones
(ah uh)
Cupido no entiendo
Si la suerte me odia
Y me ha dado de herencia
La fortuna del desamor
Y te pido disculpas
Pero no aciertas una
Mis febreros son largos
Aunque no sean tu intención
Pues dile al amor
Que no toque mi puerta
Que yo no estoy en casa
Que no vuelva mañana
A mi corazón
Ya le ha fallado en ocasiones
Me fui de vacaciones
Lejos de los amores
Dile al amor
Que no es grato en mi vida
Dale mi despedida
Cuéntale las razones

 (Yes sir)
(Le gusto mi bachata mijita)
(aham)

No quiero fechas en mi calendario
Y ni citas en mi horario
Si se trata de amor
No me interesa oír más canciones
No quiero ver flores
Si se trata de amor
Tengo a dieta los sentimientos
Evitando un momentos de desilusión
(Cupido)
Dile al amor
Que no toque mi puerta
Que yo no estoy en casa
Que no vuelva mañana
A mi corazón
Ya le ha fallado en ocasiones
Me fui de vacaciones
Lejos de los amores
Dile al amor
Que no es grato en mi vida
Dale mi despedida
Cuentale las razones
(ok aventura)
(uuh)...
(I don't need no love in my life)
I don't need no love
(I don't need no love in my life)
(I don't need no love in my life)
(I don't need no love
)


Odkáž láske

Amor, bôžik lásky, prestávam Ti rozumieť
Dávajú ťa za príklad toho
Ako spájať srdcia
Odborník na kontakty
Avšak teraz ti zlyhali šípy
A z toľkých fialiek
Ktoré som kvôli tebe daroval
Už v mojej záhrade nezostal ani jediný kvet

Tak odkáž láske
Aby neklopala na moje dvere
Že nie som doma
A nech sa zajtra nevracia
Moje srdce
Už niekoľkokrát zradili
Odišiel som na dovolenku
Ďaleko od všetkých lások

Odkáž láske
Že nie je vítaná v mojom živote
Daj  jej odo mňa zbohom
Povedz jej moje dôvody

Kupid, prestávam rozumieť
Vari ma šťastena nenávidí
A dala mi do vienka
Osud plný nelásky
 A prosím ťa o prepáčenie
Pretože ani raz si sa netrafil
Moje februáre su pridlhé
Aj keď to nebol tvoj zámer

Tak odkáž láske
Aby neklopala na moje dvere
Že nie som doma
A nech sa zajtra nevracia
Moje srdce
Už niekoľkokrát zradili
Odišiel som na dovolenku
Ďaleko od všetkých lások

Odkáž láske
Že nie je vítaná v mojom živote
Daj  jej odo mňa zbohom
Povedz jej moje dôvody

(Yes, sir)
(Páči sa Ti moja bachatita, kráska)

Nechcem v mojom kalendári žiadne dátumy
Ani schôdzky v mojom diári
Spojené s láskou
Nezaujímajú ma viac piesne
Ani nechcem vidieť kvety
Spojené s láskou
Som na ľúbostnej diéte
Vyhýbam sa chvíľam sklamania
(Cupido)

Tak odkáž láske
Aby neklopala na moje dvere
Že nie som doma
A nech sa zajtra nevracia
Moje srdce
Už niekoľkokrát zradili
Odišiel som na dovolenku
Ďaleko od všetkých lások

Odkáž láske
Že nie je vítaná v mojom živote
Daj  jej odo mňa zbohom
Povedz jej moje dôvody

(ok aventura)
(uuh)...
   (Nepotrebujem lásku vo svojom živote)
     Nepotrebujem lásku
   (Nepotrebujem lásku vo svojom živote)
  (Nepotrebujem lásku vo svojom živote)
  (Nepotrebujem lásku
)

         

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára