Stránky

sobota 6. júla 2019

Guitarricadelafuente, Natalia Lacunza: Nana triste/ Smutná uspávanka/ A sad lullaby (preklad piesne/ song translation)


                                   

           Jedna gitara, dva hlasy. Dva hlasy, jedna holubica, dve stoličky v prázdnej miestnosti. Jedným slovom, precítená dokonalosť....

           Una guitarra y dos voces. Dos voces, una paloma, dos sillas en una habitación vacía. En una palabra, una perfección cargada de sentimientos...

                                       
           One guitar, two voices. Two voices, one dove, and two chairs in an empty room. To sum up, a perfection filled up with feelings...

       

GUITARRICADELAFUENTE, NATALIA LACUNZA- NANA TRISTE

Sé que hay cosas que me digo
Que no tienen que pasar
Se despiertan del olvido
Vuelven pa' hacerme llorar

Yo me quedaría contigo
Una, dos, tres noches más
Si no hubiera roto el hilo
Ojalá, volver atrás

No te culpo de mi pena
No te culpo de mi mal
Te construiré un castillo
Con tus lágrimas de sal

Te cuidaba como un niño
Que no sabe caminar
Déjame que te proteja
De lo que pueda pasar

Dame paz y dame guerra
Dame aliento, cuídame
Clavelitos en tu pelo
Los tatuajes de tu piel

Hoy supura y supura
Lo que ayer sabía a miel
Yo maldigo a mi cordura
Palomita, llévame

Dame paz y dame guerra
Dame aliento, cuídame
Clavelitos en tu pelo
Los tatuajes de tu piel

Hoy supura y supura
Lo que ayer sabía a miel
Yo maldigo a mi cordura
Palomita, llévame

A ti te maldigo, y a tus lágrimas de sal
A ti maldigo, no me vas a hacer llorar
A ti te maldigo
A ti te maldigo

A ti te maldigo, y a tus lágrimas de sal
A ti te maldigo, no me vas a hacer llorar
A ti te maldigo

Porque un niño que no es mío
Nunca lo debí cuidar
Nunca lo debí cuidar
Nunca lo debí cuidar
Nunca lo debí cuidar

Smutná uspávanka

Viem, že sú veci, čo si navrávam
Veci, čo nemusia sa stať
Prebudia sa zo zabudnutia
Vrátia sa, rozplačú ma zas

Zostala by som s tebou
O jednu, dve, tri noci viac
Kiežby sa tá niť neroztrhla
Kiežby sa dal vrátiť čas

Neviním ťa za svoj žiaľ
Neviním ťa za to, že mi je smutno
Postavím ti hrad
Z tvojich slaných sĺz

Starala som sa o teba ako o dieťa
Čo ešte nevie samo chodiť
Dovoľ mi, nech ťa ochránim
Predtým, čo sa môže stať

Daj mi mier a daj mi vojnu
Vdýchni do mňa život, staraj sa o mňa
Klinčeky v tvojich vlasoch
Tetovania tvojej kože

To, čo predtým chutilo medom
Dnes zahnisalo
Preklínam svoju rozvahu
Holubica, odnes ma preč

Daj mi mier a daj mi vojnu
Vdýchni do mňa život, staraj sa o mňa
Klinčeky v tvojich vlasoch
Tetovania tvojej kože

To, čo predtým chutilo medom
Dnes zahnisalo
Preklínam svoju rozvahu
Holubica, odnes ma preč

Preklínam ťa, preklínam tvoje slané slzy
Preklínam ťa, už ma viac nerozplačeš
Preklínam ťa
Preklínam

Preklínam ťa, a tvoje slané slzy
Preklínam ťa, už ma viac nerozplačeš
Preklínam ťa

Pretože som sa nikdy nemala starať
O dieťa, čo mi nepatrí
O dieťa, čo mi nepatrí
O dieťa, čo mi nepatrí
O dieťa, čo mi nepatrí

  

A sad lullaby

I know there are things I´m saying to myself
That don´t have to come true
They wake up from being forgotten
And they come back to make mec ry

I would stay with you
One, two, three more nights
If only a thread wouldn´t have broken
Then I might turn the time back

I don´t blame you of my sorrow
I don´t blame for feeling bad
I will build a castle
Of your salted tears

I was looking after you like after a child
That doesn´t know how to make steps
Allow me to protect you
From whatever could happen to you

Give me peace and give me war
Give me your breath, take care of me
The small carnations in your hair
The tattoos of your skin

What yesterday tasted like a honey
Today festers more and more
And I curse my sanity
Dove, please, let me go far away

Give me peace and give me war
Give me your breath, take care of me
The small carnations in your hair
The tattoos of your skin

What yesterday tasted like a honey
Today festers more and more
And I curse my sanity
Dove, please, let me go far away

I curse you, and your salted tears
I curse you, you won´t make me cry again
I curse you
I curse you

I curse you, and your salted tears
I curse you, you won´t make me cry again
I curse you

Because a child that´s not mine
I should never take care of him
I should never take care of him
I should never take care of him
I should never take care of him


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára