Stránky

utorok 9. júla 2019

Decai: Tres deseos/ Three wishes/ Tri želania (preklad piesne/ lyrics translation)


                                                         

             Keby ste mali tri želania, čo by ste si priali? / Que desearías si te concedieran tres deseos?

                         

DECAI-TRES DESEOS

Si me concedieran tres deseos
Usaría el primero en conocerte
El segundo para enamorarte
Y el tercer pa' nunca perderte

Porque me gusta como eres
Porque te quiero como eres
Y yo no cambio por nada tu amor
Aunque se junte la tierra y el sol

Porque me gusta como eres
Porque te quiero como eres
Cuando escucho mi nombre en tu voz
De las canciones más bellas

Y es que cuando te vi
De repente el mundo se paró
Aunque me regalaran mil deseos
Yo siempre pediría de tu amor
Y es que cuando te vi
Cambiaron las agujas del reloj
El día que yo menos lo esperaba
Llegó y me regaló tu corazón

Deja que parezca una aventura
Vamos caminando hasta la luna
Si tú quieres yo te enseño las estrellas una a una
Eres como el agua del desierto, eres mi planeta mi universo
Desde que nos conocimos todo ha sido como un sueño

Porque me gusta como eres
Porque te quiero como eres
Y yo no cambio por nada tu amor
Aunque se junte la tierra y el sol

Porque me gusta como eres
Porque te quiero como eres
Cuando escucho mi nombre en tu voz
De las canciones más bellas

Y es que cuando te vi
De repente el mundo se paró
Aunque me regalaran mil deseos
Yo siempre pediría de tu amor

Y es que cuando te vi
Cambiaron las agujas del reloj
El día que yo menos lo esperaba
Llegó y me regaló tu corazón

Una a una, una a una
Si tu quieres yo te enseño una a una
Una a una, una a una
Si te tengo ya soy rico ya no quiero más

Y es que cuando te vi
De repente el mundo se paró
Aunque me regalaran mil deseos
Yo siempre pediría de tu amor

Y es que cuando te vi
Cambiaron las agujas del reloj
El día que yo menos lo esperaba
Llegó y me regaló tu corazón.
Porque me gusta como eres...

Tri želania

Ak by mi splnili tri želania
Prvým by bola spoznať ťa
Druhým zamilovať ťa
A tým tretím ťa nikdy nestratiť

Lebo sa mi páči, aká si
Lebo ťa mám rád takú, aká si
A tvoju lásku za nič nevymením
Aj keby sa zem a nebo spojili dovedna

Lebo sa mi páči, aká si
Lebo ťa mám rád takú, aká si
Keď počujem svoje meno v tvojom hlase
Znie mi to ako najkrajšia pieseň

Lebo keď som ťa uvidel
Svet sa v tej chvíli zastavil
Aj keby mi ponúkli tisíc želaní
Vždy by som žiadal tvoju lásku
Lebo keď som ťa uvidel
Ručičky na hodinách zmenili smer
Ten najneočákavanejší deň
Prišiel a daroval mi tvoje srdce

Dovoľ, aby sa to podobalo na dobrodružstvo
Spolu prejdeme až na Mesiac
Ak chceš, ukážem ti hviezdy jednu po druhej
Si ako voda v púšti, si mojou planétou vo vesmíre
Odkedy sme sa spoznali, všetko je ako sen

Lebo sa mi páči, aká si
Lebo ťa mám rád takú, aká si
A tvoju lásku za nič nevymením
Aj keby sa zem a nebo spojili dovedna

Lebo sa mi páči, aká si
Lebo ťa mám rád takú, aká si
Keď počujem svoje meno v tvojom hlase
Znie mi to ako najkrajšia pieseň

Lebo keď som ťa uvidel
Svet sa v tej chvíli zastavil
Aj keby mi ponúkli tisíc želaní
Vždy by som žiadal tvoju lásku

Lebo keď som ťa uvidel
Ručičky na hodinách zmenili smer
Ten najneočákavanejší deň
Prišiel a daroval mi tvoje srdce

Jednu po druhej, každú hviezdu zvlášť
Ak chceš, ukážem ti ich jednu po druhej
Jednu po druhej, každú zvlášť
Ak mám teba, už som bohatý, netreba mi viac

Lebo keď som ťa uvidel
Svet sa v tej chvíli zastavil
Aj keby mi ponúkli tisíc želaní
Vždy by som žiadal tvoju lásku

Lebo keď som ťa uvidel
Ručičky na hodinách zmenili smer
Ten najneočákavanejší deň
Prišiel a daroval mi tvoje srdce
Lebo sa mi páči, aká si...


Three wishes

If they granted me three wishes
I would use the first one for getting to know you
The second for make you fall in love with me
And the third for never to lose you

Because I like the way you are
Because I love you the way you are
And I won´t change your love, for nothing
Even if the Earth and sky join together

Because I like the way you are
Because I love you the way you are
When I hear my name in your voice
It sounds like the most beautiful song

Because when I saw you
Suddenly, the world stopped moving
Even if they granted me thousand wishes
I would always ask for your love
Because when I saw you
The hands of the watch changed
And the day I didn´t expect it at all
Came and gave me your heart

Allow it to look like an adventure
Let´s walk to the moon
If you want, I´ll show you the stars one by one
You are like a water in a desert, you´re my planet in the universe
Since we met, everything was like a dream

Because I like the way you are
Because I love you the way you are
And I won´t change your love, for nothing
Even if the Earth and sky join together

Because I like the way you are
Because I love you the way you are
When I hear my name in your voice
It sounds like the most beautiful song

Because when I saw you
Suddenly, the world stopped moving
Even if they granted me thousand wishes
I would always ask for your love

Because when I saw you
The hands of the watch changed
And the day I didn´t expect it at all
Came and gave me your heart

One by one, ony by one
If you want, I´ll show you all the stars
One by one, ony by one
When I have you, I am already rich, I don´t want anything else

Because when I saw you
Suddenly, the world stopped moving
Even if they granted me thousand wishes
I would always ask for your love

Because when I saw you
The hands of the watch changed
And the day I didn´t expect it at all
Came and gave me your heart
Because I like the way you are...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára